مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تلفنهای ثابت اعتباری شهر قزوین در تور خرابي!

 

مخابرات ما – این بار، تلفنهای ثابت اعتباری شرکت مخابرات استان قزوین روي هواست یعنی اینکه زود به زود خراب میشوند ضمن اينكه مدتي تا رفع مشكل بي تلفن مي مانند  که رسم نگهداری این نيست.

چند سال است که شرکت مخابرات استان قزوین با   سر و صدای زیاد و البته با همکاری یک پیمانکار   به همه شرکتهای مخابرات استاني فهماند که کار مهمی کرده است.

مخصوصا در  شرکت مخابرات ایران.  با این کار برخي خود  را مطرح کردند.

. با ویژگیهایی که برای تلفنهای ثابت اعتباری تعریف کرده بودند مردم  مجاب شدند ثبت نام کنند.پس از آن تعدادی هم واگذار شد

الان پس از گذشت 3یا 4 سال از واگذاری تلفنهای ثابت اعتباری ؛ این تلفنها زود به زود خراب میشوند    از سويي در مقابل تماس مشتركين كسي پاسخگو نيست در نتیجه نارضایتی مردم افزايش يافته است.

اينك چند سوال بايد به پاسخ برسد:

  • دلايل  کارشناسی براي واگذاري اين تلفنها در استان چه بوده است؟
  •  این مشترکین براي گرفتن سرويس مناسب بايد چه کنند و  برای رفع مشکل ، به چه کسی مراجعه کنند؟
  • مخابرات براي رفع مشكلات اين مشتركين چه اقدامي ميكند؟
  •  خسارتهای ناشي از قطع  وقت و بيوقت مشترکین تلفن های اعتباری ثابت از كجا  جبران مي شود؟

 

شرکت مخابرات استان قزوین در پاسخ به مردم  و دارندگان تلفنهای اعتباری گفته است :‹ اين تلفن ها پیمانکار ندارد.!‹

اينگونه پاسخ ها نشان ميدهد مشكلات مردم به سادگي حل نمي شود.

انتظار مي رود سرويس هاي جديد با توجه به نيازهاي جديد مشتركين ، به بخش نگهداري واگذار گردد تا مردم با پاسخ هاي غيرمسئولانه از برند مخابرات ناراضي نشوند.

 

619920cookie-checkتلفنهای ثابت اعتباری شهر قزوین در تور خرابي!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. habibollah می گوید

    با سلام
    از سردبیر محترم بابت نشر مطلب تشکر می کنم واقعیت من مطلب را به عنوان مطلب جداگانه و نه کامنت منتشر کردم و امیدوارم به عنوان مطلب جداگانه منتشر کنید چون خودم نیز اگر چه به سایت سر می زنم لیکن ممکن است بعضی موضوعات را بازنکنم بدیهی است کامنتهای زیرمطالب را نیز نخوانم بهرحال بابت نوشتن مطالب به فراخور اتفاقات شرکت مشکلی ندارم امیدوارم مطالبم در فضای سایت به نحو مقتضی منتشر شود .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حبیب جان ببین
      جون ما بمن نگو چی رو کجا منتشر کنم بخدا دست خودم نیست عصبانی میشم یعنی فکر میکنم وارد حریم من شدین.
      یه وقت است شما در چارچوب نیازهای سایت ی نویسید , مثلا این روزها در مورد شرکت سیم و داکت مطلب می نویسیم, خب امکان انتشار بیشتر میشه
      یه وقت هست به میل خودتون و طبق موضوعات پیش آمده می نویسید, خب ما سعی میکنیم به حسب موضوع در موردش تصمیم بگیریم.
      توصیه میکنم فعلا بنا به ذوق خودتان بنویسید زیاد هم حساس نباشید.
      نوشته شما را در ردیف انتشار گذاشته ام ولی مطلب خیلی داریم تا دو سه روز دیگه بنا به سوژ هایی که پیش میاد منتشر میکنیم

  2. افسوس و صد افسوس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر ودست اندرکاران سایت وزین مخابرات ما
    در خراسان جنوبی با عنایت به اینکه زمزمه گرانی تلفن ثابت به گوششان رسیده است به دفاتر خدماتی و فروشگاه های برند دستور داده اند که ثبت نام تلفن ثابت صورت نگیرد و به مردم اعلام کنید سایت ثبت نام تلفن ثابت تا اطلاع ثانوی بسته است . ( یعنی سرکار گذاشتن مردم )
    این در حالی است که در استان های دیگر هنوز کماکان ثبت نام تلفن ادامه دارد .
    این قانون باعث نگرانی ها و اعتراضات متعددی در مرکز استان و شهرستانهای تابعه گردیده و مردم که به تلفن ثابت نیاز دارند را سرگردان نموده است که افسوس و صد افسوس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله استانهای دیگه جلوی ثبت نام رو نگرفتن ولی برخی تعداد رو روی 5 تا محدود کردن

  3. عبداله می گوید

    باسلام این پیمانکار تلفن اعنباری یک پیمانکار ساخته وپرداخته مدیرعامل مخابرات قزوین بود که … درحال حاضر شرکت فوق چندین سال است که ورشکسته شده وحتی از هم پاشیده از این کارهای غیراستاندارد قزوین زیاد انجام داده .کی هست که توجه بکند. خودتان را خسته نکنید.

  4. habibollah می گوید

    با سلام به سردبیر
    حقیر مطلبی داشتم جایی برای ارسال نیافتم اینجا گذاشتم اگر روش دیگری هست راهنمایی کنید با تشکر

    با سلام
    پرداخت سود سهام ترجیحی کارکنان ،آزمون بزرگ در راه جلب رضایت کارکنان توسط تیم مدیریتی جدید
    واقعیت این هست که وقتی کارکنان سازمان خود را درگیر مشکلات معیشتی می بینند هیچ چیز به اندازه حل این مشکلات باعث ایجاد رضایت شغلی و ایجاد انگیزه در آنها نمی شود .بنده در این مطالب که مخاطب آن راس هرم مدیریتی سازمان می باشند ،می کوشم انها را راضی کنم تا سود سهام ترجیحی کارکنان را به صورت یکجا و هر چه سریعتر واریز کنند و البته در قسمت دیدگاه ارسال کردم تا سردبیر به صلاحدید اقدام نمایند زیرا گزینه ای جهت ارسال مطالب در سایت نیافتم .
    مدیران عزیز مخابرات ایران
    باسلام
    واقعیت این هست که زمانی که مخابرات از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار گردید دولت بر اساس یک حق قدیمی که در بسیاری از سیستمها به صورت عرف و قانون پذیرفته شده است 5 درصد سهام را به کارکنان سازمان به صورت ترجیحی واگذار کرد که هر ساله مبلغی از سود سهام را بابت اصل بدهی و مابقی به کارمندان پرداخت شود به عبارتی این تعداد سهام بابت زحماتی بود که کارمندان متحمل شده بودند تا شرکت سود اور باشد تا بتوان آن را در بازار بورس عرضه کرد همچنین بابت برخی از عدم امنیتهای شغلی و داستانهایی که در این چند سال برکارمندان رفته است. بهرحال شما مدیران فعلی در ماجرای سهام واگذار شده فعلاتنها دو کار باید انجام دهید
    1- پرداخت مبلغی از سود سهام کارکنان به سازمان خصوصی سازی بابت اقساط ترجیحی
    2- پرداخت مانده سود سهام به کارمندان شرکت
    در مورد قسمت اول که باید به سازمان خصوصی سازی پرداخت شود که ما ذینفع نیستیم لیکن از برگشت خوردن حداقل چکهای مخابرات در وجه خصوصی سازی هم بیخبر نیستیم حال مربوط به اقساط اعتماد مبین باشد یا قسط سهام همکاران.
    در مورد پرداخت سود سهام ترجیحی به همکاران ، چند سوال ذهن هر کارمندی را به خود مشغول می کند .
    سوال اول :اینکه وقتی در مجمع مصوب شده که سود از 15 تیرماه قابل برداشت از شعب بانک ملت می باشد و دیگر سهامداران انرا دریافت کرده اند چه جوابی برای کارمندان شرکت دارید که امروز بیستم ماه است و هنوز خبری از سود نیست.
    سوال دوم :هم شما و هم ما می دانیم که این سهام را دولت به کارمندان داده است و نه شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی . در اینجا فرض می کنیم که پس از کسر قسط هر سهم سود سهام ترجیحی کارکنان مثلا 30 تومان باشد بر اساس 45 میلیارد سهام کل مخابرات تعداد سهام ترجیحی کارکنان 2.250 میلیارد سهم می باشد که از قرار سود هر سهم 30 تومان می شود نزدیک 70 میلیارد تومان . سوال اینجاست که سود قابل تخصیص به ما کارمندان در این روزهای وا نفسای اوضاع اقتصادی همکاران کجا لنگر انداخته و از چه کسانی غیر از همکاران شرکت مشکل حل می کند قابل به ذکر است که با نرخ 15 درصد کارمزد بانکی سود چنین مبلغی نزدیک به 30 میلیون تومان روزانه می باشد.
    سوال سوم : ایا سزاوار است کسانی مثلا در بازار بورس روز قبل از مجمع مخابرات سهام خریده باشد و روز بعد از مجمع هنگام بازگشایی نماد هم سهامشان را فروخته باشند و چند روز قبل هم سود سهام مجمع را از بانک گرفته باشند ان وقت مثلا کارمند با نزدیک 30 سال سابقه کار برای شرکت و نزدیک 8 سال سهامدار بودن سود سهام رامثلا قسطی دریافت کند ما صدقه را هم قسطی نمی دهیم چه رسد به بدهی.
    سوال چهارم :عصر ،عصر ارتباطات است و ما هم کارمندان بزرگترین شرکت ارتباطی کشور .واقعا فکر می کنید این قشر تحصیلکرده که شاید بیش از 70درصد پرسنل رسمی دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر می باشند را با کدامین واژه ها می توان در این مقوله سود سهام توجیه کرد .
    و در پایان ،اگر فردا روزی نه برای روش دریافت سود امسال که برای تقسیط ان در سالهای گذشته و چگونگی دریافت آن و همچنین داستان افزایش سرمایه که حدود 50 میلیارد تومان سود سهام همکاران نزدیک به 15 ماه قبل بلوکه شده است کمپینی از همکاران شکل گیردو پیگیری هایی صورت گیرد ان وقت دیگر داستان رفاهیات نیست . اینجا حق مسلمی است که پایمال شده است بهرحال ما اگر چه دل خوشی از مدیران نداریم لیکن همچنان به مخابراتی بودن و انجام خدمت مخابراتی به هموطنانمان دلخوشیم . مخلص کلام اینکه به عمل کار برآید به سخندانی نیست و پرداخت سود سهام همکاران به صورت یکجا و در اسرع وقت اولین ازمون شما مدیران جدید در مواجهه با کارکنان می باشد حقیر به نوبه خودم راضی نیستم ریالی از سود سهامم که الان 5 روز از تاریخ آن گذشته است در حساب دیگری جا خوش کرده باشد و دو حساب بانکی با موجودی صفر داشته باشم . باشد که رستگار شویم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم لطف كردين.
      يه صفحه براي ارسال مطالب باز ميكنم تا اذيت نشين.
      ولي اگر كلا حوصله نوشتن داريد و حداقل هفته اي يك مطلب مي نويسيد و ارسال مي كنيد مي توان شرايطي فراهم كنم كه مثل بقيه نويسنده ها در فضاي سايت بنويسيد.
      اين مطالب طولاني در كامنت، گاهي از دست مي رود و اعصاب شما را بهم ميريزد
      ضمنا سعي ميكنم مطلب شما را د رموقعيتي مناسب منتشر كنم.

  5. راضی ناراضی می گوید

    سلام . ظاهرا قدرت رسانه شما در استان قزوین کارایی ندارد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما قدرت رسانه اي مان كجا بود برادر!

نظرات بسته شده است.