شما نوشته اید- چطور با یک مدیر همه چیزش را زیر و رو کرد
مخابرات ما – در مطالب قبلی , یکی از همکاران ظاهرا مدع یمستئلی شده است که ابراهیم با آن مخالف است.قبلا یکی مدعی شده بود کارکنان پرمدعا و کم کار شده اند! او برای حرفهایش دلایل روشنی هم دارد.
بخوانید:
[box]
ابراهیم رحیمیان ..
با سلام .
تحلیلتان را خواندم و خیلی متاسف شدم !
نوشته اید :
.در بخش تلفن ثابت فقط دردسر است, کسر درآمد است و کارکنان پر مدعا و کم کار, مدیرانی که فقط ادعا دارند و …. اینها همه به دولت رسید.
شما بر اساس شناخت چند نفر از کارکنان مخابرات ، پی به کم کاری و پرمدعابودنشان برده اید ؟
اینکه تحلیلی که قرار بوده منطقی و علمی باشد را اینگونه به ناسزا آلوده کرده اید ، نشان از ضعف شماست .
بنظر میرسد از اینکه چگونه مخابرات ایران و همراه اول در دامان مخابرات رشد نمود و از شیرازه جان پرسنل و امکانات تلفن ثابت بهره برد تا به اینجا رسید هم خبر ندارید .
خیانت و یا ناتوانی مدیرانی که با تفکیک شرکت به تلفن ثابت و همراه باعث رکود در بخش عظیم مخابرات شدند را به حساب ضعف و کم کاری و پر ادعایی پیکره ی اصلی مخابرات نگذارید چون اگر مدیران اصلی بالیاقت داشتیم به این روز و حال نمی افتادیم .
چگونه است که خط هوایی امارات متحده عربی با استخدام یک مدیر باتجربه خارجی برای خط هوایی تازه تاسیس اش به جایی میرسد که به بهترین و کارامدترین خط هوایی دنیا بدل میشود ولی مخابرات ایرانی که بدون تلفن همراه و با ان تعرفه های نازل کار میکرد ، از پس کمک به وزارت اموزش و پرورش هم بر میامد ؟
برادر من ! مشکل سو مدیریت حاکم بر مخابرات ( و بقیه جاها را ) فقط به حساب کارکنان و ملت نگدارید .
ضمنا اگر کارکنان بی انگیزه شده اند بخاطر اخباریست که از پاداشهایی که نمی بینند و نمی گیرند و فقط به همراه اولیها و افراد خاص میرسد . بخاطر بلاتکلیفی و هر روز با یک جور سیستم و برنامه کار کردن است .
[/box]
سلام اقای رحیمیان اقای سردبیر حساسیت دارند به مدیران مخابرات در دوره قبل به اقای سید هاشمی و در این دوره نمیدانم ولی کم کم مشخص میشود در نوشته های ایشان همه مقصر هستند الا مدیران.
اين سردبير هم به همه بدهكار است!
خدايا از دست اينها من سر به كدوم بيابان بذارم!؟ … جون هر كي دوست داري از ما بگذر … حرفي داري بزن!