مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برخی استانها هنوز حقوق نگرفته اند.

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#4888c9″]مخابرات ما – امروز سومین روز خرداد است ولی هنوز استانهایی حقوق نگرفته اند. [/box]

 

مخابرات ما – برای کارکنان و کارگران , وقتی پرداخت حقوق از اولین روز ماه گذشت, دیگر ارزش اولیه را ندارد.وقتی قرار باشد برای پر کردن جای چک , برای پرداخت سررسید بانکها از دیگران قرض بگیرد, دیگر چه فرقی میکند که چند روز دیرتر برگرداند یا زودتر.

اصولا کارکنان روی اول ماه حساب باز کرده اند.

اما چندی است که این قواعد بهم ریخته است.

مدیران عاملان استانها  مدتهاست که با سختی و مشقت حقوق کارکنان را جور می کنند.

مدیر عاملی که ده روز بفکر حقوق کارمند رسمی است ده روز بفکر بدهی نیروهای شرکتی ده روز هم به فکر پول پیمانکار چه توانی برای کار دارد؟

در این میان از مدیر عامل مخابرات ایران باید بپرسیم:

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#8cbf3b”]

آیا ارزش خدمات مخابرات در بخش تلفن ثابت و ای دی اس ال, آنقدر نیست که حقوق کارکنانش را تامین کند؟

اگر بخواهیم ارزش واقعی خدمات خود را بگیریم کار غلطی کرده ایم؟

سرنوشت افزایش تعرفه ها به کجا رسید؟

[/box]

حتی نفس کشیدن هم برای استانها مشکل شده است.

کهکیلویه و بویر احمد, بوشهر و خراسان رضوی تا امروز حقوق نگرفته اند.بوشهر هر ماهه بصورت قسطی در چند بخش حقوق میدهد.و …. باز هم بگوییم؟

 

602070cookie-checkبرخی استانها هنوز حقوق نگرفته اند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. همکار کرمانی می گوید

    سردبیر عزیز. در کرمان هم اوضاع هر روز بدتر میشه. ما که تو سال جدید هنوز حقوقی نگرفتیم. کلی هم بیمه معوق داریم که دیگه نه دفترچه بیمه برامون تمدید میکنن نه تعویض

  2. ناشناس می گوید

    سر دبیر عزیز سلام. کرمان رو هم اضافه کنید که از اول سال 95 هنوز به نیروهای شرکتی حقوقی پرداخت نشده . کلی هم بیمه معوق داریم که دگه حتی دفتر بیمه رو هم برامون نه تعویض میکنن نه تمدید.

  3. ناشناس می گوید

    مخابرات خراسان رضوی واقعا شورشو درآورده ست . این مدیرانی که بلد نیستند شرکت اداره کنند باید هرچه زودتر خودشان استعفا دهند تا افراد شایسته سرکار بیاییند . چقدر بی عدالتی آخه تا کجا …

  4. حسام می گوید

    سلام
    اقای سردبیر هم فقط بوشهر رو بلده کجاست ما هرمزگانی ها رفتیم تو ماه 3 حقوق نگرفته ها و 10ماه بیمه پرداخت نشده ها
    حالا شما ای بگو قسطی قسطی
    یا خشک خشک
    دلت خوشه به خدا
    خداوند به همه صبر بدهد انشاالله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حسام جان
      بوشهری ها به سردبیر خبر میدن
      هرمزگانی ها انتظار دارن سردبیر علم غیب داشته باشه
      بنابراین دو راه بیشتر نمونده
      یا باید صبر کنیم سردبیر علم غیب پیدا کنه
      یا بهش خبر بدین.
      انتخاب با شماست

  5. همکار حقوق نگرفته شما می گوید

    سردبیر جان کرمان هم از قلم انداختید .
    اون همکار یزدی که اولین باره حقوقشو قسطی گرفته خدا رو شکر کنه که ما یک ساله قسطی حقوق میگیریم حتی قسط سه ماه از پارسال رفت جز مطالبات :'(

  6. همكار می گوید

    سلام واقعا كه اينم شد پرداخت حقوق نتونستيم قسط ها رو پرداخت كنيم و چك ها را هم خداراشكر سود پرداخت كردند وگرنه همون برگه ميخورد واقعا مديران خودشون به اين چندرغاز حقوق نيازي ندارند كه اينجوري دارند پرداخت ميكنند اينم ازخراسان رضوي واقعا متاسفم بابا نميتونيد مديريت كنيد به تهران اعلام كنيد شايد فكري كردند

  7. ناشناس می گوید

    با سلام
    یزد هم رابه لیست اضافه کنیدبرای اولین بار حقوق بمقدارهفتاددرصدداده شد.بااین مدیران فرسوده بهترازاین نخواهد شد.

    1. ناشناس می گوید

      برو عزیز من خدا رو شکر کن این تازه اولشه. ما هم از همینجا شروع کردیم الان رسیدیم به جایی که قسمت اول حقوقمون رو 10 تا پانزدهم هر ماه میدن

  8. محسن می گوید

    آخ گفتی مهندس از چک …..یکی امروز داشتم ولی مخابرات خراسان رضوی هنوز‌حقوق‌نریخته زنگ زدم به طرف گفتم نرو بانک.واقعا وضع افتضاحی هست …..

  9. زاگرس می گوید

    این حالت را در اصطلاح ورشکستکی گویند و بس که نتیجه خصوصی سازی غلط میباشد .کارکنان هیچ انگیزه ای برای کار ندارن . ما در بخش انتقال کار میکنیم باور کنید بعضی اوقات که یه BTS در اصطلاح میفته و مشکل انتقاله حوصله پیگیری ندارم و میگم بذار فردا درست میکنیم چون واقعا با جون و دل احساس نمیکنم که این BTS داره واسه منم کار میکنه قبلا انگیزه داشتم ولی کم کم به این نتیجه رسیدم که کارمند رسمی بودن هم در مخابرات به درد نمیخوره وقتی میبینم حقوق و مزایام هرماه آب میره و هیچ چشم اندازی از آینده ندارم و…

  10. م می گوید

    آقای سید هاشمی می فرمودند هیچ بدهی ندارند ، در حالی که هر روز مطالبات افراد شفافتر می شود.

    ادبیات قبول تعهد و مسئولیت پذیری در شرکت، عوض شده ، و بزرگتری ،در موضع بزرگواری نیست.
    کم کم، اینکه بزرگتر باید دیر تر وکمتر بخورد فراموش شده ،و نوعی نگاه بی توجه ، نسبت به نیروی انسانی ، حاکم شده که حداقل حاصل آن ، حساس نبودن به حیثیت نیروی انسانی در مقابل :خانواده، تعهدات مالی و اخلاقی، است.

  11. همکار می گوید

    سلام
    باید به عرض مخاطبین گرامی و همکاران عزیز برسانم که نویسنده این متن (که احتمالا سردبیر هستند) دانسته و یا ندانسته بیشتر از اینکه بخواهند موضوعی را اطلاع رسانی و یا انتقاد کنند، قصد دارند، جریانی را به ناحق علیه مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران درست کنند. و این درست نیست.
    1- موضوع دیر پرداختن حقوقها چیزی نیست که در این چند هفته که آقای سرائیان به میدان آمده اند، بوجود امده باشد.
    2- دلایل دیر پرداختن حقوقها در برخی از استانها صرفا به دلایل ذکر شده در این متن نیست. و نویسنده در حال گره زدن این مسایل با حقوق همکاران می باشد.
    3- موضوع افزایش تعرفه ها موضوعی بیرون از شرکت می باشد و ممکن است هیچگاه افزایش نیابد و این دلیل نمی شود که شرکت مخابرات نتواند حقوق پرسنلش را بدهد.
    4- “چرا برخی از استانها حقوق پرسنل خود را نمی دهند” را باید از استانهایی پرسید که می توانند حقوق پرسنلشان را سر وقت بدهند و این کار خیلی پر زحمتی نیست. برخی مدیران استانی بهیچوجه از مسئولیتهایشان به عنوان مدیرعامل بودن طبق قانون تجارت اطلاعی ندارند و کماکان تصور می کنند که به جای درآمد زایی و یا تامین نقدینگی می باید بنشینند تا از خزانه برایشان پول بفرستند.
    5- اینکه برخی از استانهایی مثل خراسان رضوی که تا به امروز در این زمینه مشکلی نداشته اند و به یکباره استان ضرر ده می شود و نمی تواند حقوق پرسنل خود را بدهد جای تعجب دارد و ممکن است کاسه ای زیر نیم کاسه باشد که از این قماش آدمها که تعدادشان نیز در سرتاسر کشور کم نیست هر چه بگوئیم بر می آید.
    6- آن موقعیکه دوستان منتسب به همین آقا، بجای درآمد زا نمودن شرکت، در حال ایجاد شرکت ارتباطات ثابت بودند و دست استانها را از امور بازاریابی و فروش و توسعه کسب و کار کوتاه کردند می باید به فکر حالا می بودند که شرکتی با این بزرگی و سابقه، هشتش گرو نه نباشد.
    7- اگر فکر می کنید که از چاه تلفن ثابت هنوز آب در می آید کاملا در اشتباه هستید حتی اگر با افزایش تعرفه، آبی دستی به آن چاه بریزند، باز هم این کسب و کار مثل بقیه دنیا رو به افول است و لازم بوده است که از قبل به فکر کسب و کارهای دیگری می بودند.
    8- موقعیکه آقایان سابق و اسبق، مدیریت این شرکت را دست گرفتند فقط PAP ها بعنوان رقیب بودند که آنچنان قدرت نداشتند و در ان زمان شرکت مخابرات ایران مجوز دایر نمودن باند پهن را نیز تازه گرفته بود ولی همه فرصتها و زمان را از دست دادند و شرکت را مواجه با یک سری شرکتهای ریز و درشت و چابک بنام FCP و Servco و … کردند بدون اینکه از زمانهای موجود به فکر زیرسازی و ترمیم خود باشند.
    9- کار کارمندان، صدالبته و خود کارمندان شرکت مخابرات ایران البته دارای ارزش بالایی بوده و هستند و دلیلی ندارد که برای تفهیم حرفتان بخواهید بگوئید که کار آنها کم ارزش است. نخیر! اتفاقا اگر برکتی هنوز در شرکت مخابرات ایران است مربوط به زحمتهای این کارکنان خدوم، زحمت کش ، متعهد و متخصص در سالهای متمادی قبل است. ولی چه می کردند این کارمندان مظلوم که بدون اختیار و به حکم حکومتی و با بی کفایتی مدیران ناجنس در این مخمصه گرفتار شده بودند.
    10- آیا تمام شرکتهای مخابراتی در دنیا پس از خصوصی شدن و منفک شدن از دولت، صرفا کار تلفن ثابت و ADSL را انجام دادند که ورشکست نشوند؟ نخیر لطفا مطالعه کنید و ببینید در چه زمینه هایی کار کردند که هنوز روی پای خود ایستاده اند و امرار معاش می کنند.
    11- اینها فقط صحبتهای من نیست که اسناد مشاوران چندصد میلیاردی آقایان می باشد که صرفا فقط به داشتنشان پوز دادند و دریغ از یک جو بهره برداری از این همه ریخت و پاش.
    نهایتا از اینکه مجبور شدم به زمین و زمان تند بگویم متاسفم و خواهش می کنم مرا ببخشید ولی خواهشا ظلم هم نکنید. آقای سرائیان تنها دو هفته است مدیرعامل شده اند و درست نیست از این سایتی که خیلی از افراد به ان دل بسته اند چنین بی رحمانه به ایشان حمله شود و وی را بخاطر اضافه نشدن تعرفه ها که اصلا مربوط به ایشان هم نبوده، سین جیم کنیم. شاید به اقای ابراهیمی که یکی از دلایلی که وی را آوردند، موضوع تعرفه ها بود، بتوان برای اضافه نشدن تعرفه ها، ایراد گرفت که البته گرفتند و ایشان را خانه نشین کردند ولی تا آنجا که همگان می دانند، آقای مهندس سرائیان که نتیجه چنین توافقی نبوده اند.

    1. ناشناس می گوید

      برادر من شما توی این مدت کجا بودی؟ اول اینکه این مطلب توسط یکی از کاربران نوشته شده به اسم نادر که در بالای صفحه میشه دید ( که بعد از طرف سایت برای دیده شدن جداگانه گذاشته شده).
      دوم اینکه این موضوع که درباره حقوق عقب افتاده مطلب در سایت نوشته میشه مربوط به الان نیست و قبلا هم سابقه داشته و ارتباطی به آقای سراییان ندارد. ضمنا مدیران استانی بر خلاف آنچه شما فکر میکنید تمام تلاششان را میکنند که حقوق را سر وقت بدهند اما بدهی ها امانشان نمیدهد و این مشکل تا زمانی شرکت مخابرات ایران راهکاری برایش پیدا نکند کماکان باقی است.
      در ضمتن اگر شما فکر میکنید میتوانید بهتر یک استان را بچرخانید و یا راهکاری برای حل مشکلات ( عملی و نه فقط شعاری ) ارائه بدهد تا همه از آن استفاده کنند

  12. ناشناس می گوید

    و مازندران هم. اصلا” عادتمون شده که به 15 ام ماه به بعد فکر کنیم. چه ما شرکتی ها ، چه مدیران مخابرات مازندران که حتی تلاشی هم واسه دریافت زودتر کارکنان شرکتی نمیکنند.

  13. محمد می گوید

    آقای سردبیر
    از شما خواهش می کنم که یکی از سوالات شما از آقای وصلی در همین مورد خصوصا وضعیت حقوق قسطی در بوشهر و با تاخیر بیش از ده روز باشد. با تشکر

  14. ناشناس می گوید

    با سلام
    سردبیر عزیز زنجان را از قلم انداخته اید . باید به این هیات مدیره جدید دل خوش کنیم یانه . قرار بود از مدتها پیش پرداخت حقوق از طرف مخابرات ایران به صورت یک پارچه واریز شود . اگر قرار بود که خود استان وجه را به مخابرات ایران و از آن جا به حساب کارکنان استان واریز شود . دیگه یک پارچه سازی چه صیغه ای است.

نظرات بسته شده است.