مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فارس می نویسد:تصویب پاداش 500 میلیون تومانی هیات مدیره و استفاده از رانت دولتی!

[box]مخابرات ما- خبرگزاری فارس تحلیلی از شرایط مخابرات در بورس و سود آن نوشته است.هر چند در مواردی تحلیلش منطقی است اما در مواردی نیز از جاده عدالت خارج شده است.[/box]

KHABAR-gozaresh-1-250x80

مخابرات ما (همراه -منبع  فارس) –  شرکت مخابرات ایران در پایان سال مالی 94 توانسته با سرمایه 4 هزار و 587 میلیارد و 365 میلیون و 600 هزار تومانی سود هر سهم پس از کسر مالیات خود را به طور خالص مبلغ 505 ریال محقق کند.

این شرکت که پیش از واگذاری به مجموعه سرمایه گذاری اعتماد مبین از امکانات و امتیاز های دولتی بهره می‌برده است توانسته پس از کسر هزینه های عمومی و اداری در پایان عملکرد سال مالی قبل 92 درصد سود عملیاتی خود از مجموع درآمد های شرکت را محقق کند.

بخش عمده‌ای از این سود ناشی از سود محقق شده در شرکت ارتباطات سیار است.

با تصویب توزیع سود نقدی 45 تومانی به ازای هر سهم در مجمع عادی سالیانه سهامداران “اخابر” با تعیین پاداش 500 میلیون تومانی برای 5 عضو هیات مدیره این شرکت موافقت شده است. با احتساب 14 ماه می‌توان گفت به نماینده هر عضو حقوقی ماهانه اندکی بیش از 7 میلیون تومان پاداش تعلق گرفته است.

حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره بابت برگزاری حداقل یک جلسه در ماه برای سال مالی 95 مبلغ 700 هزار تومان برای هر عضو به تصویب مجمع رسیده است.

شرکت شهریار مهستان حقوقی، شرکت گسترش الکترونیک مبین، دولت جمهوری اسلامی، توسعه اعتماد مبین و شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان هرمزگان اعضای حقوقی هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران برای 2 سال آینده هستند.

609340cookie-checkفارس می نویسد:تصویب پاداش 500 میلیون تومانی هیات مدیره و استفاده از رانت دولتی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. گیو می گوید

    چرا به این مدیران عزیز این همه پاداش میدند .ولی وقتی یک کارمند بدبخت که بازنشسته میشه پاداش آخرخدمتش رو نمی دهند .اگه راست میگید پاداش تشویقی رو دوباره که حق کارمند است تصویب کنید یعنی یک کارمند درسی سال یک پاداش به اندازه یک دهم یک مدیر عزیز دریافت میکنه . ازخدا بترسید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باز پای خدا رو وسط کشیدی ؟
      داشتی حرف منطقی میزدی ها

  2. کارگر مخابرات می گوید

    سلام
    سردبر عزیز
    يك بازنشسته سازمان تامين اجتماعي درصورت بحران اقتصادي فقط مي‌تواند معادل 2 ميليون تومان وام ضروري بگيرد به عبارت ديگر يك دويست و پنجاهم حقوق 6 ماهه علي صدقي. اين معادله را هرجوركه حل كنيم به ضررطبقه فقيرومستضعف جامعه و نماد بارزظلم وتبعيض اجتماعي واقتصادي است.اگرنگارنده جاي وزيرخوش‌پوش وزارت تعاون بودم امروزآخرين روزحضورم درپشت ميزوزارت مربوطه بود. ازعلي ربيعي كه خود فرزند كاروكارگري است اين كمترين توقعي است كه مي‌توان داشت.( سایت تابناک)

  3. محمدپور می گوید

    معمولا پاداش را به شرکتهایی میدهند که سوددهی داشته باشد ومدیران شرکت وقت بگذارند حال اگر شرکت ماسودده است چرا به پرسنل جفا میکنند وحداقل پرداختی هارا به لطایف الحیل وبا کمک امدادهای غیبی (ظریفی ازاد اداره کار)اقدام به جفا میکنندو اگرزیان ده است پاداش هیئت مدیره ان هم به این مبلغ یعنی چه ،کدام راباور کنیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باز گیر دادن به این 500 تومن ناقابل.

  4. قاسم می گوید

    سلام
    آقا اینها مدارکشان از این مدارک مدیریت دولتی و آزاد ،و یا مدارک داخلی شرکت …. وامثالهم نیست ازجایی مثل شریف،هاروارد،سوربن و امثال اینهاست بعبارتی اینها آخرشن در غیر اینصورت آدم دلش درد میگرفت. میگین نه آقایون مدارکشون را رو کنند تا که رسوا شود هر کس که در او غش باشد.
    بدین دلیل نیش جانشان.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قاسم جان
      من ميگم مداركشونو بيارن
      ولي اگر بهانه گرفتي كه اين مدرك اعتبار نداره، مهرش اشكال داره، از دانشگاهش بايد تاييديه بياد، كلاهمون بدجوري توي هم ميره ها!
      بهانه نگيري خداييش!
      همينقدر كه نمره هاشون بالاي 12 باشه كافيه.
      به اسم دانشگاهش هم گير ندي!
      دانشگاه هاروارد شبيه دانشگاه آزاده
      سورين شبيه سوران است، روستايي داراي داشنگاه آزاد توابع …
      … قول ميدي يا نه اخوري؟!

  5. قراردادی از محل طرح می گوید

    نوش جانشان. ما که بخیل نیستیم شاید یک زوری ما عضو هیئت مدیره شدیم خدا را چه دیدی؟

  6. م می گوید

    با تاکید رییس جمهور بر پیگیری اقلام نجومی ، خبر های مستندِ افراد و گزارش های مجمع عمومی سالانه ی مخابرات ، مرجع خوبی برای این کنترل هاست

نظرات بسته شده است.