مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سوءمدیریت در استانها/خوزستان

[box]مخابرات ما – جالب است! در جایی مدیران را بدلیل ضعف عوض میکنند , در جایی دیگر همان مدیر را حتی پس از بازنشستگی تکریم میکنند![/box]

عکس ها از جمع شدن بازنشسته های کعترض است در خوزستان, اواخر دوران مدیر قبلی, و اوایل دوران مدیر جدید

khuzestan-bazneshaste-941124-1

مخابرات ما – اوضاع امروز خوزستان را اکثر افراد به مدیر عامل گذشته آن نسبت می دهند.حتی زمانی که مدیر عامل جدید وارد شد چنان نشان داده شد که برای بهبود شرایط به زمان زیادی نیاز است.اما در سوء مدیریت کسی تردید نداشت.

همان زمان گفته شد مدیر عامل وقت خوزستان, کارمند زیرساخت است لذا حدس زده می شد در جایی, در حوزه دولتی از این مدیر استفاده شود.

دولت بود و اختیار خودش!

البته ما اصلا قصد قضاوت نداریم.فقط آنچه در آن روزها می گذشت بازتعریف می کنیم.همینقدر می دانیم که خوزستان یکی از استانهای بسیار نابسامان بود.

اینک ظاهرا بخش دوم پیش بینی ما درست از آب در آمده است!

دولتی ها , مدیریت مدیر عامل سابق و بازنشسته مخابرات خوزستان را پسندیده اند و سعی دارند از ایشان استفاده کنند.

[box]

اسماعیل…

با سلام.واقعا این زبان دهی تماما مربوط به افزایش هزینه ها و کمی تعرفه ها نیست.بخش اعظم این اتفاق سو مدیریت در استانها بوده.

شما واقعا خبر ندارید سردبیر عزیز استان ما خوزستان مظلوم طی چند سال گذشته آقای مهندس …  بزرگ چه بر سر این شرکت آورد مخابرات با ندانم کاریهای ایشون داغون شده سالها طول میکشه که سر و سامون بگیره.اخه چرا نباید بازخواستی باشه بررسی باشه چرا ما اینجا رسیدیم.؟؟؟؟

کاش این مدیران تاوان ندانم کاریشون رو میدانن نه اینکه برن تهران بشن مشاور مدیرعامل ایران واقعا ….

[/box]

بله! وقتی ایشان در مقام مشاور مدیر عامل باشند, حداکثر چیزی که از مخابرات ایران انتظار خواهیم داشت , وضعیت آن روز  خوزستان است!

آقای مدیر عامل مخابرات ایران!

لابد شما وضعیت آن روز خوزستان را ایده آل می دانید ! بله؟!

 

609630cookie-checkسوءمدیریت در استانها/خوزستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران گرامی
    مدیر عامل قبلی با حمایت افراد خاص از جاههای خیلی خاص تر بلایی را بر سر استان آورد که با شاخص و آمار خیلی واضح می توان آنرا فهمید.
    با رفتن ایشان و آمدن مدیر جدید این نوید را به خود دادیم که استان به مرور از نا بسامانی خواهد رهید.
    متاسفانه مدیر جدید یا همان معاونان و مدیران قبلی را ابقا کرد و یا منصوبان همان افراد ناموفق را ارتقا داد و بجای قبلی ها منصوب کرد که نتیجه کار از الان واضح است.اینان اتاق فکر همان مدیر ناموفق قبلی هستند که هر چه در چنته داشتند همین وضعیت آشفته استان است.
    آری جناب مشیدی آزموده را آزمودن خطایی بزرگ است البته شما را چه باک زیرا شما در حال بازنشسته شدن هستید و می روید.ولی تا دیرتر نشده اشتباهات مهلک خود را در انتصاباتی که انجام داده اید سریعا اصلاح کنید

  2. رضا می گوید

    بدهی مخابرات خوزستان در زمان مدیریت قبلی 280 میلیلرد عنوان شد و بارها و بارها در محافل متعدد گفته شد و کل مشکلات به ایشان بسته شد ولی با توجه به اینکه مدیر قبلی تا آذر 94 در شرکت حضور داشت ومدیر فعلی فقط 3 ماه در سال 94 حضور داشت ولی با مشاهده صورتهای مالی مشاهده میشه که تراز شرکت در پایان سال مالی 94 با سود بسته شد. در صورتیکه صورتهای مالی فروردین و اردیبهشت 94 یعنی حضور صد درصدی مدیر جدید با زیان بسته شده و بدهی شرکت در این مدت 5 ماه از حضور مدیر جدید از 280 میلیارد تومان به 330 میلیارد رسید در صورتیکه مدیریت قبلی توسعه داشت ولی از زمان حضور مدیر جدید هیچگونه توسعه ای هم داده نشده پس خواهش میکنم همکاران محترم انصاف در کلام و قضاوت داشته باشند.

  3. رضا می گوید

    سلام.مشکل اینه که اگه کارها و رفتارها مطابق میل ما باشه درسته اگه نباشه صد درصد غلط. والا جدیده از قبلیه خیلی بهتره تا ببینیم در آینده چی میشه.

  4. خوش بخت می گوید

    والا به نظر میرسه هر مدیر عاملی میاد. قبلی رو رو سفید میکنه.دوستان توجه کنید چرا مدیر عامل فعلی نتونسته نیروهای توانمند را به کار گیری کنه .مخابرات از اول سرش تو حوضه های سیاسی امنیتی بوده نمیتونه بدون نظر دستگاه های موجود در استان نیروی با سواد و کار کشته را به کار بگیره.بیشتر جلب نظر نماینده استاندارد و……….براش مهمه تا مصلحت سازمان ورشکسته خودش.جدیده بدتر از قبلی

  5. محمد می گوید

    سلام آقای علی آقا شما بازنشستگان عزیز که دارید سنوات رو ماهیانه دریافت میکنید از شرکت. استانهای دیگه رو هم خبر داریم همه جا قسطی شما اما با اقساط بلند مدت شما که ده ماهه قرار شده بگیرید. با این اوضاع اسفبار شرکت خیلی هم بد نیست انصافا. اینطوریا هم که شما میگی نیست برادر عزیز کارمندان رسمی و قراردادی دارند حقوق رو به موقع میگیرند نه قسطی و با تاخیر.بیمه های کارمندا پرداخت میشه.پول برق سایتها و خیلی کارهای مثبت دیگه. جستجو برای کسب درآمد.مشکل اینه که شما مسایل رو از دید خودتون میبینید.شرکت هزارتا چاله و خندق داره با این درآمدها انتظار نداشته باشیم همه چیز یه شبه درست بشه.

  6. علی می گوید

    با ارزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران
    خدمت سردبیر محترم خسته نباشی عرض میکنم
    موضوعی که این روزها شدیدا کارکنان بازنشسته را درگیر خود نموده مابه التفاوت رفاهیات میباشد که با توجه به پرداخت ان به بعضی کارکنان منجمله در استان خوزستان که تعدادی همکاران با رای دادگاه از حساب مخابرات برداشت کردند و الان دارند با طلب خود که گرفته اند خرج میکنند ولی امثال بنده که رای اداره کار را نیز تحویل اداره داده اند هیچ وجهی دریافت نکرده اند اداره و سیستم حاکم بر ان فقط با رای دادگاه حاضر است حق کارکنان را بدهد و جای تاسف دارد که هیچ مقامی پاسخگو نیست امیدوارم که مشکل سایر کارکنان از طریق معاونت مالی شرکت حل شود و نیازی به حکم دادگاه و برداشت از حساب نباشد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فکر نمی کنم اداره کار دیگه همون حکم را اجرا کند.
      موضوع رفاهیات پیچیده تر از گذشته شد.
      از شکایت اداره کار دیگر بجایی نخواهید رسید.
      مخابرات خودش هم اگر قرار بود بدهد تا حالا میداد.
      بالاخره گروهی زودتر اقدام کردند و گرفتند.
      کاری نمی شود کرد.

  7. م می گوید

    حلوا حلوا ، دهن شیرین نمیشه. اگه این مدیرا
    1- عامداً باعث ورشکستگی هستن ، بر کنار و به مراجع مربوطه قضایی اعزام شوند.
    2- اگه غیر عمد باعث خسارتن ، برکنار شن و خسارت رو تادیه کنن.
    3-اگه کارشون رو درست انجام داده ن و می دن، باشن بر روی چشم.
    دیگه اینهمه کشمکش واسه چی؟
    مدیریت متمرکز وتعیین حیطه و حدود بودجه ای برای هر مدیر ، راه حل خوبیه.

  8. نا امید می گوید

    سلام سردبیر عزیز ممنون که به فکر ما خوزستانیهای محروم هستید و یادی از ما میکنید. ولی براستی چرا باید به یک مدیر اینقد اجازه داده شود که بدون برنامه و عقلانیت اینگونه یک شرکت رو به ورطه سقوط بکشد.شما ببینید ایشون 4 سال و نیم مدیرعامل استان بودند وبه هرجایی که فکر کنیدمخابرات بدهکار است با رقمهای کلان برق میلیاردی دارایی میلیاردی بیمه میلیاردی پیمانکاران که ما شا الله بیداد است.کارمندان محروم از همه چی…..
    چرا نباید یک مرجع قانونی به اینها رسیدگی کند. تا جلوی نکرار این انفاقات گرفته شود.مگر مدیرعامل جدید به چاههای نفت خوزستان وصل شود که بتواند این مبالغ هنگفت و کلان را پرداخت کند.
    احساس سوختن به تماشا نمیشود
    آتش بگیر تا که ببینی چه میکشم
    خداوندا تو خود شاهد باش و قضاوت کن از این همه بی عدالتی عمر ما در این شرکت به تباهی گذشت.ببخشید سردبیر واقعا زیاد حرف زدم
    التماس دعا در این ایام.

  9. م می گوید

    بازهم طبقه بندی مشاغل اثر گذار است.
    این تفکیک نمایشی سیار وثابت ، هر روز مشکلات مالی را تشدید می کند.
    باید به شخصیت حقوقی واحدِ مخابرات توجه کنیم.

  10. اشنا بوشه می گوید

    باسلام خدمت همکاران عزیز و سردبیر بزرگوا ر.کم کم داریم از این هئیت مدیره جدید هم نا امید می شود . اوضاع شرکت بهم ریخته هست و هیچ اقدامی در جهت بهبود و تغییر صورت نمی گیرد .کارمندان منتظر روشن شدن وضعیت حکمی شان بودند ولی هر روز شرایط بدتر می شود.در بوشهرچند شهرستان بر اساس شرایط جدید حکم گرفته اند که تقریبا شصت نفر می باشند و اکثرا مزایای انها کاهش یافته ولی بقیه بر اساس شرایط گذشته افزایش سنواتی گزفته اند که این باعث ایجاد دوگانگی و نارضایتی گردیده است تا جایی که در شهرستانهای که شرایط جدید در احکام لحاظ شده رئیس مرکز و خیلی از احکام کارشناسی حذف گردیده است که باعث بی انگیزه شدن پرسنل گردیده است. این در حالی هست که قرار بود احکام جدید باعث حذف هیئت مدیره استانها و مدیر ها و رئیس های بدون اداره از بالا شود که به دلیل اعمال نفوذ با نفوذها فقط در لایه های رئیس مرکز به پایین اجرا گردیده است و باعث از بین رفتن انگیزه در افراد توانمند و اجرایی گردیده است.لذا از مدیر عامل جدید انتظار می رود که سریعا به وضعیت احکام رسدگی نماید و با اعزام تیم های کارشناسی به مشکلات و تخلفات مالی استانها رسیدگی نماید و امید را به همکاران برگرداند.شرایط واقعا نابسامان است بیمه ها کسر ولی پرداخت نمی شود .اقساط ازحقوق کسر ولی به بانکها پرداخت نمی شود .رفع خرابی شبکه کابل انجام نمی شود و در کل کارمندان و مشتزکین ناراضی و بی انگیزه می باشند لذا بدون از دست دادن زمان سریعا اقدامات لازم را جهت برگرداندن پیکر سکته زده انجام دهید شاید بتوان کاری کرد.

  11. علی می گوید

    با ارزوی قبولی طاعات کلیه همکاران وسردبیر محترم که الحق و انصاف همه ابرو و حیثیت خود را در گرو سایت و کمک به رفع مشکل همکاران گذاشته بنده فقط میتوانم برای ایشان ارزوی عاقبت بخیری و خوشبختی کنم و تشکر کنم بخاطر همه چیز
    گاهی ممکن است پای شکسته شود و دوباره به مدد اطبا شکستگی ان ترمیم شود ولی هیچگاه پای شکسته نمیتواند کار سابق را انجام دهد در سرما و گرما حساس است و انسان باید همیشه مراقب باشد که دوباره نشکند .حکایت مخابرات خوزستان مثل همان پای شکسته است که دیگر نمیتواند بسان روزهای قبل از شکستن کار بدهد اقای ارمات که بودند میگفتند تقصیر ایشان است که قدرت گرفتن پول از شرکت جهت پرداخت حقوق پرسنل را ندارد گفتند اقای مشیدی مدیری توانا و میتوانند مشکلات بوجود امده را رفع کنند ولی بازهم همان دوران گذشته دارد تکرار میشود و هیچ اتفاق خاصی رخ نداده بجز اینکه مهره ای جابجا شده و لاغیر. بازنشستگان سال 93 هنوز نه وام پایان خدمت و نه 6 درصد ذخیره خود را نگرفته اند و هیچ مسئولی جوابگو نیست .فکر کنم اقای مشیدی لازم باشد به جلسات اولیه که برگزار میکردند فکر کنند که ایا این جلسات فایده ای هم داشت یا نه .ایا سزاوار است که بعد از 2 سال هنوز وام و پس انداز صندوق ما پرداخت نشده باشد .ما حق قانونی خود را میطلبیم و چیزی فراتر از حق خود نمیخواهیم لحظه ای فکر کن اقای مشیدی قبل از اینکه برای شما هم برچسب عدم لیاقت زده شود

نظرات بسته شده است.