مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حسابی که از آن طرف درست در نمی آید! این مصاحبه ها مشکل ساز می شود!

[box]مخابرات ما- درآمد احتمالی مخابرات را حساب کرده اند و از امروز جزو سود گذاشته اند.یک جای این کار اشکال دارد.[/box]

 

مخابرات ما – در حالیکه هنوز شرکتهای استانی حقوق کارکنان خود را نداده اند مدیران ارشد شرکت در حال محاسبه افزایش احتمالی درآمد مخابرات هستند.

این متن را بخوانید:

[box type=”info”]عضو هیأت مدیره مخابرات ایران گفت:

از محل مصوبه جدید واگذاری امکانات مخابراتی و پیشنهاد افزایش هزینه ثبت نام تلفن ثابت به ۲۵۰ هزار تومان و افزایش آبونمان در مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات پیش بینی می‌شود.

این افزایش در دو بخش هزینه ثبت نام که به ۲۵۰ هزار تومان رسید و افزایش آبونمان در ۴ سطح با ثبات تعرفه مکالمات بوده است. پیش بینی می شود با این تغییر سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان به درآمد مخابرات اضافه شود.

افزایش درآمد سالانه ۱۰۰ میلیارد تومانی نیز از محل مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات برای واگذاری امکانات مخابرات به اپراتورها پیش بینی می‌شود.

…. دایری سالانه ۵۰۰ هزار مشترک جدید تلفن ثابت تکلیف شده است.[/box]

یک جای این حساب و کتاب ها اشتباه از آب در می آید:

1-  مثل اینکه واقعا آقایان باور نمی کنند هزینه نصب یک خط تلفن در تهران یک میلیون تومان و در شهرستانها 800 هزار تومان است.

2- مثل اینکه واقعا آقایان باور نمی کنند هزینه نگهداری یک خط نلفن در حال حاضر برای مخابرات حدود 3 هزار تومان است.

آنچه امروز از پیش, به حساب درآمد برده اید هزینه های جاری شما را هم کفاف نخواهد داد.

خواهش میکنم یک بار دیگر هزینه یک کافو نوری را در ذهن مجسم کنید! حالا هزینه های نگهداری که به شرکت خدمات اول, یا شسکام و یا شرکتهای استانی می دهید به آن اضافه کنید! چقدر می شود؟

اشکال مدیران جدید ما این است که هر تغییری در تعرفه ها یا آبونمان  را به حساب افزایش درآمد می گذارند در حالیکه توجیه اقتصادی این طرح ها چیز دیگری می گوید.

لطفا با این مصاحبه ها برای مخابرات مشکل درست نکنید.

 

602110cookie-checkحسابی که از آن طرف درست در نمی آید! این مصاحبه ها مشکل ساز می شود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. آرمان می گوید

    با سلام
    همينكه آقايان به آمار خودشان اعتقاد داشته باشند كافيست .
    1 – آبونمان ميرود بالا خوب تكليف چند ميليون تلفني كه قطع ميباشند و مشتركش سراغي از آن نمي گيرد چيست ؟
    2 – تكليف شده 500 هزار خط وا گذار شود . كي تضمين مي دهد با اين وضع توسعه اين ميزان دايري محقق شود كه جزئ درآمد حساب مي شود ؟
    3 – كسي اطلاع دارد كه اپراتورها چه ميزان از امكانات ما را اجاره مي كنند ؟
    خدا كنه محقق شود شايد حقوق مسلم وعقب افتاده ي ما را سر وقت پرداخت كنند .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آرمان عزيز
      شما هم حرف حساب زدي ها.
      اين شماره هايي كه الان كاركرد ندارند 6 ميليون شماره در سراسر كشور است.

  2. امید می گوید

    با سلام
    این فرمایشات اقای وصلی یسشتر به سخنان و بیانات مقامات مختلف دولت می ماند که قبل از شروع سال جدید و در استانه ان در خصوص افزایش حقوق کارمندان اظهار میدارند و وقتی که نه به دار است و نه به بار کلنگ افزایش حقوق کارمندان را به زمین می زنند و گاها به افزایش تورم و تورم انتظاری می انجامد و کارمند بیچاره قبل از انکه چندر غاز به حقوق انها افزوده شود طعم تلخ تورم را می چشند و اش نخورده و دهان سوخته
    و در نود درصد موارد کارمند از نسبت افزایش حقوق به تورم متضرر شده است که اتفاقا مقدار زیادی از ان بخاطر اظهارات نسنجیده و قبل از موعد سخنگویان در مورد افزایش حقوق بوده است
    یک مثال ساده نیز می زنم
    وقتی قرار شد طرح همکدی اجرا شود اقایان بدون کارشناسی یا با کارشناسی غلط حتی فکر میکردند از این بابت مخابرات سود هم می کند اما بعد از اجرا متوجه شدند که برای یک سال در حدود هزار میلیارد متضرر شده اند و بعد وزارت را متهم کردند که قول داده بود ضرر را جبران کند و بد قولی کرد
    اقایان – بزرگان – ولینعمتان
    فرض که شما صحیح فرمودید و وزارت بدقولی کرد مگر کار تجاری سبیل گرو گذاشتن و تو بمیری من بمیرم است ؟
    شما باید راه کارهای ان را پیش بینی می کردید تا متضرر نشوید و الا با فرافکنی و تقصیر به گردن این و ان انداختن چاره کار نیست و وضعیت ان می شود که شد و دیدیم و میبینم و انشاالله دیگه شاهدش نخواهیم بود
    اگر من هیچ کاره در موردی اظهار نظر کنم هیچ اتفاقی در کائنات نمی افتد اما وقتی عضوی از هیات مدیره اظهار نظر می کند فرق می کند و کائنات متاثر می شود و اگر ان اظهار نظر بی موقع هم باشد که واویلاست و اگر نادرست باشد فاجعه

نظرات بسته شده است.