مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نرم افزار “crm شسکام” به طاها سپرده شده است؟

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است نرم افزار “crm شسکام” به شرکت طاها سپرده شده است!

 

مخابرات ما- به نظر می رسد برخی تصمیمات بسیار مهم و تاثیر گذار در مخابرات ، بدون نظرخواهی از استانها انجام می شود لذا استانها در مقابل کار انجام شده قرار می گیرند.بطور مثال نرم افزار های crm  استانها جمع آوری و همه با مشکلات فراوان به crmی پیوند خوردند که به نام شسکام معروف شد چرا که شسکام امتیاز آن را از تیمی در آذربایجان شرقی خرید و آپدیتش را به عهده گرفت.

اینک خبر می رسد که این نرم افزار از شسکام گرفته شده و با حفظ پیمانکار نگهداری، به شرکت طاها سپرده شده است.این مورد به نظر می رسد چند نقطه ابهام و یا مشکل دارد:

  • نرم افزار از نظر قانونی جزو اموال و دارائی های شرکت شسکام است.ابتدا باید قیمت گذاری شود و با اطلاع سهامداران آن، فروخته شود.
  • سهامداران شسکام می پرسند این نرم افزار که برایش پول پرداخت شده، چگونه قیمت گذاری شده است.
  • به نظر می رسد شرکت شسکام همانطور که هیچ نظارتی بر اموال، دارائی ها و لوازم خود در شهرستانها هیچ نظارتی ندارد، بر نرم افزارهایش نیز تسلط و اختیار ندارد.
  • شرکت شسکام، یک شرکت خصوصی با سهامداری مخابراتی هاست..هیئت مدیره و مدیر عامل باید در باره موردی با این درجه از اهمیت به اعضا گزارش بدهند.که نداده اند.
  • احتمالا مخابرات ایران از مالکیت امتیاز نرم افزار مطلع نبوده اند و شسکامی ها هم در این مورد حرفی نزده اند.

این مورد از این نظر اهمیت پیدا کرده است که مخابرات ایران، کارکنان شرکت شسکام را یک بار دیگر نگران کرده است.آنان معتقدند تحویل نرم افزار به طاها، مقدمه جابجایی کارکنان است.

مخابرات ما  مانند همیشه آماده است نظرات شرکت شسکام و مدیران مرتبط در مخابرات ایران را عینا درج کند.

1736200cookie-checkنرم افزار “crm شسکام” به طاها سپرده شده است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here