مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- خبر کمیسیون اصل ۹۰ و حضور وزیر

مخابرات ما (سردبیر) – روز گذشته خبرگزاری مهر خبری نوشت با این مضمون که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رسیدگی به دو مشکل به کمیسیون اصل ۹۰ دعوت شده است.

  • طرح رجیستری تلفن های همراه
  •  مشکلات کارکنان مخابرات

ظهر روز گذشته خبرنگار مخابرات ما نیز این خبر را در تماس با دوستانش در مجلس تایید کرد. وقتی به تنظیم خبر رسیدم، هر چه کردم دستم به قلم نرفت تا خبری را بنویسیم که بارها و بارها نوشته ایم. ما از نوشتنش خسته شده ایم شما هم از خواندنش!

در عین حال منتظر ماندیم تا امروز نتایج این حضو روشن شود.همانطور که انتظار می رفت شد!

  • موضوع مشکلات کارکنان مخابرات به جلسه بعدی موکول شد! یعنی رجیستری که چند سال است اجرا می شود بسیار مهمتر از وضعیت یک صد هزار خانواده است!؟
  • دو نفر از نمایندگان بازنشستگان با وزیر دیدار کردند و مشکلاتشان را مطرح کردند. (این هم به لطف یکی از نمایندگان بوده است)

یکی از خبرگزاری ها می نویسد وزیر در پاسخ به مشکلات شاغلین و بازنشستگان گفته است دولت یکی از سهامداران است لذا باید با بقیه سهامداران هم حرف بزنم و …!

فقط به دو نکته توجه کنید:

  • دکتر ستار هاشمی پیش از این به مدت سه سال معاون وزیر ارتباطات قبلی بوده است! آیا از مشکلات ما خبر ندارد؟ اگر خبری ندارد باید سمتش را پس بدهد!
  • مگر کارکنان و بازنشستگان چیزی از سهم یا سود سهامداران خواسته اند که باید با سهامداران دیگر هم گفتگو شود؟! اینها حقوق اولیه شان را مطالبه کرده اند!

حرف بسیار است! کاش خبرهای امروز را هم منتشر نمی کردیم.اما گله های شما را چه می کردیم!

 

 

1685550cookie-checkسردبیر- خبر کمیسیون اصل ۹۰ و حضور وزیر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام
    کجایی جناب سردبیر امروز بیست و سوم هست خبرها از هفدهم قفل شده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حق با شماست.پنچر شدن میدونید یعنی چی؟
      ته کشیدن انرژی چی؟
      حال ناخوش چطور؟
      انشا الله سعی می کنم منظم کنم کار ها رو

  2. ناشناس می گوید

    امیدوارم مخابرات ایران به جایگاه اصلی خود برگردد ودست از گدا بازیها بردارد وبن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را از فروردین ماه ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس آئین نامه پرداخت کند.

  3. حسین می گوید

    وقتی جناب وزیر میفرمایند دولت یکی از سهامداران است ،و از نوع خنثی بقیه داستان معلومه،جناب وزیر خواسته کارکنان رسیدگی به عدم اجرای تعهدات توسط سهامداره که به آنچه تعهد کرده پابند نبوده به همین سادگی حالا اگر حل این معضل را در حد خود نمی بینید لطفا فرا فکنی نکنید،رو راست بگید نمی توانم.

  4. فنی می گوید

    این جلسات هیچ نتیجه ای نداره سنگی که دولت احمدی نژاد با خصوصی کردن مخابرات به چاه انداخت هیچ وقت بیرون نمیاد

  5. ناشناس می گوید

    از کمیسیون اصل ۹۰ هم بخاری برای ما کارگرها در نمیاد ریجستری از ما مهمتر ماها باید خودمون حقمونو بگیریم

  6. روشنگر می گوید

    سلام
    معلوم دیگر وقتی اینجوری جواب می دهد یعنی درصدد حل مشکل نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here