مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت مخابرات در قاب نگاه خبرنگار ما.

[box type=”shadow” ]مخابرات ما- وزير ارتباطات شنبه 25 ارديبهشت در تبريز بود.در اين سفر مدير عامل شركت مخابرات ايران نيز حضور داشت.آنچه مي خوانيد گزارش جالب همكار نويسنده و خبرنگار ماست از تبريز! [/box]

مخابرات ما (مغان) – وزیر ارتباطات دولت اعتدال  دکتر واعظی دیروز شنبه بیست پنجم اردیبهشت در تبریز بود وی بهمراه استاندار آذربايجانشرقی در محل این استانداری در جلسه ای قریب به ششصد نقطه اینترنت پرسرعت را افتتاح کرد طرحهايی که فیبر نوری آنرا مخابرات مهیا کرده وشرکت های وب سرویس اینترنت پر سرعت آنرا ارایه می دهد.

عجب! ما كه بسيار تعجب ميكنيم از اين واقعه.  همه كارهايش را مخابرات ميكند ، بسترها را مخابرات آماده ميكند، اما ديگران بهره برداريش را مي كنند! به اين ميگويند همكاري دوجانبه، به نفع ديگران!

راستی وزیر یک جمله هم در باره مخابرات گفته است. ایشان گفت همه باید کمک کنیم مخابرات درآمدش افزایش یابد.

البته اگر شرکتهايي مثل های وب بگذارند!

راستی! سردبیر پیر عزیزم،  شما ميداني اين شرکت هاي وب مال كيست كه هميشه سرشير و سرماستش مال اوست؟

بگذريم!
بعد از آن افتتاح دکتر سرائیان با مدیران شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی جلسه ای داشت که تا ساعت هشت شب طول کشید.
در این جلسه دکتر گفت ه است كه  اگر تا شهریور نود شش برنامه های مورد نظر را برای احیای مخابرات ایران، این زیبای خفته به سر انجام نرسانیم مخابرات دیگر هرگز بر نخواهد خواست.

از لزوم توجه به بازارهاي جدید در حوزه دیتا هم، حرف زمان جوانی خود را به زبانی دیگر تکرار کرد که ‹تلفن ثابت در آخر راه است›  البته این بد  شانسی را به درآمد بخش دیتا در حوزه ثابت دادند که بنظرم بیشتر یک تعارف بود تا تلفن ثابت ناراحت نشود!
دکتر از همراهی واستفاده از جوانان گفت! اما شما – سردبیر پیر عزیزم – اين حرف را زیاد جدی نگیريد من فکر نمی کنم پیرمرد ها توان تحمل جوانان را داشته باشند همه که مثل شما نیستند جواناني مثل ما را در كنارتان تحمل كنيد!
راستی هوای تبریز امروز آفتابی است وبسیار زیبا! اميدوارم در شهرهاي ديگر هم هواي خوبي حاكم باشد.

 

598390cookie-checkوزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت مخابرات در قاب نگاه خبرنگار ما.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    شرکت های وب برای کی هستش؟

  2. وحید می گوید

    آقا رضا متن قشنگی بود!

نظرات بسته شده است.