مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت طاها، انتخابات کمیته انضباطی به حد نصاب نرسید

مخابرات ما –  انتخابات کمیته انضباطی شرکت طاها به صورت مکانیزه در کل مناطق مخابراتی برگزار شد ولی به حد نصاب نرسید

مخابرات ما – شرکت طاها انتخابات کمیته انضباطی کارکنان را برگزار کرد اما به دلیل به حدنصاب نرسیدن آرای نامزدهای منتخب به نتیجه نرسید لذا این انتخابات، مجددا برگزار خواهد شد. به دلیل اهمیت این انتخابات و حضور موثر این نماینده در تصمیمات انضباطی کارکنان و کارگران، مخابرات ما توصیه می کند همکاران این شرکت، موضوع را کاملا جدی بگیرند و در این انتخابات مشارکت کنند.

بیانیه انتخابات کمیته انضباطی شرکت طاها
طبق اعلام هیات رئیسه انتخابات شرکت طنین ارتباط هشت بهشت انتخابات کمیته انضباطی این شرکت مجددا انجام خواهد شد‌.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات شرکت طاها ضمن تشکر ازهمکارانی که در رای گیری انتخاب نماینده کارکنان جهت عضویت در کمیته انضباطی شرکت نمودند به اطلاع می‌رساند:
با عنایت به نسبت مشارکت همکاران در رای گیری  و به حدنصاب نرسیدن آرای نامزدهای منتخب و همچنین درخواست تعدادی از کارکنان که موفق به شرکت در این انتخابات نشده‌اند به اطلاع می رساند که انتخابات کمیته انضباطی ، مجددا برگزار خواهد شد.
لازم بذکر است مراحل و زمان برگزاری انتخابات مجدد و کاندیداهای هر استان متعاقبا از طریق سایت شرکت طاهاو یا سایر مراجع اطلاع رسانی این شرکت اعلام خواهد شد.

1735910cookie-checkشرکت طاها، انتخابات کمیته انضباطی به حد نصاب نرسید

Please rate this

0 1 2 3 4 5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here