مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اصفهان: شرکتی ها را اخراج نکنید!

[box]مخابرات ما- يادداشتي داريم از اصفهان.از همكاري رسمي.او نگران وضعيت نيروهاي شركتي است. در اصفهان مثل همه استانهاي ديگر مشكلات مالي هست ولي ظاهرا با حذف اين نيروها مي خواهند به سامان برسانند![/box]

 

[box]

کارمند اصفهانیshoma-neveshte-eid-slide

جناب آقای ج ن
معاون محترم مالی تدارکاتی و نیروی انسانی شرکت مخابرات استان اصفهان
سلام
متاسفانه شنیدیم قسمت زیادی از کارکنان خدماتی شرکت را دستور داده اید که از روز بعد از شهادت مولی علی علیه السلام به سر کار نیایند.
از جنابعالی درخواست می کنیم در این تصمیم تجدید نظر کرده و نگذارید این انسانهای شریف و خدوم که سالیان سال است در کنار بقیه کارکنان شرکت در حال کار و فعالیت هستند و همه ما می بینیم که قبل از شروع وقت اداری از صبح تا آخر وقت اداری همواره مشغول بکار می باشند و زحمت می کشند از کار بیکار شوند.
خدا را خوش نمی آید که در ایام ماه مبارک رمضان که همه مسلمانان به فکر دستگیری و کمک به همنوعان خود هستند شما چنین تصمیماتی می گیرید. ما می دانیم که شرایط شرکت مخابرات هر روز بدتر می شود ولی از طرفی می دانیم تمام برکت حقوق ما نیز از حضور این افراد و نان خوردن بسیاری از افراد زحمت کش وبعضا ناتوان در کنار ما می باشد.
شما در خیلی از مکانهای دیگر می توانید از هزینه های اضافی کم کنید. شما از مشاوری استفاده می کنید که با دمپایی به اداره می آید و شاید مورد اعتماد شما باشد و شما چند سال است به بهانه های مختلف کار برای ایشان جور کرده اید و حق مشاوره به ایشان می دهید و خود می دانید که یک استاد دانشگاه نمی تواند در چندین موضوع مختلف مشاوره بدهد ولی وی که نیاز به این پول شما ندارد مرتب از شرکت پول می گیرد. شما هزینه هایی غیر مرتبط با هتلی را تقبل می نمائید که می توانستید از مدتها پیش آن هزینه ها را حذف کنید ولی بخاطر برخی رودربایستی ها در این چند ساله ادامه داده اید. شما هزینه هایی را در خصوص برخی سمینارها و خوشایند برخی دانشگاهیان و از طریق معاونت تجاری تقبل می نمائید که اصلا هیچ ارزش درآمدی برای شرکت ندارد و فقط هزینه رفت و امد و تبلیغات برای برخی از افراد می باشد. شما هزینه های بدون توجیه زیادی را در خصوص برخی طرحها مثل طرح خانواده به دستور مدیرعامل می دهید که حتما خود اقرار دارید که موفق نبوده است و مرتب نیز انها را تکرار کرده اند.
لطفا هزینه ها را اولویت بندی کنید و حذف هزینه های نیروی انسانی را آخرین هزینه ها قرار دهید. شما حتما بعنوان مدیر ارشد شرکت که اختیارات زیادی دارید می توانید خیلی راحت منابع درامدی زیادی را از قبل کار و فعالیت برای شرکت جور کنید که نیاز به کم کردن هزینه ها نباشد. لطفا از تمام مهارتها و تجارب خود و همکارانتان برای درامدزایی شرکت کمک بگیرید. ما کارمندان حاضر هستیم در صورتیکه شما فرصتهایش را بوجود آورید بیشتر کار کنیم تا با درآمد بیشتر این عزیزان خدماتی کماکان سر کار باشند.
شما اینبار امتحان کنید در این ماه رمضان نیت کنید و این بچه ها را از شرکت بیرون نکنید و به جای آن از خداوند کمک بگیرید و مطمئن باشید که خداوند به همگی ما کمک خواهد کرد. و به کار و فعالیت شرکت ما وسعت خواهد داد.

[/box]

614670cookie-checkاصفهان: شرکتی ها را اخراج نکنید!
16 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر و دوستان عزیز اطمینان داشته باشید که این شایعات جهت فروکش کردن اعتراضات شرکتی هاست واز این مدیران حتی اخراج کردن هم برنمیاید آنهم در استانی مثل اصفهان که کارکنانش برای احقاق حق خود خانه …. خراب میکنندپس بیهوده نگران نباشید مدیرانی که چنین هدفی داشته باشند به هدفشون نمیرسند .

  2. ناشناس می گوید

    مطالب این سایت بیشتر منفی است تا مثبت برای همین هم نتوانسته است جایگاهی پیدا کند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جانم؟!
      جایگاه یعنی چی؟!
      بعنوان یه جوک با مزه قبول کردم ازت!

  3. 111 می گوید

    فقط شایعه است ،یه جلسه توجیهی بوده برای اینکه کارگران خدماتی بهتر به کارشون برسن.خیلی وقت ها پرسنل رضایت چندانی از بعضی ار آنها ندارند. راستش برای کار چند نفر معدود ممکنه همه زیر سوال برند اما کلا” صحبت های بالا فقط شایعه است.

    1. س ش می گوید

      سلام
      اگر جلسه ای بوده و در آن جلسه از عامل تهدید اخراج برای بهتر کار کردن کارگران خدماتی استفاده شده است پس چرا می گوئید کلا شایعه بوده است؟
      عموم کارمندان از کجا بفهمند که چنین جلسه ای که به کارگران گفته می شود شما از فردا سر کار نیائید روشی برای بهتر کار کردن آنها بوده است و نه روشی برای اخراج انها؟ مخصوصا که در این چند سال گذشته بعد از خصوصی سازی چندین مرحله تعدیل وجود داشته است.
      روشهای زیادی برای بهتر کردن عملکرد کارگران وجود دارد و شما آمده اید فقط از روش تهدید به اخراج استفاده می کنید.
      پس عملکرد شرکت باعث چنین شایعه هایی می شود. چطور انتظار دارید کارگر خدماتی که همواره با کارمندان سر و کار دارد و تهدید شما را جدی گرفته و مرتب به دنبال دستاویزی برای جلوگیری از اخراجش می گردد به چنین رفتاری روی نیاورد و از همه کارمندان نخواهد که از اخراجش جلوگیری کنند.
      در هر صورت الحمدلله که صرفا تهدیدی بیشتر نبوده است.

  4. دانیال می گوید

    منم به عنوان یک کارمند رسمی برای مدیرعامل اصفهان متاسفم
    بالاخره هر چی نباشه جدا از بحث همکار ، ما با کارکنان شرکتی رفیق هستیم و حداقل یک سوم از وقت روزانه خود را با آنان سپری می کنیم . ضمناً با توجه به سخنرانی های گذشته مدیران که همه ما از یک خانواده ایم امیدوارم این مورد کنسل گردد .

  5. جایگزین فرزند می گوید

    اخراج نیرو خیلی کار زشتی هست، نون بریدن در دین اسلام نداریم با برنامه ریزی و فناوری و ایده های نو میشه یه عالمه پول ایجاد کرد، سردبیرجان یک عالمه ایده دارم ولی حیف که بهم بها نمیدن ، من تازه وارد هستم و میدونم میشه با هماهنگی و کار نوآورانه کل بازار را قیضه کرد ولی حیف که همش تو سرم می زنن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون شكلت
      مخابرات شركت بزرگي است
      هر ايده اي ممكنه در سطح كوچك خوب باشه ولي در سطح كلان شايد جواب نده
      بهمين دليل به شما توصيه ميكنم يكي دو سالي فقط تجربه كسب كنيد دير نميشه.
      ضمنا
      فكر ميكني اونايي كه تا حالا اينجا كار ميكردن برخي از اين ايده هاي شما رو نداشتن؟
      حتما داشتن!
      ولي خب … كمي تجربه كسب كنيد!
      منهم مثل شما ايده و طرح و انرژي بقول برخي، ول ول ميكنه! راه كه ميرم ايده از ذهنم ميريزه بيرون! كوچك و بزرگ!
      ولي خب … دليل نميشه مخابرات هم اونا رو دوست داشته باشه …
      كاش يه مغازه ا زخودمون داشتيم

  6. ناشناس می گوید

    سلام کی گفته قراره شرکتی ها اخراج شوند ؟

  7. يك خدمات اولي مشهد می گوید

    احسنت احسنت احسنت
    خوش بحال بچه هاي اصفهان كه هچين همكاراي فهيمي دارن
    و بدا به حالشون كه همچين مسئولاي بي مسئوليتي دارن
    اميدوارم به حق اين ماه مبارك و ايام قدر، مسئولين كمي به خودشون بيان و با آينده و احساسات بچه هاي بخش خصوصي و خانواده هاشون بازي نكنن تا انشاله فقط دعاي خير واقعا خير پشت سر خودشون و خانواده هاشون باشه
    آمين

  8. محمد می گوید

    متاسفانه آقایون اولش میرن سراغ آخرین راه حل . همه خوب میدونیم راههای بسیار زیاددیگه ای برای کاهش هزینه هست ولی متاسفانه این آقایون اول سراغ آخرین و راحت ترین راه میرن . توی کشورهای اروپایی که این تعدیل نیروها انجام میشه سیستم بیمه و تامین اجتماعی بسیار قوی دارند . و کاش از همون اول این نیروها رو بکار نمیگرفتند چون خیلی ها روی این کار حساب کرده اند و به پشتوانه اون ازدواج کرده اندو حالا با زن و بچه و سنی هم ارشون گذشته ،شانس پیداکردن شغل براشون خیلی کم شده . فقط خدا کمکشون کنه

  9. ناشناس می گوید

    هردم از این باب بری میرسد ،خدا عاقبت همه ما ختم بخیرکند.شرکتی که روزی این همه دب دبه،کب کبه داشت ببین به چه روزی افتاده .یعنی مدیران این همه سال هیچگونه تجربه ای کسب نکردن ،یعنی مثل یک کارمند ساده امدن هر روز امدن ساعت زدند ورفتند فارغ از هرگونه اندوخته ،جای تاسف داره واقعا بعنوان جوان این مملکت برای خودم متاسفم.ولی بازهم بنده امیدم بخداست ،که گره گشای همه کارها به دست اوست ،امیداست فرجی شود که مرهمی بر دردهای خفته ما باشد انشا الله

  10. نماینده می گوید

    جدی نگیر سر دبیر حاشیه درست نکن احتمالا باطنی گفته.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای آقا!
      خدا رو خوش نمیاد تا یه پشه در آسمون جابجا یشه هر دفعه شما بگی باطنی گفته!
      پشت سر این بنده خدا تا حالا حرف زیاد زدن.
      ولی … منو که می شناسی در انتقاد آدم بی رحمی هستم, حتی در رابطه با خودم.
      ولی تا امروز حتی یه یادداشت یه خطی, یه تلن کوچک هم پیدا نکردم که باطنی گفته باشه کسی استخدام بشه یا اخراج بشه یا نیرویی کم بشه یا زیاد بشه.
      من خیلی دنبال این بودم ها! کار امروز و دیروز نیست. اگر شما دارین یا شنیدین بمن بدین بزنم توی پیشونی سایت تا جلوی این بی نظمی ها گرفته بشه.
      ولی مدیران ترسوی زیادی دیدم که در استانها , شجاعت ابراز نظر ندارن, فقط تصمیمات خودشونو میندازن گردن تهران و مخابرات ایران.

  11. مهدی می گوید

    سلام

    فقط یک جمله می گم و توجه شما را به لینک زیر جلب می کنم:
    آقایان دست از دروغ گویی بردارید!!
    https://www.tci.ir/tabid/108/ctl/ArticleView/mid/479/articleId/2779/Default.aspx

  12. ناشناس می گوید

    واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.