دكتر سرائيان، فردا با تهراني ها قرار دارد!
[box]مخابرات ما- دكتر سرائيان يكشنبه به مخابرات استان تهران خواهد رفت.[/box]
مخابرات ما(تهراني فر) – فردا يكشنبه ، مدير عامل شركت مخابرات ايران، دكتر سرائيان با تهراني ها قرار دارد.او به مخابرات استان تهران مي رود و در پي ديدار با آنان است.
كاركنان احتمالا نبايد منتظر حضور و گفتگوي عمومي باشند.دكتر با مديران قرار دارد و د رپي گفتگوهاي مديريتي با مدير عامل، هيئت مديره و مديران ارشد شركت مخابرات استان تهران است.
در اين مورد حرفهاي گفتني زياد داريم.
در شهري كه 8000 نيروي شركتي و 4500 نيروي رسمي دارد ، EPS آن چقدر است؟
فروش روزانه 1500 خط اي.دي.اس.ال و تخليه 1000 خط، آمار جالبي نيست! از دست هر كسي هم برنمي ايد ولي در مخابرات تهران ممكن شده است.
صف انتظار پشتيباني اي.دي.اس.ال بقدر 15 دقيقه شايد يكي از دلايل تخليه 1000 خط باشد.
پشتيباني بايد آنلاين، 24 ساعته ، و تا مرز رضايت مشترك پيش برود! با پاسخگويي كه ماهي 800 هزار تومان بگيرد مي خواهيد كجا را فتح كنيد؟
تهران، قدرتمندترين تيم مديريتي استاني ماست. قوي ترين افراد ، كارشناسان و كاركنان را در آنجا بيابيد.
اما آيا حاصل آن برترين استان كشور نيز هست؟
ما اميدواريم كه باشد. هر چند كه اگر بهترين استان ما اين باشد، وضع ما چندان تعريفي ندارد.
فردا دكتر سرائيان به مديران تهران چه خواهد گفت؟
مديران تهراني چه آماري رو خواهند كرد تا مدير عامل را مجاب كنند؟!
صبر ميكنيم!
سلام
سردبیر عزیز
1- آقای مدیر عامل فعلا در حال شناسا یی سیستم هستند آنچه مسلم است ایشان چند سال
در سیار بودند وخبری از شرکت مخابرات ایران و استانها ندارند . قدر مسلم ایشان تغییرات
بنیادین انجام نخواهد داد و زمان یکسال نیز برای ایشان کافی نخواهد بود.
2- افزایش تعرفه و یا آبونمان در نهایت اتفاق خواهد افتاد و جان تازه ای به کالبد افسرده
مخابرات خواهد بخشید ولی سوء مدیریت ها اصلاح نخواهد شد ومدیران نا کارآمد افزایش
درآمد را به حساب خود خواهند گذاشت .
سلام دوست خوبم
1- يك سال زمان بسيار زيادي است. مدير عامل ، آدم بسيار تيزهوشي است.اينو از من قبول كنيد.او مناسبات را شناخته.از قبل هم در جريان امور بوده.ولي اينكه بخواد راه حل هاي خودش را بر محيط منطبق كند نياز به زمان دارد.سه ماه حداكثر زماني است كه سيستم به او خواهد داد.
تقصير من نيست كه ميگم سه ماه. برداشت من اينه.
صبوري همكاران سه ماه بيشتر دوام نمياره.بعدش باز راه ميفتن به شكايت و …
2- نبايد دير بشه.ما الان مشكل داريم.افزايش تعرفه راه حل اساسي نيست ولي حداقل هزينه ها رو تامين ميكنه.كار شركت قبول دارم كه با اين حرفها درست نميشه. شركت به خانه تكاني اساي نساز داره.بسيار اساسي.
من كه نديدم مدير عامل چهار تا آدم جوون رو برده باشه دور خودش! عليرغم تيزهوشي، دير عمل ميكنه.
با سلام
قرار بود یکپارچه سازی انجام بشود ، ولی در استان ما بعضی از مدیران ستادی مقابل یکپارچه سازی و جابجایی اتاق ها ایستاده اند، بعضی از قسمت ها مدت های زیادی است که در بین اتاق ها سرگردانند و اجازه جابجایی نمی دهند،
لطفا استان را دریابید، مدیرعاملش حدود 15 سال هست که مدیرعامل هست لطفا فکری به استان همدان بکنید
بنده خدا دکتر 2 سال طول میکشه تا سیستم را بشناسه بعدش هم هیچی تا وزیر راضی نشه هیچی درست نمیشه !!!!کابل و کانال و فیبرو سابداکت و ….
سلام
آمار ADSL اصفهان افتضاح تر است.
نه از لحاظ تعداد بلکه از لحاظ نسبت و درصد و ضرر
فعلاً کار ما شده پیشگویی.
هیچ چیش پیش گویی نبود.
از نویسنده عذر میخوام که مجبور شدم بخش های خاصی رو از مطلبش حذف کنم….
پیشگویی چیه؟
دمت گرم سردبیر چطور شد برای بچه های معصوم دلسوزی کردی؟ ….
ما از مدیر عامل جدید انتظار داریم سنتها و تابوهای موروثی از سیستم دولتی را بشکند.و به همان راحتی که در مورد استان ….. قرار است تصمیم بگیرند در مورد تهران و خراسان و …. براحتی تصمیم بگیرند و اقدام و عمل کنند.29 اردیبهشت که خبری نشد و همه همچنان سر جایشان نشسته اند.و شرکت هم درجا میزند.
پنج شنبه قبل رشت بودند.