مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش- نظر شما د رمورد افزایش/کاهش آبونمان/اینترنت..

[box]مخابرات ما – آنچه می خوانید گزارشی است از کامنتهای رسیده به سایت, در باره افزایش آبونمان تلفن های ثابت. نظرات متفاوتی است![/box]

KHABAR-gozaresh-1-250x80

مخابرات ما(یادآور80) – نظرات متفاوتی در مورد افزایش آبونمان و کاهش اینترنت در بین همکاران دیده می شود.البته همه از این امر راضی هستند اما میزان رضایت آنان متفاوت است.

یکی از همکاران افزایش آبونمان را تبریک گفته:

[box]

س….

سلام
به تمامی همکاران شرکت مخابرات ایران این پیروزی را تبریک عرض می کنیم.

شرکت مخابرات ایران بالاخره پس از اینکه سالها شعار می داد که افزایش تعرفه حق مسلم ماست.

بالاخره توانستیم به باشگاه شرکتهای خدماتی در کشور بپیوندیم و بعنوان شرکت چهارم پس از آب و برق و گاز به افتخار دیده شدن نایل آئیم.

[/box]

دیگری نوشته است:

[box]

ش…

سلام- اگر فرض کنیم بطور متوسط ۲۷۰۰ تومان به آبونمان اضافه می شود آنگاه برای ۳۰ ملیون مشترک می شود سالی حدودا ۱۰۰۰ میلیارد تومان
۱۰۰۰میلیارد تومان تقریبا برای شرکت مخابرات ایران هیچی می شود.
توجه کنید که چنین عددی تنها یک پنجم درآمد همراه اول است.
یعنی این دولتی ها چند سال ما را معطل کردند و با وجود افزایش تورم سرسام آور در این هشت سال قبل تنها همین میزان اضافه کردند!
لطفا این میزان را با افزایشهایی که در تعرفه های گاز و برق داده شده مقایسه کنید متوجه می شوید که این بزرگواران چقدر به ما در این چند ساله اجحاف کرده اند و می کنند.
حال جالبه آقای عمیدیان فرموده بودند که این میزان می باید صرف توسعه در مخابرات شود. یعنی اینکه نمی خواهند صرف هزینه های جاری شبکه و پرسنل و قراردادها کنند بلکه می خواهند به سیم و کابل تبدیل کنند و به زیر زمین بفرستند. حالا شما حساب کنید که چند متر کابل می خواهند بخرند و چقدر باید به شهرداریها و اداره راه و شورای شهر و روستا باید بدهیم که فقط به ما مجوز حفاری بدهند.
و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
زیاد نباید صابون بزنیم باید بدنبال درآمدهای غیر تلفن ثابت باشیم.

[/box]

اما دیگری در ذیل این کامنت می نویسد:

[box]

ن…

موافقم همکار
متاسفانه زود جوگیر میشیم
ای بابا خب این سود قبل از همکدسازی هم داشتیم فقط لقمه رو دور سرمان چرخاندن و برگردوندنمون سر جای اول و منت هم سرمون میذارن.
قبض برق اسفند و فروردین رو گرفتم سرم سوت کشید . بردم اداره برق گفت درسته چهار برابر افزایش داشتیم.
شما حساب کنید تو این چند سال برق به تنهایی چند برابر افزایش داشته که تازه یه دوره ش فقط یهویی چهار برابر افزایش دادن
اونوقت مخابرات رو بعد از ۱۳ سال بدون افزایش مجبور میکنن به همکدسازی و کلی سود رو کاهش میدن و مجدد از این طرف با افزایش تعرفه ها بر میگردنمون سر جای خودمون اونم با منت.
و همکاران ما خوشحالتر میخوان شربت و شیرینی هم بدن.

یه مطلب دیگه
تازه اینترنت م کاهش دادن

واقعا هیچی نگیم سنگین تریم

بی خیال وزیر جان بی خیال

[/box]

 

609380cookie-checkگزارش- نظر شما د رمورد افزایش/کاهش آبونمان/اینترنت..

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. کارمند دیتا می گوید

    سلام
    کاهش قیمت اینترنت ربطی به مخابرات ندارد و باید شرکت زیرساخت قیمتش را به همان اندازه ای که در مصوبه تعیین شده است کاهش دهد.
    وقتی قیمت مواد خام اولیه مربوط به یک محصول و یا سرویس کم شود نهایتا قیمت نهایی محصول نیز بر اساس شرایط رقابتی بازار کم می شود. و این طبیعی است ولی بخش اینترنت این مصوبه به زیرساخت مربوط می شود و به شرکت مخابرات ربط ندارد.
    اگر بخواهند قیمت سرویس نهایی که به دست مصرف کننده می رسد را کم کنند می بایست جداول مصوب قبلی را مجددا عوض کنند که نیازی به اینکار نیست چونکه عملا قیمتها توسط اپراتورها و تامین کنندگان سرویس عملا کمتر از آن جدول ها ارایه می شود. و دلیل ان نیز رقابت زیاد در این بازار بین تامین کنندگان سرویس می باشد.

  2. محمدپور می گوید

    این افزایش هیچ دردی را از شرکت ما دوا نکرده ونمیکند باید مسولین شرکت بجای اینکه نقشه بکشند چطوری سر پرسنل راکلاه بزارند وبه لطایف الحیل در صدد ضایع کردن حقوق همکاران (شاهکار ظریفی آزاددر خصوص رفاهیات )سر پرسنل وارباب رجوع را کلاه بزارن بفکر صداقت واعتماد سازی وترمیم ساختار بهم ریغته برجامانده از نامدیریتی یک عده غیر مخابراتی، درس عبرت گرفته ودر مقابل رقبای جدید مقاومت کنند وگرنه محکوم به فنا هستیم یه ضرب المثل وجود داره تا مار راست نشه نمیتونه وارد لونه اش بشه ودیگر اینکه یک بازنگری اساسی در مدیریت بنمایند

  3. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محترم وسایر همکاران عزیز
    شما دلتان برای مخابرات وکارکنان آن میسوزد.ولی مدیران ارشدوشرکت اعتماد مبین بدنبال جمع اوری پول نقد وخرید سهام بیشتر در بانک انصار…موسسه ثامن..و….سایر سرمایه گذاریها در بورس میباشند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب فرق ما با اونا همينه ديگه.
      اينه كه ما به هيچ جا نرسيديم ولي اونا سهامدار شدن.

  4. جان نثاری می گوید

    خسته نباشید
    سلام
    شما وقتی از یک نفر طلب داشته باشی و نتوانسته باشی طلبت را بگیری و بعد از مدتی تاخیر بالاخره بتوانی قسمتی از طلب را وصول کنی آنگاه خوشحال نمی شی.
    معلومه که خوشحال می شی. هر چند ضرر کرده بوده ای و هر چند هنوز طلب را کامل نگرفته باشی.

    پس اگر همکارانمان می گویند برای اضافه شدن تعرفه شیرینی بدهید. این همان حکم طلب را دارد.
    پس خوشحالی کنید و شربت و شیرینی بدهید.

    این خوشحالی منفعت دیگری هم دارد و آن منفعت این است که بعضی از آدمهایی که مسبب این موضوع بوده اند متوجه می شوند که در این مدت چه ظلم بزرگی به مخابرات کرده بودند. و شاید وجدانشان بیدار شود و باعث شود که سال بعد بقیه طلبمان را بدهند.

    1. ناشناس می گوید

      با این توصیف شما پس مخابرات تازه طلبش رو گرفته، فقظ همین.این شیرینی داره
      ولی ثابت بوده پالس و تعرفه این 13 سال چی میشه ؟
      بنابراین درست فرمودند
      برگشتیم تازه سر جای اولمون متاسفانه.

  5. زاگرس می گوید

    دوستان به نظر شما در کشورهای دیگر مثلا غربی ها چه روشی رو بکار میبرن که هر روز هزینه های ارتباطی مثل تلفن همراه ، ثابت و اینترنت حالت کاهشی داره و مردم روز به روز بیشتر به فضای مجازی دسترسی پیدا میکنن و شرکتها هم زیان نمیبینن؟؟ آیا دولت با کاهش دادن بهای پهنای باند فروخته شده به شرکتها باعث کاهش قیمت تمام شده اینترنت شده است؟ یا شرکتها واسطه ای به نام دولت (شرکت ارتباطات زیرساخت) ندارن و مستقلا پهنای باند رو وارد میکنن؟؟ دوستان کسی میتونه دلیلش رو بگه که چرا ما زیان ده و اونا در حال رشد هستن؟؟

  6. کارگزار می گوید

    با سلام برای من که از اینترنت استفاده میکنم فرقی نمیکنه چون شارژ ماهیانه اینترنتم 22 تومنه ازش 15%کم کن بنویس بحساب تلفن ثابت یعنی هیچ افزایش یا کاهشی رو در قبضم احساس نمیکنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عجب حرف خوبی زدین!

    2. ناشناس می گوید

      15 درصد اینترنت کم بشه معنیش این نیست که 15 درصد قبض اینترنت کم بشه.
      اینترنت یعنی همان چیزی که شرکتهای مخابراتی از زیرساخت می خرند و قراره زیرساخت 15 درصد کم کنه ولی اینکه اثر این 15 درصد دقیقا با همین نسبت روی قبض بیاید بعید است.
      ضمن اینکه ایشان کارگزار هستند یعنی احتمالا در روستا هستند. و نسبت افزایش تلفن ثابت در روستاها با شهرها فرق دارد.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ولي حرفشون درسته.
        حداكثر اثرش روي قبض فرضا 3 هزار تومان است .در حاليكه 10 گيگ مصرف اينترنت دارن، 15 درصدش ميشه 6 تومن
        حرف كلي ايشون اين بود كه اين سود از اونطرف با ضرر جبران ميشه
        مگر اينكه اون 15 درصد اخفيف ، روي هزينه هاي پرداختي به زير ساهت باشه.اون وقت ارزش داره

نظرات بسته شده است.