مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- چطور با یک مدیر همه چیزش را زیر و رو کرد

مخابرات ما – در مطالب قبلی , یکی از همکاران ظاهرا مدع یمستئلی شده است که ابراهیم با آن مخالف است.قبلا یکی مدعی شده بود کارکنان پرمدعا و کم کار شده اند! او برای حرفهایش دلایل روشنی هم دارد.

shoma-neveshte-eed-L

بخوانید:

 

[box]

ابراهیم رحیمیان ..

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ در ۹:۴۱ ق٫ظ

با سلام .
تحلیلتان را خواندم و خیلی متاسف شدم !
نوشته اید :
.در بخش تلفن ثابت فقط دردسر است, کسر درآمد است و کارکنان پر مدعا و کم کار, مدیرانی که فقط ادعا دارند و …. اینها همه به دولت رسید.
شما بر اساس شناخت چند نفر از کارکنان مخابرات ، پی به کم کاری و پرمدعابودنشان برده اید ؟
اینکه تحلیلی که قرار بوده منطقی و علمی باشد را اینگونه به ناسزا آلوده کرده اید ، نشان از ضعف شماست .
بنظر میرسد از اینکه چگونه مخابرات ایران و همراه اول در دامان مخابرات رشد نمود و از شیرازه جان پرسنل و امکانات تلفن ثابت بهره برد تا به اینجا رسید هم خبر ندارید .
خیانت و یا ناتوانی مدیرانی که با تفکیک شرکت به تلفن ثابت و همراه باعث رکود در بخش عظیم مخابرات شدند را به حساب ضعف و کم کاری و پر ادعایی پیکره ی اصلی مخابرات نگذارید چون اگر مدیران اصلی بالیاقت داشتیم به این روز و حال نمی افتادیم .
چگونه است که خط هوایی امارات متحده عربی با استخدام یک مدیر باتجربه خارجی برای خط هوایی تازه تاسیس اش به جایی میرسد که به بهترین و کارامدترین خط هوایی دنیا بدل میشود ولی مخابرات ایرانی که بدون تلفن همراه و با ان تعرفه های نازل کار میکرد ، از پس کمک به وزارت اموزش و پرورش هم بر میامد ؟
برادر من ! مشکل سو مدیریت حاکم بر مخابرات ( و بقیه جاها را ) فقط به حساب کارکنان و ملت نگدارید .
ضمنا اگر کارکنان بی انگیزه شده اند بخاطر اخباریست که از پاداشهایی که نمی بینند و نمی گیرند و فقط به همراه اولیها و افراد خاص میرسد . بخاطر بلاتکلیفی و هر روز با یک جور سیستم و برنامه کار کردن است .

[/box]

 

617800cookie-checkشما نوشته اید- چطور با یک مدیر همه چیزش را زیر و رو کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. تنها 21 می گوید

    سلام اقای رحیمیان اقای سردبیر حساسیت دارند به مدیران مخابرات در دوره قبل به اقای سید هاشمی و در این دوره نمیدانم ولی کم کم مشخص میشود در نوشته های ایشان همه مقصر هستند الا مدیران.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اين سردبير هم به همه بدهكار است!
      خدايا از دست اينها من سر به كدوم بيابان بذارم!؟ … جون هر كي دوست داري از ما بگذر … حرفي داري بزن!

نظرات بسته شده است.