مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سنوات بازنشستگی کارکنان کارخانه مخابرات راه دور شیراز محقق نشده است

 

مخابرات ما (همراه- خبرگزاری فارس) –  مهدی محمدی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از کارکنان این کارخانه که از سال 1385 تاکنون بازنشسته شده‌اند با توجه به اینکه حقوق بازنشستگی از طریق تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود اما تاکنون هیچ‌گونه سنوات خدمتی دریافت نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه صنایع مخابراتی راه دور از سال 1352 با ساخت دستگاه‌های زیرساختی مخابراتی فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: این کارخانه با یک‌هزار و 200 نیرو به علت قطع ارتباط سفارش از سوی تنها مشتری آن که شرکت مخابراتی ایران بوده با چالش بسیار روبه‌رو شده است.

محمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: صدور کارت هوشمند یکی از پروژه‌های مهم این کارخانه که از لحاظ اقتصادی برای کشور اهمیت ویژه داشته با قطع اجرایی این طرح علت دیگر تعطیلی آن را دربر داشته است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های جانبی مانند تولید تابلوهای برق و قطعات خودرو جوابگوی هزینه‌های سنگین جاری این کارخانه نبود که عامل دیگر تعطیلی آن بوده است.

مدیر اجرایی کارخانه صنایع مخابراتی راه دور بیان داشت: مدیرانی که از سوی هیئت حمایت منصوب ‌شده بودند قادر به راه‌اندازی مجدد و احیای کارخانه نشدند که به‌ همین سبب طرح بازنشستگی زودتر از موعود کارکنان این کارخانه اجرا شد.

محمدی‌نژاد اضافه کرد: تمام کارکنان این کارخانه که سنوات خدمتی آنان 20 سال به بالا بوده است بازنشسته و تنها سه نفر باقی‌ مانده‌اند که مشکل این تعداد نیز از سوی تأمین اجتماعی برطرف می‌شود.

وی بیان داشت: از مسؤولان و مدیران اجرایی استان فارس درخواست می‌شود برای رفع مشکل این قشر زحمتکش جامعه که عمر خود را در این کارخانه سپری کرده‌اند فکری بکنند تا به مطالبات به‌حق خود دست یابند و خانواده آنان از نگرانی بیرون آیند.

مدیر اجرایی کارخانه صنایع مخابراتی راه دور شیراز اظهار داشت: در راستای تحقق فرمان‌های مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و برای پرداخت سنوات خدمتی کارکنان و راه‌اندازی کارخانه درصدد اجرای مرحله‌به‌مرحله چهار پروژه هستیم.

محمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر مطالبات کارکنان برطرف شود قادر به ساخت و تولید صندوق فروشگاهی، بانک‌های مجازی، (وی تی ام) و (آرتی ام)، تبدیل موتورسیکلت‌های بنزینی به برقی و تولید شارژ باطری‌های اتومبیل‌های برق هستیم.

به گزارش فارس، کارکنان معترض این کارخانه که سنوات خدمتی آنان پرداخت نشده است برای رسیدن به‌حق و حقوق خود با تجمع و نصب چادرهای مسافرتی در کنار این کارخانه اعتراض خود را نشان دادند و خواستار مطالبات خود شدند.

 

606200cookie-checkسنوات بازنشستگی کارکنان کارخانه مخابرات راه دور شیراز محقق نشده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. خوش بخت می گوید

    استان چهار محال هستیم هنوز حقوق رو دریافت نکردیم .چرا هیچکس باور ندارد که حقوق رو ندادند تا پول سهام رو پرداخت کنند

  2. م می گوید

    بعد از تجمع با یه وکیل خوب! تماس بگیرین و اقدام مناسب قضایی کنین، دیر و زود داره ، سوخت و سوز نداره.

نظرات بسته شده است.