مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبریز و فرقانی , در کفه کارشناسی نظارت!

[box]مخابرات ما -دو مطلب پیاپی از تبریز داشتیم.در مورد توانائی های استان آذربایجان شرقی. اینک یکی از کارشناسان مورد اعتماد سردبیر در این استان تحلیل وضعیت واقعی استان را برای ما فرستاده است. [/box]

khabar-slide

مخابرات ما – در هفته جاری دو مطلب داشته این از تبریز , مرکز استان آذربایجان شرقی.

یکی متن سخنرانی مدیر عامل این استان بود.و دیگری گفتگوی مهندس فرقانی مدیر عامل این استان با سایت مخابرات ما پیرامون همان سخنرانی.

در حقیقت مدیر عامل به شبهات اجرائی پاسخ داده بود.هر دو مطلب را اینجا بخوانید:

فرقانی: ارائه سرویس بنا به خواست و نیاز مشتری، هدف ماست.

گفتگویی با مرد سرزمین گل و برف! در باب دو سوال!

سردبیر سایت از یکی از کارشناسان مورد اعتمادش می خواهد برای مشاهده عینی فضای کار و اجرا دراستان آذربایجان شرقی کمی تلاش کند و در صورت امکان گزارش نیز تهیه کند.کزارش او را می خوانید:

[box]ع. ز

به عنوان کارشناس حوزه تجاری و فنی شرکت عرض می کنم که :
تنوع خدمات بسیار زیاد بوده و رضایتمندی مشتریان در این حوزه گاها به مراحلی می رسد که در مواردی دریافت درخواست از مشتری و عقد قرارداد و اجرا درخواست ها در یک روز کاری جمع بندی و ختم می شود و ازاین بابت مدیرعامل محترم عین واقعیت را گفته است.

البته ممکن است در مواردی این روند با کمی تعلل و تاخیر انجام شود که این تاخیرات هم اکثرا به حوزه خارج ازمخابرات و بخصوص حفاری های شهری و مسائل مربوط به شهرداری ها و کسب تکلیف و استعلام اهلیت مشتری از مراجع ذیصلاح و که از حوزه عملکرد مخابرات این استان خارج بوده مربوط می شود .
مورد دیگر دربروز احتمالی تاخیر زمانی در اجرای برخی پروژه ها ، عدم ایفای وظایف و تعهدات بخصور در زمینه  پرداخت هزینه سرویس ها و یا تاخیر درپرداخت هزینه ها توسط مشتریان است .[/box]

مجموعه سه مطلب , گزارشی جامع و کامل شده است. از ادعای مدیریت تا بازدید کارشناسی.همه چیز نشان میدهد گفته های های مدیر عامل این استان واقعی است و شایسته تقدیر.

 

599460cookie-checkتبریز و فرقانی , در کفه کارشناسی نظارت!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.