مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبرگزاري مهر هم محاسبات ما را براي ميزان افزايش درآمد تاييد كرد.

مهر نوشت: جدول مقایسه نرخ‌های جدید و قدیم تلفن/ ۶ درصد مکالمات گران می‌شود

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین مصوبه خود، نرخ‌های جدیدی را برای کارکرد تلفن ثابت درنظر گرفته که این قیمتها در مقایسه با گذشته، افزایش ۵۰ درصدی را تنها در ۶ درصد مکالمات نشان می دهد.

طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که هنوز به تایید نهایی دولت نرسیده است، نرخ های جدید تلفن ثابت با هدف جلوگیری از زیان مخابرات پس از اجرای طرح یکسان سازی کدهای استانی که حدود ۲ سال پیش اجرایی شد، محاسبه می شود. به این ترتیب که نرخ مکالمات درون شهری ثابت به ثابت از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش خواهد یافت.

در این مصوبه تغییراتی در هزینه های مکالمات بین استانی و ثابت به همراه دیده نمی شود و هزینه های آبونمان نیز مانند گذشته محاسبه خواهد شد. با اجرای این مصوبه تنها تغییری که در قبوض مشترکان تلفن ثابت به چشم خواهد خورد گزینه حداقل کارکرد است که چند سال پیش نیز در قبوض مشترکان بوده و هم اکنون بار دیگر به قبوض مشترکان اضافه خواهد شد.

افزایش ۵۰ درصدی نرخ مکالمات درون شهری تلفن ثابت از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال درحالی است که براساس برآوردهایی که پیش از این از سوی شرکت مخابرات ایران اعلام شده بود، ۶ درصد مکالمات در شبکه مخابراتی کشور، درون شهری بوده و مابقی مکالمات را مکالمات بین استانی، تلفن همراه و بین الملل تشکیل می دهند

615500cookie-checkخبرگزاري مهر هم محاسبات ما را براي ميزان افزايش درآمد تاييد كرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. امیر علوی می گوید

    **(توضيح سردبير: لطفا از نام لاتين استفاده نكنيد)
    با عرض سلام
    من کارمندمخابرات در یک شهرستان 70 هزارنفری هستم ، بعلت بومی بودن و سن و سالم با حدود 50 درصد مردم سلام وعلیک دارم ، و از روزی که افزایش 50 درصدی تعرفه توی رسانه ها تیتر زده شد ، توی خیابون ، نانوایی ، بقالی و مهمونی و …. از بس این محاسبات رابرای مردم کردم خسته شدم از بس توضیح دادم بابا این افزایش تعرفه مربوط به 5 درصد هزینه قبض شما میشه ، خدا را شکر یک نفر با انصاف پیدا شد اینا را توی رسانه توضیح داد. بازم گلی به گوشه ی جمالشون . روابط عمومی هم که انگا رنه انگا ر . موج بعدی هم که این افزایش هزینه ثبت نام تلفنه مردم تا حالا برای تلفن ناز میکردن ولی حالا توی دفاتر پیش خوان را بیا ببین ، طرف تازه جواز ساخت طبقه دومش را گرفته اومده ثبت نام کرده برای تلفنش.

  2. ناشناس می گوید

    اگر چنین است بهتر است مخابرات بی خیال افزایش نرخ مکالمات درون شهری شود وافزایش نرخ مکالمات بین استانی راپیگیری نماید مثلا باافزایش 30 ریال درنرخ این مکالمات افزایش ده درصدی داریم که باعث تحریک رسانه ها علیه مخابرات نخواهد شدوهم اینکه افزایش در آمد بیشتری را درپی خواهد داشت

  3. م می گوید

    تایید خبر گزاری؟
    این موارد جزء مواردی است که به قانونگذاری مربوط است، وبهتر است آرام ناظر باشیم تا چه “وضع” می شود.
    پیگیری مراحل قانونی برای اقدام ، اصل است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در آرزو مردن يه دفعه شما منظور منو درست بگين.
      من خيلي نامفهوم حرف ميزنم؟!

      1. م می گوید

        همه دوست داریم اوضاع خوب بشه، به هر دلخوشی ، خوشحال می شیم ، ولی واقعیت چیز دیگه س. مراحلش ساده نیست.

      2. امیر می گوید

        سردبیر مگه دیپلم نداری ؟ چرا اینقدر نامفهوم حرف می زنی؟
        :)) :)) :)) :)) ها ها ها ها ها ها

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          هاهاها!
          بی مزه!!!!! )))))

  4. حسین می گوید

    بالاخره یک نفر با انصاف تو این مملکت پیدا شد.

نظرات بسته شده است.