شما نوشته اید- مشتری محوری کجاست؟
[box]مخابرات ما – از میان کامنتهای شماست.خلاصه ولی گویاست.[/box]
موضوع صحبت ما در مطالب گذشته, صرفه جویی های غیر اصولی است که به کرامت انسانی آسیب می زند.این عضو سایت در همین مورد نوشته است:
[box]
در پاسخ به کارمند تحلیل گر.
سلام
دوست عزیز فرمایش شما راجع به سیاست بسیار نادرست شرکت در مورد کنترل هزینه ها را بنده
عملا شاهد هستم .برای مثال وقتی یک کابل مخابراتی و یا یک کابل برق سرقت می شوذ به جای اینکه
سریعا در فکر ترمیم ان و راه اندازی و افزایش در امد باشند با چند روز معطلی به فکر کنترل هزینه
واینکه از کجا با کمترین هزینه ان را تامین کنند هستند واین ضربه مهلکی است برپیکر بی جان مخابرات! از یک طرف نارضایتی مشترکان و از طرفی کاهش در امد! و اصلا متوجه مضرات این کار
نیستند ! چون فقط به اینها گفته اند هزینه ها را کنترل کنید!
[/box]
سلام
دقیقاً صحیح فرمایش کردند اون چیزی که این وسط ارزش نداره همون مشتری است یه چیزی دیگه براتون بگم بد نیست اون هم پاسخگوئی 2020 است انجا هم مشتری محلی از اعراب نداره میگی نه امتحان کن لطفا به همه پاسخگو ها بر نخوره
آقای سردبیر سلام
عنوان نوشته مشتری محوری
موضوع نوشته صرفه جویی و کرامت انسانی
شاهد نوشته کنترل هزینه ها و سرقت کابل
این 3 مورد چگونه بهم ربط پیدا می کند؟
نوشتم که نگویی خوانندگان سایت توجه ندارند!!
چه جالب؟
پس میخونین؟!
سلام
سردبیر عزیز ایشان احتمالا خواننده تازه وارد هستند تبریک می گوئیم !