مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش خبري- آنچه ما در اصفهان ديديم!

[box]مخابرات ما- مدير عامل جديد در اصفهان بود. جلسه اي گذاشته بودند كه گزارش آن را در اينجا مي خوانيد:[/box]

khabar-shoma-slide--logo

يكي از اعضاي سايت و حاضران در جلسه حضور مدير عامل شركت مخابرات ايران در اصفهان در گزارشي براي ما از اين جلسه مي نويسد:

 

[box]

ن …….

سلام
چیزی که ما در اصفهان در جلسات برگزار شده از آقای دکتر دیدیم بیشتر از اینکه تسلط بر امور باشد، دادن فضا به مدیرعامل استان و بقیه بود.
بیشتر برای آقای دکتر برنامه می گذاشتند تا اینکه ایشان خودشان برنامه ها را تنظیم کنند.
تمام محتوای جلسه توسط استان تامین شده بود و مدیران استانی، ذهن آقای دکتر را هر جا که می خواستند می بردند.
در صورتیکه حس می کنم در صحبتهای همکارانم در اصفهان ایرادهای بسیاری وجود داشت که با اهداف اعلام شده ایشان همسویی نداشت ولیکن ایشان کمتر واکنش نشان می دادند و از اشکالات می گذشتند.
فضای جلسات نیز با وجودیکه مرتب اعلام میشد که ازاد است ولی دارای سنگینی زیاد بود. و مدیران استانی سنگین صحبت می کردند. البته این مورد مرتبط با آقای سرائیان نیست بلکه مربوط به فضای بدون منطق و مسموم موجود در استان است.
حس ما در اصفهان حس اقدام، تحرک و تغییر و به چالش کشاندن وضع موجود نبود.
ببینیم در آینده چه خواهد شد.

[/box]

 

603900cookie-checkگزارش خبري- آنچه ما در اصفهان ديديم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. منتظر می گوید

    آقای دکتر سرائیان سلام
    ما اصفهانیها هیچ خاطره بدی از شما در خاطرمان نداریم. تمام آنچه شما را به ما پیوند می دهد خوب و عالی است.
    – شما از رزمندگان و ایثارگران بنام اصفهانی هستید و ما همواره نام شما را با نام شهید خرازی بیاد می آوریم. چون شنیده ایم شما در جبهه ها همواره با ایشان بوده اید.
    – شما از نخستین تحصیلکرده های مخابرات اصفهان هستید و مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی مخابرات شما از دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد.
    – شما در مدت نه چندان زیادی که در مخابرات اصفهان عضو هیات مدیره و مدیرعامل بودید هیچ نقطه تاریک عملکردی از خود بجای نگذاشته اید.
    – رفتن شما از اصفهان همواره باعث افتخار و اعتبار برای ما اصفهانی ها بوده است. چونکه شما در بالاترین سطوح مدیریتی شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات خراسان بزرگ و شرکت ارتباطات سیار ایران منصوب بودید و همواره در حال ارتقاء بوده اید.
    – هم اکنون با کوله باری از تجربه و با چهره ای بسیار موجه و در شرایطی که تمام سهامداران شرکت مخابرات ایران چه دولتی و چه غیر دولتی بر روی شما اتفاق نظر داشته اند به مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران منصوب گشته اید.

    ولی یک سوال همواره در ذهن ما مانده است و کمتر با شما مواجه شده ایم که آن را از شما بپرسیم و آن سوال این است که چگونه و با چه معیاری و با وجودیکه اشخاص بسیار متشرع و متخصص و باتجربه در کنار شما بودند ولی شما فردی را از دورافتاده ترین شهرستان استان اصفهان و در حالیکه تنها سه سال از خدمتش در شرکت مخابرات می گذشت به اصفهان آوردید و وی را به یک دفعه عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان اصفهان معرفی کردید.
    من اطلاعی ندارم که آیا فشاری بر روی شما برای آوردن ایشان به اصفهان بود یا خیر ولی این انتخاب شما در اصفهان، شرکت مخابرات استان اصفهان را تا به امروز درگیر خود کرده است و اگر بخواهیم عوارض این انتخابتان را بشماریم بسیار خواهد بود. جالب است که خود شما که باعث آمدن ایشان به اصفهان شدید کمترین زمان ممکن را با ایشان بسر بردید. ولی از موقعیکه شما از اصفهان رفته اید تابحال قریب به 18 سال است که ما درگیر انتخاب شما هستیم و خدا می داند که شاید دلیل به غربت رفتن شما نیز همین ترک اولای شما باشد و شما در حال عقوبت کشیدن از کرده تان هستید.
    انتظار فرج از نیمه خرداد کشم
    خدایا در این ماه مبارک شعبان بر ما فرج و گشایشی بفرست. آمین

  2. مال باخته می گوید

    سلام بر مخاطبین گرامی سایت و مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران
    یکی از موضوعات مهمی که همکاران اصفهانی با ان درگیر هستند مورد هتلی است که بدست مدیرعامل در حال ساخت و می گویند رو به اتمام است.
    از اقای سرائیان می پرسیم موضوع را چگونه به شما گفتند.
    حتما دعوتتان کرده اند که روزی به مشهد بروید و از فضای معنوی هتل بهره ببرید و آنجا برای شما توضیحات را بدهند.
    اگر برای شما توضیح دادند. شما در قبال خلافها و مشکلاتی که حول و حوش آن هتل اتفاق افتاده است چگونه برخوردی داشتید.

  3. اصفهان می گوید

    با سلام مدیر عامل اصفهان از دوستان آقای دکتر میباشند و پله های ترقی را سپری کرد و پس از خصوصی سازی که حاشیه امنی برای کل مدیران عامل (بواسطه مشکلات در شرکت مخابرات ایران) بوجود آمد و این جلسه یکنوع بیعت جهت ماندگاری بود و الا هیچ سودی نداشت متاسفانه دکتر کمی پیچیده گو میباشدوپیشنهاد میگردد ایشان بصورت رک و واضح وبا شجاعت مواضع خود را بیان کنند.

  4. اصفهان می گوید

    آقای و یکی از مدیران فنی اصفهان در جلسه مدیران قصد داشتند صحبتی کنند که مدیرعامل استان با ترفندی جلوی صحبت را گرفتند و جلسه را خاتمه دادند. خیلی دوست داشتیم صحبتهای او را بشنویم که متاسفانه نشد.

نظرات بسته شده است.