مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بنظر شما- زیرکی زیرساخت , در شانه خالی کردن از امری که مخابرات 12 سال تحمل کرد.

[box]مخابرات ما – ظاهرا زیرکی زیرساخت , در در رفتن از زیر بار کاهش هزینه اینترنت توسط مخابراتی ها درک شده است. این دوستان به رفتار زیرساختی ها معترض هستند.[/box]

shoma-neveshte-eed-slide

[box]

سردار

سلام بر همکاران عزیز
۱۲ سال بود که تعرفه های ما را دست نزده بودند و به شرکت مخابرات ایران ظلم می کردند. و مخابرات مظلوم هیچ کاری نمی توانست بکند. حالا که آمده اند می خواهند درصدی از قیمت اینترنت را کم کنند چگونه شرکت زیرساخت به تب و تاب افتاده است و واکنش غیر منطقی از خود نشان می دهد.!
اینترنت را می خرند و به صورت انحصاری ۸ برابر می فروشند و حالا که کمیسیون آمده و گفته که باید ۱۵ درصد قیمت را کم کنند می خواهند از زیرش در بروند!
هنوز سایت سازمان تنظیم و مقررات به صورت رسمی مصوبه کمیسیون را اعلام نکرده است ولی مدیرعامل شرکت زیرساخت به موضوعی که هنوز رسمی اعلام نشده است واکنش نشان داده است.
معلوم است که پشت پرده بین شرکت زیرساخت و سازمان تنظیم لابی های شدیدی وجود دارد که نگذارند مصوبه به همین صورتی که از کمیسیون درز پیدا کرده است اعلام شود و احتمالا قصد دارند عبارات مصوبه را به نفع خودشان تغییر دهند.
قابل توجه مدیرعامل مخابرات ایران که حواسشان باشد و ایشان هم می باید لابی گری را انجام دهند که نگذارند شرکت زیرساخت همه چیز را به نفع خودش تغییر دهد.

[/box]

610890cookie-checkبنظر شما- زیرکی زیرساخت , در شانه خالی کردن از امری که مخابرات 12 سال تحمل کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. کارمند می گوید

    آفرین به این درک و بیداری مخابراتی ها

    دقیقا درست می گوید
    احسنت

    آقای مدیرعامل از این به بعدش با شماست….

نظرات بسته شده است.