مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حاجی دلیگانی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از حضور وزیر ارتباطات در این کمیسیون گفت

مخابرات ما (انتخاب از زومیت)حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نایب‌رئیس دوم کمیسیون اصل ۹۰ هم به «زومیت» توضیح داد: «وزیر ارتباطات درباره موازی‌کاری در پروژه فیبر نوری گفت که توسعه فیبر نوری از اهداف اصلی وزارت ارتباطات است. به گفته‌ی او با توجه به تکلیفی که در ماده ۶۴ قانون برنامه آمده، اتصال ۲۰ میلیون خانوار به فیبر نوری باید انجام بشود اما در حال حاضر ۸ میلیون خانوار پوشش با فاصله ۳۰۰ متری دارند؛ یعنی فیبر کشیده شده اما به خانه‌هایشان نرسیده است.»

 او از ستار هاشمی نقل کرد که درباره اختلافات میان شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات جلسات همدلانه‌ای برگزار شده و به‌دنبال حل‌وفصل این اختلافات هستند. «وزیر به این نکته هم اشاره کرد کهبین اپراتورها با توجه به اینکه اپراتورها هر یک چه سهمی از عملیات خود را به خدمات ارتباطات می‌دهند، نگاه رقابتی داریم. به‌علاوه، تاکید او بر این بود که مجلس به صندوق توسعه فیبر نوری کمک کند که در این مورد اعضای کمیسیون نظرشان مثبت بود.»

به گفته‌ی حاجی‌دلیگانی موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شده، مربوط به مطالبات بازنشستگان مخابرات است: «با حضور دو نفر از نمایندگان بازنشستگان درباره مطالبات صحبت شد. از وزیر خواستم که میان این افراد که نماینده ۵۳ هزار نفر از بازنشستگان بودند و شرکت مخابرات داوری کند. مطالبه آنها مربوط به توافقی است که در زمان واگذاری انجام شده است. در این مورد بنا شد مجدداً جلسه‌ای اختصاصی با حضور وزیر ارتباطات، مدیرعامل مخابرات و همچنین نمایندگان تشکل‌های بازنشستگان مخابرات و در حضور رئیس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برگزار شود.»

 

پی نوشت سردبیر- ملاحظه کردید! سه موضوع مطرح شده ولی هیچکدام (نه توضیح قانع کننده ای دارد و نه به نتیجه نهایی) رسیده است! … شاید هنوز موتورها گرم نشده است!
1685510cookie-checkحاجی دلیگانی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از حضور وزیر ارتباطات در این کمیسیون گفت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    منظور از فیش حقوقی بازنشستگان فیش بن خواربار است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آها
      متوجه شدم

  2. ناشناس می گوید

    , ,این وعده و نویدها چندین سال است که داده شده و نه ان جلسه لرگزار شده و نخواهد شد و حق و حقوق بازنشسته که حاصل یک عمر کار و نلاش بود اربین رفت ودر این زمان بااین وضعیت گرانی و تورم اررشی ندارد چندین سال است این برنامه ادامه دارد اینهمه شکایت ، تجمع و تا مجلس و ارگانهای دیگر انتشار پیدا کرد ولی هیچکس به داد انها نرسید

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    چرا مخابرات ایران فیش حقوقی بازنشستگان را در سامانه قرار نمیدهد وبروز رسانی نمیکند ؟ چند ماه است ؟
    موضوع چیست ؟
    آیا کاسه ای زیر نیم کاسه است ؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخابرات حقوق بازنشستگان رو نمیده که فیش بذاره
      فقط بازنشسته های شرکتی مخابرات قبل از خصوصی سازی، از مخابرات حقوق می گیرن

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    خانواده مخابراتی هستم چرا بیمه معلم چهار سال است هزینه های درمانی را واریز نمیکند !!!!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جوابش رو در مطلب دیگری دادم

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    ما بازنشستگان مخابراتی میخواهیم بن خواربار وسایر رفاهیات بر اساس قانون وآئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران بر اساس حداقل دستمزد همان سال پرداخت گردد نه بر اساس سال ۱۴۰۰
    بن خواربار در سال ۱۴۰۳ باید ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد نه ۱۴۰۰۰۰۰ تومان

  6. ناشناس می گوید

    بازنشستگان مخابرات ایران در استان‌های تهران، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و برخی دیگر از استان‌ها تجمع کردند.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مخابرات ایران، امروز دوشنبه، ۱۶ مهرماه، در اعتراض به عملکرد هیئت رئیسه مخابرات ایران تجمع کردند.

    مهم‌ترین مطالبات این بازنشستگان، اجرای کاملِ آیین‌نامه استخدامی پرسنلی ۸۹، اجرای عادلانه‌ی همسان‌سازی حقوق، اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۳ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و رفع مشکلاتِ مربوط به بیمه تکمیلی است.

    این بازنشستگان در استان‌های مختلف از جمله تهران، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان تجمع کردند

  7. ناشناس می گوید

    سلام
    بازنشسته مخابرات هستم چرا فیش حقوقی بازنشستگان بروز رسانی نمیشود که ما بفهمیم ماهیانه چقدر بابت بیمه تکمیلی وکسورات از حقوق کم میشود لطفا شفاف سازی کنید اگر کاسه ای زیر نیم کاسه نیست.

  8. ناشناس می گوید

    سلام
    سلام بر تغییر
    سلام بر مدیر عامل جدید مخابرات ایران
    امیدوارم مخابرات ایران به جایگاه اصلی خود برگردد ودست از گدا بازیها بردارد وبن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون بر اساس آئین نامه پرداخت کند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مدیر عامل جدید کیه؟

  9. ناشناس می گوید

    سلام
    امیدواریم با آمدن مهندس رشتی بازنشستگان یک نفس راحتی بکشند. رفاهیات از فریز خارج وبر اساس قوانین وآئین نامه وبراساس حداقل حقوق قانون کار داده شود.وبازنشستگان از تجمع دوشنبه ها راحت شوند.
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد شرکت مخابرات ایران وقانون بن خواربار ماهیانه در سال ۱۴۰۳ بایستی ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد.

  10. خسته دل کهنه کار می گوید

    جناب نماینده محترم
    حاجی آقای دلیگانی ۴ سال پشت سرهم جناب دکتر پژمانفر با وزیر و مدیران ارشد مخابرات جلسه گذاشت نتیجه ای حاصل نشد شما هم لطفا فعلا بحث همسان سازی را پیگیری بفرمایید و تا حصول نتیجه شود
    مخابرات مثل گوشت قربانی بین سهامدار عمده و دولت و سهام عدالت و … تکه پاره شد و در حال بخور بخور هستند جناب حاجی آقای دلیگانی قبلا وارد شدن برای کار یک خوشبختی برای هر فردی بود الان رسمی ها با وضعیت پیش آمده یا بازنشسته قبل از موعد می شوند و یا استعفا میدهند در جاهای دیگر مشغول بکار می شوند یعنی مهاجرت نخبگان رسمی مخابرات شروع شده است

  11. ناشناس می گوید

    خروجی و نتیجه اون جلسات فبلی با کمسیون اصل ۹۰ و ،،،
    آقای پژمان فر و دیگران چی شد ؟!!!!
    باور کنید شام همه سر یک میز هستن و ما سر کاریم !!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هیچی!
      هیچی مطلق!

  12. همکار می گوید

    شاغلین چی؟

  13. فنی می گوید

    فقط ادامه تجمعات کارساز هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here