مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل مهندس صیدی را مامور کرد.

مخابرات ما (تهرانی فر) – مهندس سرائیان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران (شما) برای حل و فصل اختلاف کارکنان با شرکت در مورد رفاهیات , مهندس صیدی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران را مامور تشکیل کمیته ای ویژه کرد.

پیش از این بسیاری از کارکنان بویژه بازنشستگان بابت اختلاف در پرداخت رفاهیات به محاکم اداره کار شکایت کرده بودند تا اینکه این اداره با صدور حکمی کلی دست کارکنان را در پوست گردو کرد.

احتمال می رود چنانچه مهندس صیدی نتواند این مورد را بسرعت حل کند دوباره کارکنان راهی دادگاه خواهند شد.امری که خوشایند هیچکس نیست.

 

613230cookie-checkمدیر عامل مهندس صیدی را مامور کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. احمد می گوید

    با سلام ،؛هههههههه واقعا خنده داره ….. هر روز سر وته حقوق ما رو میزنن …. یه کارگر افغانی هم بیشتر ما حقوق میگیره … بیمه که حرفشم نزن ۷ ماه سال ۹۴ پرداخت نشده امسالم که هنوز خبری نیست لطفا پیگیری نمایید (هرمزگان)

  2. کارمند اصفهانی می گوید

    جناب آقای ج ن
    معاون محترم مالی تدارکاتی و نیروی انسانی شرکت مخابرات استان اصفهان
    سلام
    متاسفانه شنیدیم قسمت زیادی از کارکنان خدماتی شرکت را دستور داده اید که از روز بعد از شهادت مولی علی علیه السلام به سر کار نیایند.
    از جنابعالی درخواست می کنیم در این تصمیم تجدید نظر کرده و نگذارید این انسانهای شریف و خدوم که سالیان سال است در کنار بقیه کارکنان شرکت در حال کار و فعالیت هستند و همه ما می بینیم که قبل از شروع وقت اداری از صبح تا آخر وقت اداری همواره مشغول بکار می باشند و زحمت می کشند از کار بیکار شوند.
    خدا را خوش نمی آید که در ایام ماه مبارک رمضان که همه مسلمانان به فکر دستگیری و کمک به همنوعان خود هستند شما چنین تصمیماتی می گیرید. ما می دانیم که شرایط شرکت مخابرات هر روز بدتر می شود ولی از طرفی می دانیم تمام برکت حقوق ما نیز از حضور این افراد و نان خوردن بسیاری از افراد زحمت کش وبعضا ناتوان در کنار ما می باشد.
    شما در خیلی از مکانهای دیگر می توانید از هزینه های اضافی کم کنید. شما از مشاوری استفاده می کنید که با دمپایی به اداره می آید و شاید مورد اعتماد شما باشد و شما چند سال است به بهانه های مختلف کار برای ایشان جور کرده اید و حق مشاوره به ایشان می دهید و خود می دانید که یک استاد دانشگاه نمی تواند در چندین موضوع مختلف مشاوره بدهد ولی وی که نیاز به این پول شما ندارد مرتب از شرکت پول می گیرد. شما هزینه هایی غیر مرتبط با هتلی را تقبل می نمائید که می توانستید از مدتها پیش آن هزینه ها را حذف کنید ولی بخاطر برخی رودربایستی ها در این چند ساله ادامه داده اید. شما هزینه هایی را در خصوص برخی سمینارها و خوشایند برخی دانشگاهیان و از طریق معاونت تجاری تقبل می نمائید که اصلا هیچ ارزش درآمدی برای شرکت ندارد و فقط هزینه رفت و امد و تبلیغات برای برخی از افراد می باشد. شما هزینه های بدون توجیه زیادی را در خصوص برخی طرحها مثل طرح خانواده به دستور مدیرعامل می دهید که حتما خود اقرار دارید که موفق نبوده است و مرتب نیز انها را تکرار کرده اند.
    لطفا هزینه ها را اولویت بندی کنید و حذف هزینه های نیروی انسانی را آخرین هزینه ها قرار دهید. شما حتما بعنوان مدیر ارشد شرکت که اختیارات زیادی دارید می توانید خیلی راحت منابع درامدی زیادی را از قبل کار و فعالیت برای شرکت جور کنید که نیاز به کم کردن هزینه ها نباشد. لطفا از تمام مهارتها و تجارب خود و همکارانتان برای درامدزایی شرکت کمک بگیرید. ما کارمندان حاضر هستیم در صورتیکه شما فرصتهایش را بوجود آورید بیشتر کار کنیم تا با درآمد بیشتر این عزیزان خدماتی کماکان سر کار باشند.
    شما اینبار امتحان کنید در این ماه رمضان نیت کنید و این بچه ها را از شرکت بیرون نکنید و به جای آن از خداوند کمک بگیرید و مطمئن باشید که خداوند به همگی ما کمک خواهد کرد. و به کار و فعالیت شرکت ما وسعت خواهد داد.

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    خدمت آقای وزیر وهیت مدیره محترم عنایت بفرماید وضعیت پاداش تشویقی بازنشتگان را مشخص نماید تااز این بلاتکلیفی کارکنان را نجات دهید

  4. ناشناس می گوید

    درانتظاربازنشستگي:باسلام سردبيرعزيز لطفا پيرامون وضعيت تشويقي بازنشستگي باتوجه به برنامه ريزي كه همكاران كرده اندودچاراسترس اين وضعيت هستندآخرسني گذشته وفرزندان بزرگ شدند پيگيري بفرمائيد% خداوند خيرتون بده انشاا…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم
      فعلا اين روزها همه دنبال شرايط پالس هستند.
      چشم پيگير ميشوم

  5. درانتظار بازنشستگی می گوید

    سلام

    این دیگر حل کردن نمی خواهد حل شده است طبق قانون هرچه است پرداخت کننددر کجای دنیا

    غیر از مخابرات 2+2=3 میشود

  6. ا _م می گوید

    با سلام
    در تعدادی از استان ها منتظر صدور حکم از اداره کار هستند تا دست بکار شوند و از طریق دیوان عدالت موضوع را پیگیری کنند
    چقدر عاقلانه است که آقای صیدی همت کنند تا این مشکل مسالمت آمیز حل شده و کار به جاهای باریک نکشد
    امیدوار یم

  7. ناشناس می گوید

    محمدپاکدل پاتوانی کد ملی ۲۶۷۷۷۹۱۵۹۵ کارمندی 5532656 شناسایی 61002714 تلفن همراه ۰۹۱۲۷۹۳۹۹۸۷ محمدپاکدل

  8. ناشناس می گوید

    سلام محمد پاکدل پاتوانی بازنشسته مخابرات سی سال خدمت بدون مرخصی بدون غیبت بدون انصراف ازکل سهام ترجیهی وهمراه اول محروم شوم درخواست اجزانه دارم در این مورد رسیدگی شود تیرماه۸۷ درحال انتقالی بودم حقوق را دستی از اداره دریافت کردم چون ترک خدمت من به شاهدنرسیدبود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من که متوجه نشدم جی شد

  9. علی می گوید

    با عرض سلام و قبولی طاعات همه عزیزان
    امیدوارم که اقای صیدی بتوانند مشکل رفاهیات را به نحو احسن انجام دهند و بازهم شاهد مسکوت شدن خواسته های به حق کارکنان نباشیم بنده و جمعی از دوستان همکار رای صادره از سوی اداره کار را به اداره متبوع خویش تحویل داده ایم ولی متاسفانه با اعتراض اداره حقوقی مطالبات من و دوستانم پرداخت نشد امیدوارم که اقای صیدی بتوانند حق قانونی امثال بنده را از طریق شرکت پرداخت نمایند و نیازی به مراجعه به دادگاه و شکایت نباشد چون هیچیک از همکاران دوست ندارند که با ابروی اداره ای که سالیان متمادی در ان امرار معاش نموده اند بازی کنند ولی دادگاه اخرین راهی است که همکاران انتخاب میکنند

  10. ناشناس می گوید

    باسلام وآورزی قبولی طاعات عبادات همگی عزیزان انشاء الله مهندس صیدی مشکل چندساله کار کنان را حل فصل فرمائید

  11. همکار می گوید

    سلام
    کارکنان رفاهیات را در شورای حل اختلاف و هم از طریق نمایندگان مجلس پیگیری می کنند به امید خدا حکم توقف پرداخت مابه التفاوت توسط اداره کار لغو خواهد شد و مسولین اداره کار بایستی برای دادن رای دو گانه ! خود جواب دهی کنند .خبر های خوبی در راه است انشا… حق هیچ گاه از بین نخواهد رفت زیرا انسان به طور طبیعی حق طلب است.

  12. ناشناس می گوید

    انشاا….موارد باقی مانده دیگر مانند ایثارگری جبهه سربازی وتبدیل بیمه ها وگروههای عقب افتاده نیز بررسی گردد

  13. کارمند می گوید

    سلام
    با این حکم آیا می توان نتیجه گرفت در آینده آقای مهندس صیدی جایگاه معاونت نیروی انسانی مدیرعامل را خواهند داشت؟
    لطفا راهنمایی فرمائید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این دیگه راهنمایی نیست
      اسمش پیشگویی است

  14. درانتظار بازنشستگی می گوید

    سلام سردبیر محترم

    ای کاش این روزها یک تصمیم در مورد باز نشستگی تشویقی نیز هیئت مدیره محترم میگرفت اگر

    خبر داری ممنون توضیح دهید خوشخبر باشید انشااله

نظرات بسته شده است.