مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وصلی دیروز در راه گیلان بود.

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#789dbf”]مخابرات ما- صبح دیروز مهندس وصلی در جاده گیلان تلفن هایش را جواب میداد.او برای افتتاح پروژه های جدید به گسلان می رفت.گزارش این سفر را از تسنیم بخوانید[/box]

 

مخابرات ما (همراه -تسنیم )- لطیف وصلی عصر دیروز در مراسم افتتاح ۴۴۷ پروژه مخابراتی در استان گیلان‌ اظهار داشت: سال ۱۹۹۰ نسل دوم تلفن همراه تکمیل و در سال ۱۳۷۳ به ایران وارد شد و در سال ۲۰۰۲ تعداد تلفن همراه از ثابت پیشی گرفت و در سال ۲۰۰۵ به ۲ بیلیون مشترک رسید.

وی با بیان اینکه نیاز روزافزون به تلفن همراه ادامه دارد و بحث انتقال اطلاعات مطرح است، افزود: انتقال اطلاعات در نسل سوم تا حدود mp۲ بر ثانیه است و البته کافی نیست و نسل چهارم تلفن همراه می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۰۰ mp بر ثانیه اطلاعات را انتقال دهد.

 

عضو هیئت مدیره مخابرات کشور سهم بازار تلفن همراه در کشور را به‌طور کامل متعلق به شرکت مخابرات دانست و اعلام کرد: بخش خصوصی در این بخش فعال نیست و تلفن همراه در ایران ۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک با ضریب نفوذ ۸۰.۲ درصد دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات کشور با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۳۷ نفر در مخابرات ایران به صورت رسمی مشغول به کار هستند، افزود: حدود ۳ هزار و ۶۷۰ نفر به صورت قراردادی و بیش از ۵ هزار نفر کارگزار روستایی داریم.

وصلی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران از ۳۰ شرکت مخابراتی استانی شامل شده است، افزود: استان گیلان حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تلفن ثابت دارد که حدود ۳.۷ تلفن ثابت کشور در استان گیلان است.

 

601310cookie-checkوصلی دیروز در راه گیلان بود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. محمد صادق قدرتی می گوید

    درود بر سردبیر گرامی سایت مخابرات ما

    حقیقتا امروزه کم پیدا میشه سایتی که شجاعانه و در عین حال، مودبانه، همه دیدگاه های مخالف و موافق رو درج کنه . باید بر این شجاعت شما درود فرستاد

    کم کم “مخابرات ما” برای همکاران مخابراتی واقعا پایگاه قابل اتکاء و اعتمادی داره میشه و حق هم چنین هست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از لطف شما سپاسگزارم
      ما سعی میکنیم هر ایده و نظر , بعنوان یک ایده مطرح باشد (یعنی اجازه ندهیم یک نفر جوری جو سایت را در دست بگیرد که انگار همه مخابرات با او موافقند)
      هر ایده و نظر قدرت طرح داشته باشد.
      البته در این میان کافی است فقط از کلمات مرسوم بین مردم استفاده کنیم.کلماتی عادی و مودبانه.

  2. ناشناس می گوید

    احتمالا نیروی شرکتی از دیدگاه ایشان جز نیست ها است

  3. Alirezaa می گوید

    سلام
    آقای وصلی تشریف آوردند و ایشان را دیدیم

    امیدواریم پیام گیلانی ها در برخورد نه چندان گرم با حضور ایشان به گوش مدیران ایران برسد که فکری اساسی برای استانهای محروم بکنند. اتلاف پول و سرمایه نیروی انسانی ناشی از ناشایست سالاری و دوری متخصصین بزرگترین درد ماست ولی متاسفانه تا اکنون هیچ توجهی ندیده ایم
    از آقای سرائیان تقاضا داریم به نحو نامحسوس گیلان را از دیدگاه کارشناسان و پرسنل رصد کنند تا به حقایق تلخ و فوق العاده نگران کننده زیادی پی ببرند
    با سپاس زیاد

  4. م می گوید

    آیا این جملات را نمی شد در دفتر کار در تهران زد؟
    پس حضور ایشان در گیلان بایدانگیزه ی دیگری می داشته که فعلاً “شفاف سازی” نشده!
    و شاید هم اعضای هیات مدیره بخاطر مناسبت های ویژه قرار بوده در استان ها حاضر شوند.
    آیا عضو دیگری از هیات مدیره در جای دیگری حاضر شده اند؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مراسم افتتاح بوده عزیز
      البته تهران هم میشد افتتاح کرد نه؟!

      1. م می گوید

        سر دبیر جان ، این افتتاح ها رو اگه لیستشو بگیری ، اغراق نیست اگه بگیم به صورت جدا جدا ، درهم، تلفیقی ،وغیره ،چند بار افتتاح شده ن . لیست سه دوره افتتاح های آقایون رو به ترتیب تاریخ افتتاح، قبل ازین افتتاح بگیر ، تا همه چی دستت بیاد.

  5. سجاد می گوید

    یا آمار ایشون اشتباه است یا باید منتظر یک فاجعه در مخابرات باشیم!
    اگر منظور از رسمی همکاران محترمی که در زمان قبل از خصوصی سازی رسمی بوده و قراردادی هم همکارانی که بعد از سال های 79-80 به مخابرات ایران پیوستند میباشند که یعنی نزدیک به 85 درصد کارکنان مخابرات طی 5 سال آینده اگر طرح تشویقی و … جدیدی در کار نباشد بازنشست خواهند شد و این برای شرکت محافظه کار و بی برنامه و کندی همانند مخابرات یک فاجعه ی به تمام معناست. چرا؟ چون بعد از تغییر نسل سیستم فعلی به نسل های آینده که در برنامه های بسیار بلند مدت شرکت از گذشته ی دور بوده شرکت با همین تعداد نیروی قراردادی اداره خواهد شد اما اگر نسل تغییر نکند که یعنی به نیروی جدید نیاز داریم و مشخص نیست که شرکت بعد از تغییر نسل با نیروی مازاد جدید چه انجام خواهد داد؟ حتما طرح تشویقی بازنشستگی با 20 و 15 سال سابقه کار خواهد گذاشت!

نظرات بسته شده است.