مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها – اعتماد مبین چک مخابرات را برگشت زده و حسابهایش را مسدود کرده؟

مخابرات ما- هر ماه بدتر از ماه قبل! شنیده ایم این بار اعتماد مبین، سهامدار عمده مخابرات ایران، چک این شرکت را برگشت زده و حسابهایش را مسدود کرده!

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران ( توسعه اعتماد مبین ) برای رسیدن به سود سهام سال ۱۴۰۲، تمام حسابهای مخابرات ایران و مناطق را مسدود کرده است.

برداشت عمومی این است که سهامدار عمده ( توسعه اعتماد مبین )تا حدی دنبال منافع خود است که ابدا با وضعیت کارکنان و یا حتی با تخریب یا بازسازی شبکه مخابرات کاری ندارد بطور نمونه از روز سه شنبه هفته قبل یک فقره چک به مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان ( احتمالا بایت سود سهام  ) برگشت زده و تمام حسابهای مخابرات ایران و مناطق را مسدود کرده است، لذا کلیه عملیات مالی و تدارکاتی مناطق مخابراتی سراسر کشور را به خاطر منافع مالی خودش مختل کرده است به طوریکه مناطق مخابراتی قادر به انجام کوچکترین فعالیت مالی و در نتیجه اجرای فعالیت های مالی و نگهداری و خریدهای اضطراری شبکه نیستند

مخابرات ما از سهامدار عمده می پرسد “آیا نتایج اجرائی مسدود سازی حساب مخابرات در سراسر کشور را می دانستند یا خیر؟ “

گروهی از کارکنان که تا امروز حقوق ماه گذشته را دریافت نکرده اند سهامدار عمده را به بی رحمی متهم می کنند.

باور آن بسیار دشوار است! درست در زمانی که پرداخت حقوق کارکنان،  اول مهر ماه در پیش بوده چنین رخدادی برای مخابرات بسیار شکننده است، مخابراتی که در بهترین حالتش، در ۱۷ ام هر ماه حقوق می دهد.

طبیعی است که سهامدار عمده ( توسعه اعتماد مبین ) دنبال منافع خود باشد اما همه می دانند سودهای اعلامی فقط کاغذی بوده و سزاوار نیست بخاطر سودهای غیر واقعی، حقوق ماهانه کارکنان پرداخت نشود.مسدود کردن حساب مناطق و جلوگیری از تراکنش های محدود مالی استانها، آیا به پرداخت سریع بدهی مخابرات منجر خواهد شد؟

اعتماد مبین یک هولدینگ بزرگ  است.هولدینگ یعنی مالک و صاحب چند شرکت، کارخانه و یا تولیدی متفاوت است تا بتواند واحدهای زیان ده را پوشش دهد.مثلا اگر در بخش داروسازی سود خوبی می برد، به صنعت مخابارت کمک می کند تا خودش را پیدا کند نه اینکه با سودهای غیر واقعی که با عدم ثبت بدهی ها بدست آمده این صنعت را مدیون  کند و بدتر از همه، چک را برگشت بزند!

سخنی با مخابرات!

بگذریم! باشد برای بعد!

 

1659610cookie-checkشنیده ها – اعتماد مبین چک مخابرات را برگشت زده و حسابهایش را مسدود کرده؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here