مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خدمات مخابرات یکپارچه می‌شود

مخابرات ما (همراه -خبرگزاری مهر)-  رسول سرائیان گفت: شرکت مخابرات دو ماموریت مهم برعهده دارد که ماموریت اول شامل ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال براساس خواست و نیاز مشتریان در قالب خدمات تلفن ثابت و همراه و دیتا است.

وی ادامه داد: ماموریت دوم شرکت مخابرات ایران که ماموریتی ملی است مربوط به فراهم کردن زیرساخت‌های ICT برای سایر اپراتورها و بنگاه‌های اقتصادی می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش سرمایه‌گذاری در ارائه خدمات این بخش، اظهار داشت: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه زیرساختهای استانی و کشور برجسته است و در کنار آن ارائه خدمات با کیفیت بهتر و توسعه‌ای، نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است .

سرائیان تاکید کرد : خدمات ICT ، زنجیروار به هم پیوسته و متصل است و امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته بتوانیم روز به روز خدمات مخابرات را افزایش و تنوع دهیم.

599290cookie-checkخدمات مخابرات یکپارچه می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    واقعا در اخرت چه جوابی خواهید داد .تعیین وضعیت ,و طرح طبقه بندی و غیره کی .خداوندا .چقدر ما باید فشار بکشیم.در این دنیای چند روزه اب خوش از گلو پایین نمی رود وا مصیبتا وجدانها چرا بیدار نمی شوند ووووو

  2. ناشناس می گوید

    باز هم به شما سردبیر که خبری را از مدیرعامل زدی.
    راستش غیر از مجموعه اصولی که همراه با هیات مدیره منتشر کردند و خوب بود ولی ما هنوز هیچ از آمال و آرزوها و یا اهداف و خواسته های اقای سرائیان نمیدانیم.

نظرات بسته شده است.