مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

عضو هیئت مدیره:افزایش ۷۰۰ میلیارد تومانی درآمد سالانه مخابرات!

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#5160e2″]مخابرات ما – عضو هیئت مدیره مخابرات می گوید سالانه 700 میلیارد به درآمد مخابرات اضافه میشود![/box]

مخابرات ما (همراه -انتخاب )- عضو هیأت مدیره مخابرات ایران گفت: از محل مصوبه جدید واگذاری امکانات مخابراتی و پیشنهاد افزایش هزینه ثبت نام تلفن ثابت به 250 هزار تومان و افزایش آبونمان در مجموع 700 میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات پیش بینی می‌شود.

لطیف وصلی با اشاره به پیشنهاد جدید مخابرات برای تغییر تعرفه تلفن ثابت، اظهار داشت: این افزایش در دو بخش هزینه ثبت نام که به 250 هزار تومان رسید و افزایش آبونمان در 4 سطح با ثبات تعرفه مکالمات بوده است. پیش بینی می شود با این تغییر سالانه 600 میلیارد تومان به درآمد مخابرات اضافه شود.

این عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: همچنین افزایش درآمد سالانه 100 میلیارد تومانی نیز از محل مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات برای واگذاری امکانات مخابرات به اپراتورها پیش بینی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پیش بینی با توجه به شرایط بازار قابل تحقق است، گفت: بازار تلفن ثابت کشش مشترکان جدید را دارد؛ علاوه بر این در الحاقیه ای که سازمان تنظیم مقررات رادیویی به پروانه شرکت مخابرات ایران افزوده، دایری سالانه 500 هزار مشترک جدید تلفن ثابت تکلیف شده است.

وصلی افزود: علاوه بر این هم اکنون 6 میلیون خط تلفن ثابت بدون کارکرد در کشور وجود دارد که علیرغم سرمایه گذاری مخابرات برای دایری این خطوط، اما درآمدی از آنها ندارد.

وی ادامه داد: افزایش هزینه آبونمان شاید باعث شود مشترکانی که از خطوط خود استفاده نمی کنند آنها را به مخابرات بازگردانند.

****

[box type=”info” color=”#ffffff” bg=”#5160e2″]مخابرات ما- اینگونه مصاحبه ها, رسانه ها و مردم را در مقابل مخابرات قرار خواهد داد.ضمن اینکه این پولها بخشی از هزینه های مخابرات را جبران میکند , نه اینکه درآمد و سپس سود باشد![/box]

601960cookie-checkعضو هیئت مدیره:افزایش ۷۰۰ میلیارد تومانی درآمد سالانه مخابرات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. کارمند نه چندان امید وار می گوید

    سلام

    مثلی هست میگه اسب نخریده می خواد اخورشو درست کنه ! هنوز نه به داره نه به باره
    هر روز مصاحبه پشت مصاحبه که آقا اله میشه و بله میشه ! تورو خدا بذارید مخابرات روحال خودش بمونه از این هم بدترش نکنید ! شما فقط به قول آقای وزیر محترم کسب و کار دیجیتال درست کنید !
    زودتر این کسب وکار و راه بیاندازید شاید بازار تجارت یک تکانی به خودش بدهد و از از این رکود خارج شود!

  2. ناشناس می گوید

    خدا بداد برسد النگ النگ از دست شیر افتادیم دست پلنگ ، سی میلیون تلفن ثابت و افت در آمد شدید ، بستر فضای مجازی برای تبادل صوت و پیام کوتاه بر سر شبکه ثابت و سیار آوار ریخته آنوقت خواب نا معقول برای جیب مردم !!!!!

  3. حرف منطقی می گوید

    با سلام و عذرخواهی از تمام خوانندگان و پیشکسوتان مخابرات

    تلفن ثابت بنا به امار ملی و جهانی و به شکل قدیمی خودش مورد نیاز بازار نیست و هیچ دلیلی برای شرکت مخابرات ایران وجود ندارد که بخواهد در این سرویس مرده سرمایه گذاری جدید بکند. مگر اینکه مشتری خاص و انحصاری داشته باشد که در اینصورت ان مشتری می باید تمام هزینه های ان سرویس از رده خارج شده را بپردازد تا برای وی، تلفن ان هم از نوع فناوری قدیمی دایر کنیم.

    و دولت این پنبه را از گوشش در بیاورد که با فشار و زور و تهدید و قهر و آشتی، شرکت مخابرات ایران را مجبور کند که پول بی زبانش را صرف سرمایه گذاری در مکانهایی بکند که بازگشت سرمایه ندارند.
    هم وطنان عزیر ما در اقصی نقاط مختلف کشور و مخصوصا در روستاها، برای ما بسیار عزیز هستند و شرکت مخابرات ایران در سوابق بسیار درخشان دولتی خود همواره ثابت کرده است که از پیشروترین ارگانها در خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و یا روستاها بوده است و این مدال افتخار همواره در ویترین افتخارات شرکت مخابرات ایران می درخشد ولی دولت بداند که هزینه رفع محرومیت و هزینه توزیع عدالت در کشور به عهده بخش خصوصی نیست بلکه به عهده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از طریق دولت خدمتگزار می باشد و اگر وظیفه دارد که این خدمات عمومی را به این اقشار بدهد، می باید دست در جیبش کرده و هزینه های انها را بپردازد. و وقتی با شرکت مخابرات ایران و یا هر اپراتور دیگری قرارداد بست، آنگاه می تواند انتظار داشته باشد که بخش خصوص در این مهم وی را یاری نمایند.

  4. عصبانی می گوید

    سلام
    آقا هنوز جوهر حکمش نخشکیده و هیچ تصمیم خاصی که منجر به اقدام موثری که به افزایش درآمد عملیاتی شرکت منجر شود، نگرفته است، سخنرانی می کند که درامد مخابرات را اضافه کرده است. عجب شیر تو شیری شده؟
    اگر دراینده درآمد مخابرات از این افزایش تعرفه محقق شود، حق شرکت مخابرات ایران بوده که به زور و با دسیسه های مدیریتی دولت، از وی سلب شده بوده است. و عملا این درامد ناشی از عملیات اضافه تر نیست که آقایان به ان افتخار کنند و برای آن دکمه، بخواهند لباس بدوزند. بلکه آن پول را می باید به زخمهای مخابرات که در ایام مظلومیتش دچار ان شده بود، بزنند و به نحوی چاله چوله های شرکت را با ان پر کنند.
    و اگر اقایان هیات مدیره، هنری دارند می باید هنرشان را در کسب درامدهای جدید و توسعه خدمات جدید و گرفتن سهم بازار از رقبای جدید نشان بدهند.

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    به آقای سرائیان پیشنهاد می کنیم که سریعا برای شرکت مخابرات ایران یک سخنگو تعیین کنند تا اینکه مواجه نباشیم با اینکه هر کدام از آقایان هیات مدیره که اتفاقا ساز خودشان را می زنند برای خودشان سخنرانی ترتیب بدهند و نظرات خودشان را بخواهند در قالب شرکت مخابرات ایران اعلام کنند و بدین صورت چند نوایی را در شرکت مخابرات ایران شاهد شویم.
    به نظر می رسد اینکار یکی از ضرورتهای ادامه کار آقای سرائیان می باشد.
    من نمی دانم آقای وصلی در کجای وزارتخانه و یا دولت پست و جایگاه دارند ولی نمی توانند صرف اینکه بعنوان نماینده سهام عدالت در شرکت مخابرات ایران معرفی شده اند بعنوان سخنگوی مخابرات هر حرفی را که می خواهند بزنند.
    مقامات مسئول در دولت و یا سهام عدالت صرفا بعنوان دولت و یا سهام عدالت می توانند تعهد بدهند و یا سخنرانی کنند ولی اجازه ندارند بعنوان شرکت مخابرات ایران مطلبی را بگویند.
    آقایانی نیز که نماینده هستند صرفا در شرایط قانونی و در مجامع و یا جلسات هیات مدیره و در قالب آئین نامه مربوطه وقتی نوبت به ایشان رسید می توانند حرف بزنند و نظر خود را بدهند و نهایتا بر اساس اساسنامه مربوطه نظرشان به رای گذاشته می شود و تائید و یا رد می شود.
    والسلام

  6. یعقوب می گوید

    چرا هر خبر یا موضوع قابل بحث در مخابرات توسط آقای وصلی مطرح می شود . نکنه ما بی خبریم وآقای سرائیان مدیریت عامل را به آقای وصلی تفویض نموده اندو خودشان در حاشیه به اخبار جدید مخابرات گوش فرا می دهند

  7. همکار می گوید

    سلام
    دولت چندین بار اب و برق و گاز رو بالا برده هیچ کسی خبردار نشده و اعتراضی نشده اما اقایان بوق و سرنا دست گرفتن تا مخابرات را با سراب افزایش تعرفه زمین بزنند.همین وزارت ارتباظات هزینه تعرفه خارج کشور و
    پهنای باند را پنجاه درصد افزایش داد کی متوجه شد؟

  8. ازدها می گوید

    سلام
    همه می گویند تلفن ثابت به اشباع رسیده ولی ایشان صحبت از نیاز به تلفن ثابت می کنند
    همه می گویند الحاقیه پروانه غیرقانونی است ولی ایشان به آن سند استناد می کنند.
    بابا یکی این غضنفر را بگیره!

  9. سوال می گوید

    سلام
    این آقای وصلی نماینده اعتماد مبین هستند و یا نماینده دولت؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبرگزاری مهر نوشت:
      به گزارش خبرنگار مهر، با حکم محمود واعظی، مظفر پوررنجبر به عنوان نماینده سهام دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و لطیف وصلی به عنوان نماینده سهام عدالت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران منصوب شدند.

  10. م می گوید

    درآمد از مسیر هزینه می گذرد.
    چقدر هزینه برای رسیدن به این درآمد ، بر آورد شده؟
    منابع تامین این هزینه ها کجاست؟
    آیا هرجا کم می آریم، به بهانه “کاهش هزینه” ، از تن کارکنان می کنیم؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خدا آبرو و عزت شما رو در صد ضرب كنه.
      حرف حسابي ميزنيد.
      هيچكس حساب هزينه ها رو نميكنه
      بعد مثل ماجراي همكدي ، هيچكس كسئوليت قبول نميكند

      1. م می گوید

        واقعا! مسئولیت اول و آخر همه چیه ، خیلی از آقایون یادشون رفته که ،”اختیار و مسئولیت در یه جاست”، و فک می کنن شعار دادن خرج نداره، یا حداکثر درمقابل “دوربین مخفی” و برای خنده هستن.

  11. كارمند جنوب می گوید

    واقعا نميدونم چرا بعضي ها عطش مصاحبه دارند؟
    ايشان ممكنه در نهايت بيست روز باشه كه به اين موضوع ورود داشته اند، چرا بايد مصاحبه كنند و براي مردم توليد نگراني كنند؟
    هر چقدر جناب سراييان در اين مدت سنجيده عمل كرده اند ، ايشان در مصاحبه و صحبتهايشان دررشت نگران كننده ظاهر شده!
    جناب وصلي عزيز پس از دوري ده ساله لااقل دو ماه وقت صرف شناخت شركت كن بعد مصاحبه بفرما و ……

  12. علی عصاریان می گوید

    با سلام هنوز هیچ تعرفه ای تصویب نشده مخابرات عالم و آدم را خبر کرده که ما سالانه 700 میلیارد تومان سود خواهیم کرد در این مملکت هرسال چند مرتبه آب و برق گاز گران میشود کمتر کسی از موضوع سر در می آورد حال مخابرات هیچی نشده سود آورده را به رخ مردم میکشد

    1. پژمان می گوید

      سلام
      واقعا همینطوره.

    2. م می گوید

      صحبت از سود نیست ، ادعای درآمده!

نظرات بسته شده است.