مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر ویژه سردبیر- ماجرای مهندس رشتی و پیشنهاد مدیر عاملی مخابرات

مخابرات ما (سردبیر)- از  دیروز متنی در گروه ها منتشر شده بود به این عنوان که فرهاد رشتی مدیر سابق مخابرات تهران پیشنهاد مدیر عاملی مخابرات ایران را دریافت کرده است.

پیگیر ماجرا شدیم.توانستیم با افراد مطلع و مرتبط با مهندس رشتی گفتگو کنیم و از ایشان بخواهیم پاسخ این سوال را برای ما بیاورد:”ایا به فرهاد رشتی پیشنهاد مدیر عاملی مخابرات ایران شده است؟”

بطور خلاصه می توان گفت این پیشنهاد به ایشان شده اما خودش اظهار کرده هیچ علاقه و اشتیاقی به این کار ندارد. احتمال می رود مشکلات اخیر مخابرات عامل اصلی رد این پیشنهاد باشد.

فرهاد رشتی یکی از مدیران پرتلاش، آگاه و خوشنام مخابرات کشور است که هنوز هم دوستانش از ساده زیستی واقعی و بدون تظاهر ایشان می گویند.

یکی از دوستان که قبلا با رشتی کار کرده بود به مخابرات ما گفت: اگر ایشان بخاطر مشکلات فعلی مخابرات این پیشنهاد را رد کرده باشد باید بگوییم اشتباه کرده است.این مشکلات یک راه حل بسیار ساده دارد ….!

1675890cookie-checkخبر ویژه سردبیر- ماجرای مهندس رشتی و پیشنهاد مدیر عاملی مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. رساگو می گوید

    سلام بنظر بنده که ازنزدیک با آقای رشتی وخسروی کارکردم،اوج طلایی مخابرات تهران زمان مدیریت آقای خسروی بوده،چه ازنظرفنی وچه رسیدگی به نیروی انسانی علی ایحال ان شااله شایسته ترین فرد،مدیرعامل شود.

  2. علی می گوید

    سلام بنظرمن بهترین گزینه برای مدیرعاملی مخابرات مهندس محمود خسروی است درزمان مدیریت ایشان در شرکت مخابرات استان تهران و سپس درایران پیشرفت خیلی خوبی داشت

  3. از اصفهان می گوید

    برای این باید مدیر عامل اصفهانی نباشد که امروز۱۴۰۳/۰۷/۱۵ است وهنوز حقوق شهریور ماه شرکت طاها در اصفهان پرداخت نشده است!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. محمد می گوید

    سلام
    واقعا اگر پیشنهاد مدیر عاملی به فرهاد رشتی شده است جای تاسف دارد نه به این علت که ایشان مشکل دارد بلکه بدلیل اینکه ایشان توانایی مدیریت شرکت مخابرات ایران را ندارند
    و مهمتر اینکه پیشنهاد دهندگان چقدر مخابرات را بی اهمیت می‌دانند امروزه مدیریت شرکت های بزرگ یک علم محسوب می شود و چقدر مظلومانه انتخاب می کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here