مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یادداشت سردبیر – آقای وزیر لطفا اجازه ندهید کار دانشکده مخابرات تکرار شود

مخابرات ما – دوستان خوبم سلام.یکی دو نکته رو باید خدمت شما توضیح بدهم.

***

یه موضوع بسیار مهم که این روزها خبرش میرسه این است که نیروهای وزارتخانه در استانها بشدت تصمیم به تصرف و قلع و قمع گرفتن.یعنی همون کلری را با اموال مخابرات می کنند که با دانشکده مخابرات کردن.

خدا را خوش نمی آید از ضعف استراتژیک مخابرات استفاده کنید و زمین هایش را تصرف کنید.

چنانچه تا فردا زمین های تصرفی پس داده شود, کل مطلب را خواهیم نوشت اما امیدواریم به خوبی حل شود.

***

یکی دیگه اینکه در ماه مبارک واقعا کار کردن در اوقات شب کمی مشکل شده.مثلا امشب جاتون خالی افطار دعوت بودیم , تا برگشتیم خونه, شده 12 شب.الان هم که ساعت 2ی صبح شده و من هنوز حتی نتونستم کار خودم رو شروع کنم.

برخی بی نظمی ها, دست من نیست , پیش میاد.لذا عذرخواهی منو قبول کنید و برخی اوقات مثل امشب مراعات حال ما را بکنید

.***

این رفت و آمدهای دم افطار از دو طرف وقت آدم را می گیرد.قبل از افطار و بعد از افطار.تازه وقتی برمیگردی خونه,  آنقدر خسته ای که واقعا چشم باز نمیشه. تا برسه به منی که در حالت عادی هم کسر خواب دارم.امشب واقعا قدرت کار کردن ندارم.

امشب, منو ببخشید و بهم اجازه بدین برم بخوابم. سعی میکنم فردا بین جلساتم, بکمک بچه های سایت چیزهای مهمی براتون آماده کنم.

***

 

 

612350cookie-checkیادداشت سردبیر – آقای وزیر لطفا اجازه ندهید کار دانشکده مخابرات تکرار شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. م می گوید

    بعضی استراتژی ها ظاهراً رو به جلو ، ولی در عمل برگشتی است. خصوصی شدن مخابرات در زمان آقای سلیمانی ، یک ریسک خطرناک بود که دچار عواقب آنیم،و امروز نوعی از باز گشت به دولت ، در حالتِ تست است، منتهی این رویه بی نام عمل می کند. در ترمز گرفتن در یک مسیر سخت ، بیشترین آسیب به پایینترین قسمت ها (لاستیک ها) میرسه که در این سیستم کارکنانن.که حرکت صنفی راهم تجربه ندارن.

  2. همکار می گوید

    سردبیر جان
    اینا ما رو فروختن ساختمانها رو فروختن حالا بگذار زمین ها رو هم مفت واگذار کنند.
    بازم یک ماه گذشت و نه خبری از مطالبات پارسال ما شد نه حقوق خردادماه
    بازم همکاران کرمان نه حقوق گرفتن نه حتی فیش حقوق رو سایت اومد فقط فرم افزایش سرمایه رو با افتخار رو سایت اوردن اونم بخاطر اینکه ی پولی از کارمند بگیرند ۱۳۹۵/۰۴/۰۱

  3. پیشنهاد می گوید

    سلام
    بعضی وقتها بد عمل کردن – دیر عمل کردن – غیر مسئولانه عمل کردن باعث ایجاد مشکلات خواهد شد.
    از قدیم الایام قدیمیها گفته اند که اگر دور و بر مال تان را نگیرید آنگاه مال تان توسط اغیار تصاحب خواهد شد. و وقتی هم مالی تصاحب شود تا بخواهید کارهای حقوقی و غیره را انجام دهید لااقل نصف مال پریده است.
    متاسفانه یکی از ضعیفترین واحدهای شرکت مخابرات واحدهای حقوق و املاک و حتی ساختمان در مسایل ملکی شرکت مخابرات ایران و شرکتهای استانی می باشند.
    شرکت مخابرات چونکه قبلا دولتی بوده است واحدهای حقوقی و املاکش بسان بقیه واحدهای شرکت دارای لختی طبیعی می باشند و بدتر در این واحدها اینکه چونکه از دولت هم اعتبار می گرفتند همیشه حرفشان در مجامع حقوقی و دادگاهها پیش بوده است. ولی حالا چه؟
    فارغ از موضوع تعرضاتی که با شرکت زیرساخت داریم، اگر یک سری به بایگانی های ادارات حقوقی و املاک بزنیم متوجه می شویم که بسیاری از پرونده های املاک شرکتهای مخابرات استانی نیمه کاره و تمام نشده و حاوی مشکلات زیادی هستند که متاسفانه پیگیری نشده و با این وضعیت موجود پیگیری نیز نخواهد شد!
    بسیاری از مستندات ملکی ما در حد یک تک برگه واگذاری و یا حتی کپی از یک دستور مقام دولتی سابق و …. می باشد که تمامی اینها در آینده شرکت مخابرات را دچار مشکل خواهد کرد.
    متاسفانه علی رغم اینکه تصور همگان از واگذاری املاک به شرکت مدیریت املاک مثبت بود ولیکن این شرکت نیز کار خاصی را در رابطه با این موضوعات تا بحال انجام نداده و احتمالا حتی نتوانسته این پرونده ها را دسته بندی کرده و با یک برنامه ریزی دقیقی مشکلات آنها را حل کند.
    حالا چونکه شرکت زیرساخت زور اداری اش بیشتر از ما است می رود و پیگیری می کند و روی دانه درشتهای این مدارک را دست می گذارد و تا حد حکم گرفتن هم پیش می رود و احتمالا این موضوع در آینده اندک اندک برای ارگانهای دیگر و حتی مردم عادی نیز تکرار شده و به جایی خواهد رسید که شرکت مخابرات ملک درست و حسابی برایش باقی نخواهد ماند.
    لازم است هیات مدیره و مدیرعامل به این موضوع اهمیت بدهند و با یک برنامه ریزی منسجم و دقیق و تخصصی، مشکلات این املاک را از لحاظ مسایل مالکیتی و حتی شهرداری و پایان ساخت و نوع کاربری و … و دیگر مسایل مرتبط حل نمایند.

  4. بوشهر می گوید

    باسلام به اطلاع همکاران بازنشسته کل کشور می رسانم که بر اساس بند ۵۷ قانون ومصوبه شرکت مخابرات پرداخت خاروبار باید به کارکنان ومستمری بگیران وبازنشستگان پرداخت گردد وسالیانه ۵۵ درصد حداعقل حقوق هم باید افزایش پیدا کند که متاسفانه برای بازنشستگان براساس همان سال اول پرداخت شده وافزایش نیافته است که دوستان با استناد به همین ماده ۵۷از اداره درخواست کنند ودر صورت عدم موافقت از طرق اداره کار طرف دعوی نمایند ممنونم از سر دبیر عزیز

  5. همشهری می گوید

    باسلام خدمت سر دبیر بزرگوار ما بازنشسته های مخابرات بوشهر دیگه خسته شده ایم وتصمیم به تجمع جلوی استانداری به اتفاق خانواده گرفته ایم البته به حرمت ماه مبارک رمضان این گذاشتیم به بعد از این ما واگه تا اخر این ماه بزرگ مشکل ما حل نشه خدایی ناچاریم دست به هر کاری بزنیم واز حضرت عالی عاجزانه درخواست دارست داریم به گوش مدیران ارشد برسانید تا شاید فرجی حاصل شود مثل اینکه این اقایون جدید از وضعیت ما خبر ندارند ممنونم

  6. همشهری می گوید

    باسلام خدمت سر دبیر بزرگوار ما بازنشسته های مخابرات بوشهر دیگه خسته شده ایم وتصمیم به تجمع جلوی استانداری به اتفاق خانواده گرفته ایم البته به حرمت ماه مبارک رمضان این گذاشتیم به بعد از این ما واگه تا اخر این ماه بزرگ مشکل ما حل نشه خدایی ناچاریم دست به هر کاری بزنیم واز حضرت عالی عاجزانه به گوش مدیران ارشد برسانید تا شاید فرجی حاصل شود مثل اینکه این اقایون جدید از وضعیت ما خبر ندارند ممنونم

نظرات بسته شده است.