مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اصفهان, اخراج شرکتی ها, فقط یک تهدید ساده بوده است.

 

khabar-gozaresh-2-250-80مخابرات ما- چندی قبل مطلبی داشتیم که در آن کارکنان شرکتی مخابرات اصفهان نوشته بودند «تهدید به اخراج شده اند.»

اصفهان: شرکتی ها را اخراج نکنید!

در ذیل همین مطلب دو کامنت رسیده است که در توضیح یکدیگر است.از آنجا که هر دو کامنت کاملا گویاست بدون توضیحی, پی در پی , منتشر می کنیم:

[box]

111

فقط شایعه است ،یه جلسه توجیهی بوده برای اینکه کارگران خدماتی بهتر به کارشون برسن.خیلی وقت ها پرسنل رضایت چندانی از بعضی ار آنها ندارند. راستش برای کار چند نفر معدود ممکنه همه زیر سوال برند اما کلا” صحبت های بالا فقط شایعه است.

[/box]

و اما دومین کامنت:

[box]

س ش

سلام
اگر جلسه ای بوده و در آن جلسه از عامل تهدید اخراج برای بهتر کار کردن کارگران خدماتی استفاده شده است پس چرا می گوئید کلا شایعه بوده است؟
عموم کارمندان از کجا بفهمند که چنین جلسه ای که به کارگران گفته می شود شما از فردا سر کار نیائید روشی برای بهتر کار کردن آنها بوده است و نه روشی برای اخراج انها؟ مخصوصا که در این چند سال گذشته بعد از خصوصی سازی چندین مرحله تعدیل وجود داشته است.
روشهای زیادی برای بهتر کردن عملکرد کارگران وجود دارد و شما آمده اید فقط از روش تهدید به اخراج استفاده می کنید.
پس عملکرد شرکت باعث چنین شایعه هایی می شود. چطور انتظار دارید کارگر خدماتی که همواره با کارمندان سر و کار دارد و تهدید شما را جدی گرفته و مرتب به دنبال دستاویزی برای جلوگیری از اخراجش می گردد به چنین رفتاری روی نیاورد و از همه کارمندان نخواهد که از اخراجش جلوگیری کنند.
در هر صورت الحمدلله که صرفا تهدیدی بیشتر نبوده است.

[/box]

فقط می توانیم بگوییم خوشحالیم که در فضای مجازی امکانی فراهم کرده ایم تا همه طرفها , برای رفع سوء تفاهمات با هم حرف بزنند و د رنهایت نگرانی های ذهنی یکدیگر را رفع نمایند.

نه تعدیل و کاهش نیرو, خبری غیرمحتمل است و نه جابجائی نیروها.

اما هر چیز راهی دارد.

ekhraji33

616660cookie-checkاصفهان, اخراج شرکتی ها, فقط یک تهدید ساده بوده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام خدمت عزیزان
    متاسفانه امروز از ساختمان نقش جهان اولین نیروی خدماتی که بیش از ۲۰ سال سابقه داشت اخراج شد
    جناب آقای ن م اخراج نیروها یکی از راهکارهای کاهش هزینه هاس اگر شما در آمد زایی می کردید به جای اخراج نیروها به جذب نیرو می پرداختید با آمدن مدیر عامل جدید آقای دکتر سراییان شاید نگاهها امیدوارتر شد ولی متاسفانه ظاهرا ایشون حواسشان به نیروی انسانی و ظرافت‌ها ی که مربوط به آن می باشد نیست یعنی شاید اصلا از اتفاقاتی که در حیطه نیروی انسانی در حال رخ دادن است خبر ندارند که الیته این مهم شاید به عهده سایت مخابرات ما باشد
    شما به خوبی می دانید یکی از ارکان و ابعاد بازارشناسی ۵c همکاران ” کارکنان” است اگر قرار باشد بابت درآمد زایی دست به اخراج نیروهای ضعیف بزنیم و با فروش املاک به جلو فرار کنیم دیری نخواهد پایید که با یک شرکت ورشکسته روبرو خواهیم بود
    حال این شما این آقای دکتر سراییان و این اخراج نیروهااز اصفهان

  2. الف .م می گوید

    بنام خدا. اللهم عوذبک من الفقر و در فرازی از دعای هشتم صحیفه سجاد اقا علی بن الحسین ( سید الساجدین ) می فرمائند خدایا ایمانم را با فقر ضایع مگردان . بحث شگاف طبقاتی و عدم امنیت در تامین معاش متاسفانه دین و اخلاق و شخصیت و عزت اجتماعی فرد را هدف قرار میدهد ریشه این امر را فقط نباید در مخابرات بلکه بصورت کلان باید در جامعه یافت . کشوری که بر روی طلا زندگی می کند چرا صاحبین ان باید اینچنین ذلیل و مصطرب در تامین قوت لایموت خود باشند . لذا همه ما باید بخدا پناه برده . و بدلیل ….. بیش از این نمی توانم بنویسم فقط کارکنان شرکتی مخابرات بدانند از خیلیها خوشبخترند . کارمندی را می شناسم که خانه و زندکی خود را فروخت چون فرزندانش بواسطه ……. و زومه تحصیلیش از بیش از ۵ دانشکاه معتبر دنیا بورسیه دریافت نمود و یکی از دانشگاهها شرط ایشان را مبنی بر ویزا برای پدرومادر و برادر را قبول نموده ان عزیز پس از فروش داراییهای خود و بازخریدی خود در حال حاضر در امریکا در یک شرکت مخابراتی بعنوان تکنسین سیستم انتقال ( بدلیل اینکه حقوق کارکنان اجرایی بسیار بالاتر از کارکنان اداریست مشغول بکار و فرزندش پس از دریافت دکترا یک طرح بزرگ با بودجه مشخص را در اختیارش قراردادند که ایشان این طرح را با یک سوم بودجه و زمان مقرر به انجام رساند و…… چرا متخصصان ما که بنان شرکتی در کارهای غیر مرتبط مشغول بکار میشوند در ینکه دنیا بعنوان نیروی اجرایی نه دغدغه نان دارند و نه دین خود را خدشه دار نمودند حتی فکر می کنم ان عزیز امروز بسیار مومن تر از زمانهای گذشته در حال گذران زندگی هستند . سر دبیر عزیز این نوشته را درج نکن که فردا بعلت تبلیغ فرهنگ غرب دچار مشکل میشوی در حالیکه حقیر سعی نمودم عرض نمایم جوانان پاک این سرزمین در صورت اماده بودن فضا می توانند بزرگترین سرمایه کشور بوده و حتی دنیا را به انقیاد صنعتی و علمی خود در اورند

  3. ناشناس می گوید

    با سلام از اتفاق مسئله قبلی که اخراج نیروها بوده کاملا درست بود و اگر سایت مخابرات ما نسبت به انتشار خبر اقدام نکرده بود مسئله بالاتر از این حرفهاست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بالاخره يكي تا ته قضيه رو رفت.

    2. ناشناس می گوید

      دقیقا به جا گفته دو کامنت فوق نشانگر این است که مدیریت شرکت مخابرات اصفهان هم پیامهایی سایت مخابرات ما را رصد می نماید و خوشحالی از اینکه ۵۰ درصد عقب نشینی بوده اما در حرف ولی از اتفاق تهدید و ارعاب نیست و متاسفانه این اتفاق در حال اجرا می باشد

  4. جایگزین فرزند می گوید

    هر کسی چنین کار … کرده باید از شرکت اخراج بشود ، مهم نیست که چه کسی تهدید کرده ، و چه مقامی دارد ولی باید اون طرف تهدید کننده اخراج بشه تا دیگه کسی جرات چنین کاری نکنه مگه اون کیه که تهدید بکنه

  5. ناشناس می گوید

    همه هنر مدیریتتان تهدید است انهم قشر ضعیف و زحمت کش
    شاید اون روز اقای ناظرش حالش خوب نبوده این بنده خدام خبر نداشته باید پاچه خواری بیشتر کنه

    1. ناشناس می گوید

      در مکتب کهنه مدیریتی مخابرات اصفهان علاوه بر روشهای استبداد، تهدید، تطمیع و عدم شفافیت، باید روش ترغیب به پاچه خواری را نیز اضافه نمود.
      مبارکشان باشد که در روشهای مدیریتی شان نوآوری می کنند.

    2. م می گوید

      “تهدید”!!!!! یه نیگاهی به قانون جزای اسلامی ، مواد 608،609،669و…. بندازین ، بد نیست، ساده از کلمات توهین ، تهدید وتهمت نگذرین.

  6. ناشناس می گوید

    سلام

    آقای سردبیر بفرمائید روشهای کتک زدن و تنبیه کردن و بیرون انداختن، روشهای مدیریتی در سنوات قبل از انقلاب بوده است.

    حالا مدیریت بر نیروی انسانی خیلی متفاوت شده است.

    لازم است مدیران اصفهانی کمی به روشهای جدید مدیریت بر منابع انسانی توجه کنند تا دچار شایعات و یا دستپاچگی و ماله کشیدن بر رفتارهای غلط خود نشوند.

نظرات بسته شده است.