مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبری برای اصفهانی ها، کارکنان شرکت طاها

مخابرات ما (رسول)- کارکنان شرکت طاها و شسکام حقوق گرفته اند.اما کارکنان اصفهانی که با طاها قرارداد دارند جزو هیچ گروهی نیستند!کارکنان این شرکت، توسط مدیریت استان، قبل از واگذاری فعالیت های شرکت خدمات اول به طاها، به عنوان اقدامی محلی به طاها واگذار شده بود.

بنابراین طاها در اصفهان، یک شرکت محلی محاسبه می شود و باید مانند پیمانکاران محلی پول بگیرد.معنی و مفهوم این حرف این است که طاها مثل بقیه پیمانکاران محلی باید حقوق دو ماه تا سه ماه کارکنانش را داشته باشد تا خللی در زندگی کارکنان ایجاد نشود.

یک بام و دو هوا!

در حال حاضر کارکنان اداری و ستادی طاها دراصفهان حقوق گرفته اند ولی کارکنان فنی مانده اند تا همزمان با پیمانکاران محلی پولشان از مخابرات اخذ گردد.

سردبیر مخابرات ما پیگیر این موضوع شد.به ایشان قول داده اند فردا حقوق این دسته پرداخت خواهد شد.البته اگر به احتمالی بسیار کم فردا این اتفاق نیفتاد، دوشنبه حتما پرداخت خواهد شد.

سردبیر از من خواست از طرف ایشان از اصفهانی ها عذرخواهی کنم.بابت دو چیز! یکی اینکه گمان می کرده همراه با راننده ها حقوق این دوستان نیز پرداخت می شود اما نشد! دوم بخاطر اینکه این خبر را باید صبح منتشر می کرد اما جلسه ای پیش آمد و کار به حالا کشید.

 

1675820cookie-checkخبری برای اصفهانی ها، کارکنان شرکت طاها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. از اصفهان می گوید

    بشنو و باور نکن…اینجا همه حقوقشون رو گرفتن…

    1. ناشناس می گوید

      پرسنل شبکه هنوز حقوق نگرفتن شما کجای که گرفتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here