مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شسکام, این ماه در گام انتخابات!

[box]مخابرات ما – شسکام عزم خود را جزم کرده است که این ماه انتخابات خود را برگزار کند.[/box]

 

مخابرات ما- این ماه, پس از سه سال و پایان یک دوره انتخاباتی, شسکام دوباره اعضایش را به انتخاباتی جدید دعوت میکند.اواخر خرداد این انتخابات برای تعیین نمایندگان استانی برگزار می شود در حالیکه این ماه ماموریت سه ساله نمایندگان قبلی پایان می یابد.

بر اساس اطلاعاتی که شسکام منتشر کرده است در گام اول هر استان با معرفی یک نماینده آشنا و مسلط به آی-تی , شبکه و نرم افزار , به شسکام و تیم برگزار کننده انتخابات, مقدمات کار را خواهد چید.این نماینده کمک خواهد کرد تمام مراحل انتخابات  با استفاده از نرم افزار انتخاباتی شرکت مخابرات ایران برگزار برگزار شود و مشکلات احتمالی را نیز برطرف میکند.

بنابراین چنانچه سهامداری در استانش مشکلی پیدا کرد باید به نماینده آی-تی مراجعه کند یا با او تماس بگیرد.

براسا س جدول زمان بندی شرکت شسکام , متقاضیان نمایندگی در شسکام از سوی استانها, در روزهای 25 و 26 خرداد ثبت نام کنند.این ثبت نام از طریق سایت https://evote.tci.ir  انجام میگیرد.سایتی که برگزارکننده انتخابات است.

کلیه سهامداران شسکام از روز 25 خرداد  می توانند به این سایت وارد شوند و اطلاعات خود را مشاهده کنند و یا اینکه طی دو روز برای انتخابات کاندیدا شوند.نام کاربری و رمز ورود اولیه, هر nو  (کد ملی ) است که باید پس از اولین ورود تغییر دهید.

تبلیغات انتخاباتی در روزهای 29 و 30 خرداد انجام میشود.کاندیداها از طریق همین سایت می توانند تبلیغاتشان را بارگذاری کنند.

رای گیری در روزهای 31 خرداد و 1 تیر انجام خواهد شد.سهامداران به دو روش (استفاده از سایت evote.tci.ir , یا از طیق پیامک ) در انتخابات رای بدهند.البته برای رای دادن بصورت پیامکی باید شماره همراه خود را در اطلاعات سایت مذکور اعلام کرده باشند.

شسکام می خواهد چنانچه شکایتی نرسد, نتایج انتخابات را به سرعت اعلام کند.

شرکت شسکام طبق هماهنگی با شرکت مخابرات ایران, از سامانه انتخابات این شرکت استفاده می کند این سامانه قبلا امتحان خود را پس داده است.

آنچه مهم است تعریف جایگاه این نمایندگان در شرکت شسکام است.در حقیقت این نمایندگان پس از گذشت سه سال و پایان دوران ثبت شرکت, جایگاهی قانونی ندارند.

 

609490cookie-checkشسکام, این ماه در گام انتخابات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام ضمن تبریک عیدسعید فطر
    احتراما اینجانب با گوش دادن به سخنرانی جناب آقای مهندس بهنام مدیرعامل محترم شسکام خیلی امیدوار به آینده شرکت هستم جناب آقای مدیرعامل (همه چیز را همگان دانند) ازاینکه اعضائ را بهمکاری دعوت نمودید یعنی به خودتان ارزش دادید نهایت قدرانی را دارم . امیدوارم گروه هایی زیرنظر هیئت مدیره (مراکز استان وشهرستان )تشکیل و طبق اساسنامه با منابع مالی همکاران هرشهرستان و راهبرد واجرای طرحهای مخابراتی تلاش وضمن راهنمایی به فعالیت مشغول گردند.بادامچی وایقان .09144712028.سوخلاروایقان . e.badamchi@yahoo.com

    1. ناشناس می گوید

      باسلام اینجانب بادامچی وایقان باز نشسته در رسته نگهداری مراکز سوئیچ مخابرات آذربایجان شرقی از مدیریت محترم شرکت شسکام نهایت تشکر از توجه به پیشنهادات همکاران و اعضا را دارم. بنده پیشنهاداتی برای توسعه شرکت دارم در صورت قبول اعلام خواهم نمود. همکاربازنشسته تشکر

  2. همکار می گوید

    شسکام رو کجای دلم بزارم !

    سیصد چهارصد تومن از اوردمون رو سهام کرده بقیشو معلوم نیس کجاست!
    دو ساله دایم زنگ میزنم پولمو پس بگیرم فقط مقداری تونستم برگردونم

  3. علی می گوید

    سلام شرکت مخابرات در مدت سه سال گذشته سرمایه لازم را به شرکت شسکام انتقال نداده است و سئوال اینجاست چطور این اقایان ( مدیران شسکام ) از مخابرات ایران انتخاب شده اند و نماینده کارکنان با توجه به سرمایه آورده جایگاهی در مدیریت شسکام ندارند .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نمايندگان استاني ، در انتخاب هيئت مديره خيلي موثر بودن.

  4. م می گوید

    در گیلان ، پشت نقلیه ی قدیم یک دو واحدی بود که بدون رعایت روش های مجاز( رهن، اجاره، فروش، امانت…) در اختیار شسکام قرار داده شده که از منافع دولا پهناش “بیشتر ” منفعت ببره.
    باید چیزی به صورت مفت در اختیار این شرکت قرار نگیره.

  5. ناشناس می گوید

    با سلام اقای سردبیر لطفا بپرسید سودمان را کی می دهند؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فرموده اند از اواسط تیر در سه قسط بی مزه

      1. ناشناس می گوید

        سردبیر محترم منظور همکارمان سود شسکام میباشد.

        1. م می گوید

          رفته گل بچینه!

  6. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام

    شرکت شسکام ! شرکت در سایه ! سرانجام این شرکت به کجا خواهد رسید! ایا این شرکت محلی
    برای دوران بازنشستگی مدیران است ! و یا استفاده از تجارب همکاران! و یا محل سلب فرصتهای
    شغلی از اشخاصی که طالب کار و تلاش اند ولی ارتباطی ! با مخابرات ندارند!

    1. همکار می گوید

      با پول کارمند ساده دل به کام مدیران ….

      1. م می گوید

        خب ، تن ندن ، به این چیزا، قبل از هرکاری با چند نفر بررسی و بحث کنن.واقعا برای کساییکه توی شبکه جهانی جای دارن، کلمه ی ساده دل خوب نیست.

نظرات بسته شده است.