مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- کاهش قیمت اینترنت مربوط است به دولت نه مخابرات.

مخابرات ما- [box]مخابرات ما – چه شرکتی, چه بخشی و چه مرکزی باید هزینه ها را کم کند تا هزینه اینترنت در سبد خانوار کاهش یابد؟[/box]

shoma-neveshte-eed-slide

[box]

کارمند دیتا

سلام
کاهش قیمت اینترنت ربطی به مخابرات ندارد و باید شرکت زیرساخت قیمتش را به همان اندازه ای که در مصوبه تعیین شده است کاهش دهد.
وقتی قیمت مواد خام اولیه مربوط به یک محصول و یا سرویس کم شود نهایتا قیمت نهایی محصول نیز بر اساس شرایط رقابتی بازار کم می شود. و این طبیعی است ولی بخش اینترنت این مصوبه به زیرساخت مربوط می شود و به شرکت مخابرات ربط ندارد.
اگر بخواهند قیمت سرویس نهایی که به دست مصرف کننده می رسد را کم کنند می بایست جداول مصوب قبلی را مجددا عوض کنند که نیازی به اینکار نیست چونکه عملا قیمتها توسط اپراتورها و تامین کنندگان سرویس عملا کمتر از آن جدول ها ارایه می شود. و دلیل ان نیز رقابت زیاد در این بازار بین تامین کنندگان سرویس می باشد.

[/box]

 

610870cookie-checkشما نوشته اید- کاهش قیمت اینترنت مربوط است به دولت نه مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. معلم اقتصاد می گوید

    سلام
    یکی از عوامل کم شدن قیمت تمام شده، کاهش قیمت نهاده ها و مواد خام می باشد و مطمئنا وقتی شرکت زیرساخت و دولت قیمت اینترنت که در اینجا حکم مواد خام و جنس فله ای را دارد، را کاهش دهد بصورت اتوماتیک و در یک بازار رقابتی سالم، قیمت نهایی رسیده شده به مصرف کننده نیز کاهش پیدا می کند.

نظرات بسته شده است.