مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

30 به 45 کنسل شد طرح دیگری در راه است

مخابرات ما (نادری) – طرح افزایش تعرفه با همه استرس هایی که به اهالی مخابرات وارد کرد گفته می شود نهایی نشد و طرح دیگری در راه است.

 

طرح افزایش هزینه هر پالس مکالمه شهری از 30 ریال به 45 ریال برای مخابرات مشکلات زیادی ایجاد میکرد که قبلا در این سایت خوانده اید.

اینک گفته میشود دوباره روی همان طرح افزایش آبونمان یا حق اشتراک یا حداقل پالس بنحوی کار می شود که این مشکلات را نداشته باشد.

بدترین قسمت کار برای مخابرات این است که بر اساس آخرین مصوبه سازمان تنظیم چنانچه دولت هزینه پالس را افزایش دهد سهم دولت بعنوان دریافت کننده هزینه امتیازات و …. از شرکت مخابرات ایران بجای 6 درصد از این پس 28 درصد خواهد شد.این مبلغ بسیار سنگین است و معادلات را پیچیده خواهد کرد چرا که هر طرح افزایش هزینه برای مشترکین مخابرات, درآمد این شرکت را تا این سقف بالا نخواهد برد.

طرح قبلی آنقدر نامناسب بوده است که مدیران عامل استانها در جلسه با سرائیان از او می خواهند بحث افزایش قیمت پالس را ببندد و بدنیال افزایش درآمد از راههای دیگری از جمله افزایش فروش باشند.

این مشکل همچنان پرونده اش باز است.

 

 

613250cookie-check30 به 45 کنسل شد طرح دیگری در راه است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام
    «کمیسیون تنظیم مقررات با افزایش قیمت هر خط تلفن ثابت از ۵۰‌ هزار تومان به ۲۰۰‌ هزار تومان موافقت کرد؛ به این شکل که مشترک صد ‌هزار تومان از آن را در زمان ثبت‌نام و دریافت خط و بقیه را ظرف ۳۶ ماه و به صورت اقساط پرداخت کند».

  2. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام
    رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان : افزایش تعرفه و حق امتیاز تلفن ثابت ، خلاف قانون است.
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه خبر افزایش تعرفه تلفن ثابت و حق امتیاز تلفن ثابت را امروز از رسانه ها شنیدم ، گفت: اگر صحت داشته باشد ، خلاف قانون است.

    1. يك خدمات اولي مشهد می گوید

      بعد اونوقت اين سازمان كجا بود زماني كه آب ، برق و گاز گرون شد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    بالاخره پس از حدود ده روز که از جلسه کمیسیون تنظیم مقررات در خصوص افزایش تعرفه های مخابراتی گذشت و خبرهایی نیز بصورت جسته و گریخته از آن جلسه درز کرده بود بالاخره دیروز دبیر کمیسیون و مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات، مصوبات را در سایت رسمی سازمان اعلام نمود و همگی منتظر خواهیم بود که پس از تصویب هیات دولت از ایتدای تیر اجرایی گردد.
    خبر درز کرده قبلی صرفا در خصوص افزایش آبونمان و افزایش قیمت اتصال و کاهش 15 درصدی اینترنت بود ولی خبر رسمی همان موارد قبلی را با کمی تغییر دربر دارد ولی افزایش قیمت پالس را نیز اضافه نموده است.
    به عنوان اولین قدم از احقاق حقوق چندین ساله شرکت مخابرات ایران بد نبوده است و منتظریم ان شاء الله این افزایش مجدد در سال بعد نیز تداوم داشته باشد.

  4. اخابر می گوید

    بی چاره کردن سهامدار ها رو

  5. م می گوید

    عوامل “فروش”!!!!! مدیر شده اند!!!!!!!!!!!!!!!!! آیا وظیفه ی شرکت مخابرات فروش املاک است؟ در این صورت کلمه ی اختصاری “شما” را به “شفا”(شرکت فروش املاک) تغییر دهیم!

نظرات بسته شده است.