مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقای مدیر عامل؛ در قزوین فقط همین 4 تا کارمند را داشتید؟

[box]مخابرات ما – همکاران در قزوین می گویند فقط برای 4 نفر در چارت جدید حکم صادر شده است![/box]

 

مخابرات ما(محمد) – شرکت مخابرات استان قزوین در چند روز اخیر برای 4  نفر از مدیرانش  حکم جدیدی بر اساس سازمان جدید صادر کرده است.

ابلاغ حکم جدید برای  مدیران این شرکت بوده است:

  • مهندس میرزا سلطانی “مدیر شبکه”
  • مهندس بختیاری  “مدیر مخابرات مرکز استان”
  • مهندس نصرآبادی ” رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات”
  • مهندس محمودی  ” رئیس اداره حراست”

 

هنوز برای مدیران دیگر و زیر مجموعه شرکت از جمله مدیر توسعه ، مدیر مالی ، و روسای ادارات و مراکز و کارشناس مسئولان مراکز و کارشناسان خدوم ابلاغی صادر نشده است.

در انتشار این خبر یک هفته ای تاخیر انداختیم تا شاید احکام افراد دیگر نیز صادر شود ولی تا زمان انتشار خبر هنوز هیچ حکمی برای دیگران صادر نشده است.

صدور احکام کارکنان از این نظر برای افراد مهم است که می خواهند بدانند در سازمان جدید هیئت مدیره باقی میماند یا خیر. تکلیف روسای مراکز چه خواهد شد؟ و از همه مهمتر اینکه با کاهش سمت های مدیریتی در بخشی از مشاغل , برای انتخاب مدیران در سمت های مانده چه شکلی از  شایسته سالاری در سازمان جدید اجرا خواهد شد!؟

 

 

614370cookie-checkآقای مدیر عامل؛ در قزوین فقط همین 4 تا کارمند را داشتید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ص می گوید

    سلام
    نرم افزار hr فقط یک اسباب بازی و عروسک کوکی خارجی است.
    همانطور که مسئولین فرهنگی کشور می گویند ما برای کشور خودمان بجای عروسک باربی باید عروسکهای بومی مثل دارا و سارا درست کنیم. در اینجا هم ما باید برای کشور و شرکت خودمون یک نرم افزار بومی و بدردبخور نیروی انسانی درست کنیم.
    این همکاران ما در معاونت توسعه منابع انسانی با خریدن این نرم افزار و اضافه کردن یکی یکی ماژولهای ان فکر می کنند در حال خدمت به شرکت هستند و کلی هم ذوق کرده اند!!

  2. توپال می گوید

    چقدر امیدواری داشتیم مدیریت جدید شرکت ،آقای سراییان و دوستان، حرکت ملموس و حساب شده و همگام با ما پرسنل دون پایه این شرکت داشته باشند ولی انگار سال به سال دریغ از پارسال….. حداقل حرف که میتونید بزنید… تکلیف این جماعت عظیم را مشخص کنید بابا…

  3. م می گوید

    تا طبقه بندی مشاغل اعمال نشه این گرفتاری ها ادامه خواهد داشت.
    چیزی بتامHRISبدون توجه به مفهوم “منابع انسانی” تنها یک دلخوشکنکه. بهتره به دو حرف HوR جدی فکر کنیم.

  4. راضی و ناراضی می گوید

    سلام بر سر دبیر . اون قدر دوست دارم بدونم این نرم افزار مدیریت عملکرد رو چه گروهی برنامه نویسی کردند . چه قدر زیبا یوزر و پسورد میزنی وارد سایتش میشی منو های مختلف داره . وای وای !!!آدم ذوق میکنه میبینه عکسش اونجاست. سوابق آموزشیش اونجاست . هزاران الله اکبر . جل الخالق عجب نرم افزاری . دکمه خروج داره . دیگه بشتر نمیگم دهنتون آب میفته !! فقط تنها عیبش اینه که در ما این توقع رو به وجود آورد که عملیاتی بشه مخصوصا تو استان قزوین !

  5. ناشناس می گوید

    لرستان هر چی پست بود برای کس وفامیل خودشان زندن ونیروهای با سابقه بالارا به استرحتگاه فرستادن فقط جهت اطلاع جناب سراییان مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران ودستور بدهندن ایا پرسنل محترم افزایش سرمایه بدهن یا نه!

نظرات بسته شده است.