مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نتایج نهایی انتخابات شسکام اعلام شد.

 

مخابرات ما(یادآور80)- اطلاعات انتخابات شسکام را صبح فردای پایان انتخابات اعلام کردیم.نتایج کلی انتخابات در تمام استانهایی که انتخابات برگزار شده است عصر همان روز بدستمان رسید اما فرصت انتشار پیش نیامد.

با عذرخواهی از دوستانی که خبر را ارسال کرده اند همین جا مشخصات اصلی تمام منتخبین کارکنان شرکت مخابرات ایران را منتشر می کنیم.

shaskam-entekhab-1

613310cookie-checkنتایج نهایی انتخابات شسکام اعلام شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. رضا می گوید

    نماینده خوزستان چه کسی شده وای خدا به داد کارکنان برسه چه تعاملی با کارمندان داره چقدر خوش ذوق و خوش اخلاق به به شسکامیها خوش بحالتون ماشاالله چقد خونگرم مبارکتون باشه ….

  2. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز آقای زینعلی چندسالی هست بازنشست شده اند لطفا پست ایشان اصلاح شود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من اینها رو ننوشتم
      خودشون یا شرکت شسکام نوشته.

    2. همکار می گوید

      خداوکیلی من نمی دونم این افراد کی دست از سر مخابرات بر می دارند … ، حالا هم که بازنشسته شده با کمال تعجب رای آورده ،(فقط بخاطر معروف بودن )
      برای یک شرکت که قراره خدمات فنی به مشتریان بده وباید با بخش خصوصی رقابت کنه و بازاریابی داشته باشه چطور یک مدیر غیرفنی که در بخش خصوصی هم هیچ فعالیتی نداشته دید قنی نداره ، می تونه مفید باشه !!!!!!
      ،، جناب سر دبیر ، جا داره یک مقاله در خصوص حضور مدیران بخش دولتی در شرکتهایی مثل شسکام خصوصی شده اند بنویسید ، آیا مدیری که در سیستم لخت و کم تحرک فعالیت داشته می تواند گزینه مناسبی برای مدیریت یک شرکت خصوصی باشد؟؟؟؟!!!
      حضور چنین مدیرانی در شسکام باعث شده بجای دید به بازار و مستقل کار کردن ، هنوز دنبال آورزان شدن به شرکت مخابرات ایران باشند، در صورتیکه در دنیا شرکته های IT و مخابراتی در حال کسب درآمد های میلیاردی هستند.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        خب لابد نظر ديگران با شما فرق داره.
        بايد به نظر ديگران احترام گذاشت.
        هر نوع حرفي قبل از انتخابات خوبه زده بشه تا روي راي دهنده ها تاثيرگذار باشه
        بعدش همه بايد به نظر جمع احترام بذاريم

نظرات بسته شده است.