مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اين يك نظر سنجي است: شركت سيم و داكت،چرا و چگونه!

مخابرات ما – وزارت ارتباطات پيرو نظرات قبلي خود مصرانه بدنبال تفكيك شركت سيم و داكت از مخابرات است تا بتواند انحصار مخابرات را از بين ببرد و مخابرات هم شبيه بقيه FCP ها بشود.

nazarsanji-slide

حالا دو سوال مطرح است كه شما بايد با آينده نگري كامل، به آن پاسخ دهيد:

  • چرا؟ (چرا بايد شركت سيم و داكت تشكيل شود يا نشود؟)
  • چگونه؟ ( در صورت اجبار دولت، چگونه بايد تشكيل شود تا كمترين صدمه را براي مخابرات داشته باشد؟)

خاطره تلخ تفكيك شركت ارتباطات سيار به اين شكل و سياق هنوز مزه دهان همه ما ر ا  تلخ و گس كرده است.آن زمان هم كاركنان انفعالي عمل كردند.

اينك ما هستيم، شما هم هستيد! حال طوري نظر بدهيد كه كسي از مديران فردا مدعي نشود كه  نقطه تاريكي در ذهنش باقي مانده است و ما برايش تشريح نكرده ايم!

آينده اينك پيش روي من و شماست!

به اين آينده پاسخ بدهيد:

  • مخابرات چگونه عمل كند كه كمترين آسيب را ببيند!؟

 

620060cookie-checkاين يك نظر سنجي است: شركت سيم و داكت،چرا و چگونه!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. 111 می گوید

    چرا نوشته بنده را نشان ندادید،چون خیلی صریح بود!!!؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیزم کاری به تند و کندش نداشتم
      یه 24 ساعتی نرسیدم کامنتها رو جواب بدم
      از یک کنار الان تایید میکنم

  2. ناشناس می گوید

    سلام اقدامی خیلی خوبیه زودترانجام شود

  3. 111 می گوید

    اندک اندک شایعات یکی دو سال گذشته رنگ واقعیت میگیرد، بیایید اقدامات صورت گرفته را یک بار دوره کنیم :
    1- در سال 88 مخابرات بخش خصوصی واگذار شد .شکل واگذاری مورد ایراد تمامی صاحب نظران بود .رجوع شود به گزارش کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نظرات نمایندگان مجلس در چند روز گذشته.
    2- جدا سازی همراه از ثابت . قسمتی به شدت پردرآمد را از تلفن ثابت جدا گردید . مخابرات استانی که به دلایل مختلف از تغییر ذائقه مصرف کننده تا تغییر سریع تکنولوژی تا تحریم ها و … تضعیف شده بود ، تنها ماند.
    3- مخابرات قسطی خریداری شده ،به دلیل پرداخت اقساط و همچنین پرداخت سود به سهام داران شروع به فروش ساختمان ها واموال نمود. در جا یی که باید با افزایش سرمایه اقدام به توسعه تجهیزات با تکنولوژی های روز دنیا می نمود با 180 درجه چرخش دقیقا” برعکس عمل شد.
    4- در اقدامی پر تامل نیروهای ماهر وتحصیل کرده شرکت با اهرمهای تشویقی از شرکت منفک شدند ! وبجای آنها نیروهای آموزش ندیده وارد شدند برای مثال کارمندان MDF و شبکه های مراکزرا با نیروهای مازاد قسمتها مثل پیمانکاران نقلیه !! ووو جایگزین کردند.
    5- در بدنه مدیریتی سیستم افرادی گمارده شدند که تناسبی با مشاغل مربوطه نداشتند و اکثر قریب به اتفاق آنها از رانت هایی که دیگر همه میدانند به این سمتها رسیدند وهمین امر سبب بروز مشکلات عدیده و هزینه های گزاف که در هیچ آماری گنجانده نشد ، گردید .
    6- با برون سپاری های بی مورد و ایجاد شرکتهای صوری و دستوری که اکثرا” منافع صاحبان آنها که یا از مدیران بازنشسته یا افراد شاغل فعلی که صاحب قدرت شده بودند حمایت شدند.همین امر باعث بی انگیزگی وگوشه گیری نیروهای دلسوز که سالها برای ساختن این شرکت تلاش کرده بودند ، شد.
    7- در بخش فروش و بازاریابی محصولات به بدترین شیوه ها عمل شد و هنوز هم می شود ،بازار بسیاری از سرویسهای دیتا به دلیل آشنا نبودن مسئولین با دانش امروز و فناوری های نوین بلااستفاده مانده وهمه بازاریابی ما شده کارمندانی که پشت میز نشسته اند و منتظرند مشتری بیاید تا آن بگویند که این سرویسها را نداریم یا امکانات فنی نیست !!!

    باز هم هست سردبیر ، همین ها کافی است تا اشک هر خواننده ای را ، حتی ناظر بیرونی شرکت را درآورد البته اگر اشکی برایشان مانده باشد !!!

    و این هم تیر خلاص آخر وزیر دولت محترم. قرارمان این بود در این سایت وارد مقولات سیاسی نشویم ما هم خط قرمز سردبیر را رعایت میکنیم.
    یادتان هست وزیر محترم میگفت بزودی مشکلات حل میشود ، حل شد . کلا”صورت مسئله را پاک کردند.البته فارغ از مسایل روز و حب و بغض ها این تصمیم وزارت ، ستودنی است .آنها کار خودشان را میکنند و این کار درست است !!! اما آقای وزیر برای نجات کسی که بین در دیوار گرفتار آمده ، دیوار را روی سرش خراب نمی کنند!!

    با این تصمیم ، دیگر از مخابرات استانی چه می ماند با آن همه پرسنل از اداری گرفته تا فنی. نمی دانم شاید ته دلشان خنک بشود و بگویند مخابرات یک شرکت خصوصی است مشکل آن به خودش مربوط است. شان شرکت بزرگ مخابرات ایران را در حد یک FCP تلفن ثابت و ADSL پایین آمد. نمی گویم FCP ها ی حال حاظر دون شان هستند از اتفاق خیلی هم خوب مدیریت میشوند شما یکی شرکت های FCP را ببینید با چند نفر پرسنل ، به چه میزان خدمات میدهند. تازه آن زمان که اگر بواسطه بسیاری از مناسبات ، در امر زیرساخت ها صاحب ضریب نفوذ بیشتری شوند بقول فردوسی پور (چه میکنند این FCP ها ) !! درآن روز شرکت مخابرات در یک مسابقه نابرابر بازنده اصلی این میدان خواهد بود هر چند هم همین حالا هم باخته است.
    معمولا” در جنگ بزرگان طبق معمول سربازان هستند که از دست می روند و گرنه در آن بالا خیلی خوب با هم کنار می آیند . این وسط مخابرات می ماند وتعداد زیادی کارمند که نمیداند با آنها چه کار کند و سرانجامی بهتر ازاستاهایی بوشهر ووو درانتظار نخواهد بود واین یعنی ورشکستگی !!!!!

    سردبیر محترم ،حالا هی بگو چرا چیزی نمی گویید !! دیگر ،مگر چیزی هم مانده .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      111 جان
      سه تا یک عزیز
      یازده یک عزیز
      یک یازده گرامی
      اصلا اسم شما چیست؟
      ها؟!
      مخابراتی هستی؟!
      …دیدی چطوری صورت مسئله را تغییر دادم طوری که حرفهای شما اثرش از بین برود؟
      این کاری است که صبح تا شب با ما می کنند.
      البته من یک عذرخواهی به شما بدهکارم.این کامنت کمی تاخیر شد , از دستم در رفته بود.
      می برم روی سایت.بخاطر تلاشت.وگرنه ممکن است با نظرات صد در صد موافق نباشم

  4. سلام می گوید

    سلام
    از نظر فنی و هم از جنبه های دیگر جدا کردن سیم و داکت از مخابرات بنفع مردم و نیز به نفع همکارهاخواهد بود ازنظر منفعت همکارها ، تعدادی از همکارها به شرکت جدید خواهند پیوست و تعدادی دیگر نیز در مخابرات خواهند ماند، گروهی که به شرکت جدید خواهند پیوست درامدی بهتر خواهند داشت زیرا این شرکت بدلیل اینکه تنها راه ارتباطی مخابرات ودیگر شرکت ها و شرکتهایی که در آینده تاسیس میشوند با منازل مسکونی اداری و … در رابطه با ارتباط کابل مسی وفیبر نوری خواهد بود و درامد بالایی خواهد داشت.
    گروه دیگری از همکاران که در مخابرات خواهند ماند نیز بدلیل تاسیس شرکتهایی که خدمات مشایه خدمات مخابرات را ارائه خواهند داد نوعی رقابت بوجود خواهد آمد و برای اینکه مخابرات نیروهای خود را از دست ندهد مجبور به افزایش حقوق و… خواهد بود(یادمان هست که رییس هیات مدیره قبلی در مورد سوالیکه دررابطه با افرایش حقوق کارمندان سیار نسبت به ثابت شد وجود رقابت در بخش سیار را مطرح فرمودند).لازم بذکر است حدود 75% هزینه های مخابراتی شبکه میباشدکه باعث شده کسی جرات سرمایه گذاری و تشکیل شرکتی در بخش ثابت را ننماید.
    در بعد فنی بدلیل ایجاد رقابت در بخش ثابت و وجود شرکتی مستقل در ضمینه شبکه کارها با حساسیت و جدیت بیشتری دنبال خواهند شد.
    و در نهایت بدلیل رقابت در بخش ثابت و تاسیس یک شرکت مستقل و درضمینه شبکه مردم شاهد هزینه کمتر و کیفیت بهتری در ارتباطاتات ثابت خواهند بود.

    1. سلام می گوید

      سلام.چرا نظرم تایید نشده؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        كدومش؟
        نظر تاييد نشده نداريم.
        تاريخي، نام نويسنده اي ، يه چيزي بگين كه دنبالش بگردم

        1. سلام می گوید

          سلام .منظورم همین نوشته بود که بعد از چهار روز تایید شد.

          1. دبیر -دوم می گوید

            باور بفرمایید تنه دلیل آن ترافیک وحشتناک کاری بود ولا غیر

          2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

            من عذرخواهی میکنم.
            خدا میدونه از زیر دستم در رفته بود.

    2. ناشناس می گوید

      سلام
      اول خود را معرفی کن متنی که نوشته ای برای امید دادن وپیروز شدن در راه هدفی که داری خوب جلوه میکند حرف ما جدا سازی نبود چرا یک شرکت باید تفکیک شود رقابت در یک شرکت راههای مختلف زیادی دارد نیاز به جداسازی ندارد شرکت مخابرات که با همه ارگانها سروکار دارد باید به جای تفکیک کردن تجمیع تر شودچون همه اطلاعات سازمانها – ارگانها – موسسات دولتی ونظامی وغیره با این شرکت سروکاردارندحفظ منافع واطلاعات مشترکین را با تفکیک کردن مخابرات نگهداری کنیم این چه روشی می باشد رقابت در این مورد گاهی باعث خسارت و افشاء شدن مطالب درج شده میگرددبه عنوان مثال پرسنل بخش MDF بعد از آموزش وتایید مدرک فنی نامه ای به امضاء می رسانند که در مورد حفظ ونگهداری اطلاعات مشترکین می باشد اگر از حراست مخابرات در خواست کنید توضیح لازم را میدهند که حساسیت ماجرا به کجا برمیگردد شرکت مخابرات یک سازمان اطلاعاتی می باشد به این مسئله هم فکر کرده اید سردبیر این افراد چه میگویند .

      1. سلام می گوید

        سلام.نوشته من ربطی به حرف شما ندارد که بخود گرفته اید. شما تمام تجارب دیگر کشورها رو زیر سوال بردین.مگر رقابت باعث ازبین رفتن امنیت و افشا شدن اطلاعات مشترکین میشود؟!!!!در ضمن طبق اخبار منتشره این سایت MDF جزو شرکت سیم و داکت میشود که رقیبی نخواهد داشت.

        1. ناشناس می گوید

          سلام
          مطلب بنده کمی تند بوده پوزش می خواهم آخه شایدشما در جریان ماجرا نبوده ایدشرکت های مستقل از زمانی خصوصی سازی و بستن قراردادهای 3ماهه یا یک ساله در مخابرات دائم از رقابت وتوسعه صبحتشان شروع میشد.(کدام توسعه آیا کم کردن نیرومی شود رقابت -یاسرگردانی جهت واریز حقوق پرسنل رقابتشان بوده است) کدام یک از این شرکت ها سرجایش باقی ماندحس رقابتشان به کجا رسید شرکت جدید که شما از آن سخن میگویید چقدر دوام می آورد خواهشمندم اول وضعیت ما نیروهای شرکتی را معلوم کنید باکدام روحیه دنبال رقابت باشیم آیا کشور های دیگر با پرسنل شان همین طوررفتار می کنند فعلا که ما در ایران و در شرکت مخابرات مشغول بکار هستیم وسابقه کار اکثر ما نیروهای شرکتی از 10 سال به بالا رفته ولی هنوز مانند روز اول استرس در وجود همکاران دیده می شود که سال جدید وقرارداد جدید با کدام شرکت قرارداد داریم آیا تعدیل نیرو دارن یا ندارن – قرارداد چگونه خواهد بود – سطح طبقاتی بین کارمند ونیروی شرکتی از بین خواهد رفت آیا همه یکی میشونداین مسائل ذهن همه پرسنل را مشغول نموده حال از شما میخواهم نظر دهید با چنین شرایطی که بر ما گذشته گفته های شما عملی خواهد شد چه تضمینی دارید که دل ما را برای همیشه آرام نگه ندارد والسلام به امید خبر های خوب انشاءالله.

  5. م می گوید

    در این چند سال خصوصی سازی که قرار بود شرکت های تابعه مخابرات ایران کم بشه نه تنها کم نشده بلکه شرکت های املاک ،شسکام و خدمات اول و حالا هم که شرکت سیم و داکت به مجموعه قبلی مخابرات اضافه گردیده و شرکت های جزیره ای بیشتری به شرکت اضافه شده ، و از طرفی شرکت های FCP که به صورت رقبا به وجود آمدند .لطفا در این باره شفاف سازی لازم توسط شرکت مخابرات ایران صورت گیرد که با تولید این شرکتها آیا هزینه ها کاهش یافته یا فقط با این تجزیه سازی ها شرکت مخابرات ایران متضرر و متلاشی خواهد شد ؟؟

    1. ناشناس می گوید

      سلام پیگیری متن صفحه 6- 6.1 و6.1.1
      از نظر فنی چه مسئله ای را بررسی کنیم توضیح بیشتری دهید. شرکت سیم وداکت برای دولت کار میکند یامانند خدمات اول وشسکام به عنوان بخشی مستقل فعالیت دارد نظریه شما در رابطه با شرکت سیم وداکت چیست چقدر اطلاعات دارید قسمت های سوئیچ – MDF-شبکه هوایی قراردادشان به چه صورت خواهد بود برای چند مدت قرارداد بسته می شود پشتوانه این شرکت چه کسانی هستند خبر در سایت هادر سال 94 از قرارداد شرکت سیم وداکت به بازگشت 48 هزار نیروی بخش خصوصی به دولت درج شده بودحتما جهت تبلیغات اعلام کرده بوند واقعا شما خبر نداشتید ممنون از شما وخسته نباشیدمنتظر پاسخ شما هستیم .

  6. hossin می گوید

    مخا برات اگر قرار است سیم و داکت جدا شود 80% کارکنان چه رسمی و چه قراردادی باید با کل تعهدات به ان شرکت منتقل شود چون نیروها برای نگهداری همین ها بکار گرفته شده اند وقتی مسولین مخا برات از حق کارگر خود می زنند تا به دولت سود برسانند اخرش همین می شودچرا دولت نمی اید به شرکت مخا برات اجاره بدهد و به مدت معلومی این سیم و داکت ها را در اختیار بگیرد و هر کار دلش می خواهد همان را انجام دهد

  7. نماینده می گوید

    نویسنده محترم، این قدر جواب سوال واضح هست که کسی به این سوال … پاسخی نمیده.

  8. علی بیغم می گوید

    سلام
    اگه شرکت سیم و داکت تشکیل بشه دیگه مخابرات معنی نداره مثل همان شیری میشه که یال و سر و دم نداشت تورا بخدا دست از سر مخابرات بردارید و کمی بفکرتوسعه و تجهیز آن باشید . من که میگم دولت اگه میخواد سیم و داکت را از مخابرات بگیره لطف کنه سوئیچ های از رده خارج را هم بگیره که دیگه ما مخابراتی نداشته باشیم . فقط یک سوال دارم که داره خفه ام میکنه نپرسم و اونم اینکه آن زمانی که داشتند این شرکت را می فروختند این مدعیان کجا بودند ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مشغول فروش!

  9. ناشناس می گوید

    سلام
    وضعیت پرسنل باید سروسامان گیرد تا از از این قراردادهای کوتاه مدت نجات یابند وفکر وذکر خود را مشغول کار نماییند قرارداد با پیمانکاران محلی سودی نداشت که هیچ روحیه وامیدپرسنل نصب به کار را ازبین بردمقصر ما نبودیم بخاطر اینکه طی این سالیانی که گذشت نیرو کم کردن تجهیزات مناسب جهت انجام کار روزانه فراهم نمیشد حتی لوازم مصرفی برای خود مخابرات به عنوان مثال پرسنل MDFجهت انجام رانژه کشی از پیمانکار در خواست رانژه میکردند در جواب میگفتند پول نسیت از رانژهای تخلیه شده استفاده کنید یا نیروهای شبکه هوایی در خواست کابل جهت تعویض را داشتن در جواب میگفتند با رانژه بکشید پول نیست موقع تسویه حساب آخر سال پول نبود جهت مرخصی نیز نیروی جایگزین نبود کسی به مرخصی میرفت دگیری جورش را میکشید گفته ها زیاد ودردناک مدیران بخوانند و تصمیم بگیرند اگر ما مسلمانیم چرا فرق میگذارندمنظورم رسمی- قراردادی – شرکتی – نیروی شرکتی واقعا جزء مخابرات حساب میشود یا فقط جهت استفاده وساماندهی می باشند بعد بگویند خداحافظ -شرکتی هامی دانندچه می نویسم با این تفاسیر مخابرات آینده را درچه خواهد دید سر دبیر نظر شما چیست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب وجود این شرکت و جدا شدن ام دی اف و شبکه از مخابرات به نفع شما خواهد بود یا ضرر؟

      1. ناشناس می گوید

        سلام
        اول چرا همیشه قصد دارند MDF وشبکه هوایی را یکی کنند اینکار درعوامل پیمانکاری باعث سود برای آنها وضرر برای خط مشترک می شود به عنوان مثال میگویند درخواست رانژه نکنید از رانژه های تخلیه شده استفاده کنیدبعد مشترک در اعلام خرابی به سایت 20117میگوید خط همشنوایی یا پارازیت دارد این کاریعنی توسعه مخابرات منظور از بخش خصوصی یعنی همین اگر از دوستان شرکتی بخواهید بنویسند مطالب زیاد دارندمدیران کجایند چه میدانند چه به سر این شرکت آمده حالا هر شرکتی میخواهد وارد شود از مرکز تا درب خانه مشترک همه مسیر ها را کنترل کند در شبکه به جای کابل هوایی گاهی اوقات رانژه کشیده شده مفصل های کابل را بررسی کنند برای خودشرکت هایی که میخواهند وارد شوند مینویسم این موارد به خدمات اول ربطی ندارد به پیمانکاران محلی برمیگرددبه عنوان مثال در مناطقی ازمشهد در محله ها دیده میشود – خواستید بگویید آدرس دهم مشترکان شاکی هم زیاد دارد مسئولان شرکت جدید برای بستن قرارداد با قسمت های سوئیچ -MDF-شبکه یا بقیه قسمت هاچه نظریه ای داده اند قرارداد به چه صورت خواهدبود این مطلب باید روشن شود تا نفع یا ضرر آن مشخص گردد پرسنل شرکتی تا تعیین وضعیت شان معلوم نشود اوضاع در نظرشان مانند همان قراردادهای سالهای گذشته با پیمانکارن محلی و وضعیت افتضاحی که داشت دیده می شود معنی این جمله یعنی(تهدید نیرو – کمبود نیرو-اضافه کاری اجباری -تاخیر در حقوق – رفتن به مرخصی با التماس ودر خواست زیاد – در حین مرخصی رفتن استرس از اینکه کسی ناگهان حکم اخراجت را بدهد)خلاصه کلام اگر مشکلی در ساعات کاری براید بوجود می آمد نیروی جایگزین نبود باید استرس آنرا با خود می کشیدی تا ساعات کاری تمام شود این مطالبی که نوشتم پرسنل شرکتی می دانندگاهی اوقات اوضاع همین بود مگر آنکه به اربابمان یا همان پیمانکاران محلی مخابرات بخاطر صورت وضعیت شان زودتر پول میدادند اوضاع خوب میشد لبخند به لبان پیمانکار جاری میشد سخنانت را گوش میکردنداز پیمانکار سوال میکردیم چرا با ما چنین برخوردی دارید در جواب پاسخ دادند مخابرات به ما پول نداده شما از ما چه میخواهید من از شما سوال میکنم از این موضوعات خبر داشتید خیلی از مدیران در جریان امور نبودند چرا چون نیرویی اجازه شکایت نداشت اعتراض مساوی بود با تهدید به اخراج اگر به بازرسی مخابرات شکایتی میشد در جواب پاسخ می دادند پیگیری مکنیم روز بعد پیمانکار به حسابمان پیگیری میکردپیگیری مساوی بودباتهدیدبه اخراج . حال شما مسئولان این شرکت یا هر شرکت دیگری که میخواهید وارد شویدجواب مارابدهید تا نفع یا ضرر مشخص شود سردبیرجان ساماندهی فقط با وضعیت قراردادبه صورت دائم طبق قانون کاربرای همیشه نفع می شودشما چه میگوییدوالسلام امید به آینده خوب برای شرکت مخابرات وپرسنل التماس دعا.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          از نظر وضعيت نيروها بررسي كرده ايد خوب است
          از نظر فني هم بررسي كنيد لطفا.
          ممنون

  10. ناشناس می گوید

    سلام اگر کابل جدا کنید بفرما مخابرات میخواهید با دست خودتان تعطیل کنید

  11. همایون می گوید

    با سلام.سردبیر جان آخه چرا وقتی این توانایی در شرکت وجود داره که خودمان این سرمایه رو مدیریت کنیم و از اون درآمد کسب کنیم باید با دیگران شریک بشیم این چه کار نابخردانه اییه. وزارتخانه چه حسن نیتی نشون داده که ما بخایم اینقد امتیاز به طرف مقابل بریم.تکلیف کارمندایی که در این حوزه کار میکنند چی میشه.اگه دولت پس فردا ادعای این رو بکنه که باید سهامدار عمده این شرکت باشه به این عنوان که میخام نظارت دائم داشته باشم چی میشه.بالاخره دولت از بابت فروش مخابرات پول گرفته تکلیف این پول چی میشه.میشه لطفا آقایون توضیح بدن چه خوابی واسه مخابرات دیدن.ما کارمند این شرکتیم غریبه که نیستیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      واقعا حرفهایی که زدین درسته بجز یک قسمتش
      اونجا که نوشتی (ما کارمند این شرکتیم… غریبه که نیستیم…) اتفاقا غریبه ایم
      هدف منافع مخابرات نیست
      هدف شکستن انحصار مخابرات به هر قیمتی است

  12. رادمهر می گوید

    به نظرم این کار کاملا درست است و باید هرچه زودتر انجام شود

  13. ناشناس می گوید

    Fateme_adere@yahoo.com
    ۱-نباید به اجازه بدن که این بلای آخر رو سر مخابرات بیاره چون آخرین دستاویز جلوگیری از سقوطش رو ازش میگیرن و دیگه هیچ معجزه ای نجاتش نمیده و دولت عملا میخواد اشتباه خودش در خصوصی سازی رو با کندن و بردن ستون فقرات مخابرات(سیم و داکت)جبران کنه.
    ۲-درصورت جدا کردن سیم و داکت تا حد ممکن نیروها باید به اون شرکت برن چون مخابرات دیگه در واقع یه پوسته خالیه.

    1. م می گوید

      عملاً باز پسگیریه.

  14. زاگرس می گوید

    سردبير عزیز این نظر سنجی بشرطي ميتونه کمک کنه که اولا ما بطور واضح بدانیم که اصلا موضوع چی هست و هدف ازین کار چیه؟ چون متاسفانه خیلی مسائل پشت پرده وجود داره و معلوم نیست قراره چطور این کار صورت بگیره دوما کسی به نظرات کارکنان ارزشی بده و مارو خودی حساب کنه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برای کاربدری شدن نظرسنجی ها, مگه باید بیان به ما بگن که (این نظرسنجی خوبه و ما به نظر کارکنا نناهمین میدیم)؟
      ولی قطعا اثر دارد.

نظرات بسته شده است.