مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واکنش دیرهنگام شرکت مخابرات ایران به خبر تابناک

[box]مخابرات ما- سایت تابناک در مطلبی کاملا مغرضانه و یک طرفه , سعی کرده است از افزایش تعرفه با عباراتی بسیار ناپسند یاد کند. [/box]

 

مخابرات ما(همراه)- این مطلب تابناک آنقدر یک طرفه بود که ما از انتشارش خودداری کردیم در حالیکه سعی میکنیم خبرهیا دنیای مخابرات را برایتان منتشر کنیم.

روابط عمومی شرکت مخابرات , هر چند دیر , اما جوابیه ای به مکتوب تابناک داده است که مطالعه آن برای شما هم جالب است.بخش های مهم آن را برایتان بازنویسی کرده ایم.

[box]

توضیحات زیر در پاسخ به گزارش مندرج در آن پایگاه خبری  است در مورخ 2/4/95 که با عنوان” پوشش سوء مدیریت های مخابرات از جیب مشترکان/ این عجایب مختص به ایران است » ،

1-دولت، به هیچ وجه تحت فشاری از سوی شرکت مخابرات ایران برای افزایش تعرفه ها نبوده و به طور کلی، به کار بردن این تعبیر، کوچک کردن دولت و پایین آوردن شان و مرتبه آن است…  در حال حاضر پایین ترین تعرفه در سطح جهان را دارد .

2- كميسیون تنظيم مقررات ارتباطات، يك نهاد قانوني و آگاه نسبت به قوانين و مقررات …است و  طبیعتا، شركت مخابرات ايران هم مجري قوانين خواهد بود.

کما اینکه در 13 سال گذشته بدون افزایش تعرفه ،حتی یک لحظه هم توسعه و خدمت رسانی را متوقف نکرده است .

3- … تعبیر مدیریت مخابرات به سوء مدیریت به علت تعدیل تعرفه ها، سخن نادرستی است، زیرا افزایش تعرفه به شرط تصویب کامل و ابلاغ آن، حداقل اقدامی است که پس از 13 سال ثابت ماندن و حتی کاهش تعرفه می توانست انجام شود.

4-در عجبیم ، سایت محترم و وزینی همانند تابناک، با سابقه سالها فعالیت در عرصه رسانه ای کشور، چگونه زمانی که تعرفه های مختلف در بخش های خدمات متنوع مانند گاز، آب، برق ، بنزین و… در طول 13 سال گذشته به علت تورم ساختاری اقتصاد در بخش های مختلف افزایش یافت، چنین تعابیری را در مورد سومدیریت در این شرکت ها به کار نبرده است و پیشنهاد کمتر از 10 درصدی تعدیل تعرفه های مخابرات ، کارشناسان محترم آن سایت را بر آشفته و نگران کرده است .

5- وقتی شرکت بزرگی مانند مخابرات که پس از خصوصی سازی فقط در عرض 6 سال ، بیش از 25 هزار میلیارد تومان به دولت و سهامداران می پردازد، 60 هزار پرسنل را مدیریت و 14 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند را ورشکسته بدانیم ، پس خوب است اعلام شود ، کل اقتصاد ایران ورشکسته است .

6- تعیین حداقل کارکرد مکالمه 200 دقیقه برای مناطق روستایی و 300 دقیقه برای مناطق شهری برای پرداخت بخشی از هزینه 10 هزار تومان نگهداری تلفن ثابت استفاده در ویلاها و منازل توریسی است که شمار آن اکنون به 6 میلیون خط رسیده است . …

7- اما باید گفت مبالغ اعلام شده توسط دبیر محترم کمیسیون تنظیم مقررات برایندی از تمام هزینه های اتصال در بخش های مختلف همانند دیتا و تلفن ثابت است. به گونه ای که در سبد خانوار 9 درصد افزایش تعرفه تلفن ثابت و 16 درصد کاهش تعرفه دیتا دیده شده و به صورت میانگین ، سبد هزینه خانوار با رقم های جدید کاهش هم می یابد.
..

[/box]

 

617130cookie-checkواکنش دیرهنگام شرکت مخابرات ایران به خبر تابناک

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. م می گوید

    فعلاً برای من غبار آلوده، یه شکاف بزرگی تو مخابرات بین کارکنان ، ومدیریت ها،هیات مدیره و اعتماد مبین و…. وجود داره که برای کارکنان، فقط سختی و آزردگی گذاشته و نگرانی و نداشتن امید به آینده، در حالیکه سهامدار عمده داره سود سهام می گیره ،و مدیریت ها امکانات و پاداش های جون دار ، واسه همونه که همه حس می کنن یه چیزایی اینجا داره نشت می کنه و فعلاًکسی جدی نگرفته. فعلاً صداهای اولیه ش داره در می آد. مطمیناً تو مخابرات “نجومی بازی ” زیادم برای از ما بهترون ، بی ربط نیست!که می تونست نوجاهای دیگه بکار گرفته بشه .
    سرو صدای پاداش های هیات مدیره مخابرات ، تو مجلس و توجیهات جناب فیضی رو که مسبوقید.

نظرات بسته شده است.