مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نظرسنجی- بنظر شما سایت مخابرات ما در انتقال مشکلات کارکنان چقدر موفق بوده است؟

مخابرات ما- دوستان و اعضای سایت مخابرات ما, این نظرسنجی را طراحی کرده اند.ما هم طبق قولی که به آنان داده ایم نظرسنجی را منتشر کردیم.

[yop_poll id=”40″]

 

622200cookie-checkنظرسنجی- بنظر شما سایت مخابرات ما در انتقال مشکلات کارکنان چقدر موفق بوده است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. رسمی. آ.غ می گوید

    بنده به نوبه خودم از سر دبیر عزیز تشکرمیکنم هرچند علاقه داشتم از نحویه تشکیل و نوع ارتباط سایت با بدنه اصلی شرکت اطلاعاتی داشته باشم و خیلی چیز ها که تو ذهنم هست ولی… در نهایت از لحاظ عددی یک از صفر بهتره . این تعدادی از همکاران که بوق بدبینی و تنها انتقاداز سایت را دارن. باید به یه سئوال جواب دهند خوب اگه این سایت هم نبود بجاش چی بهتر بود؟ در مقابل هر انتقاد باید یه پیشنهاد هم بدهیم.وقتی آدم به سایت نگاه میکنه میبینه که مشارکت خیلی ضعیف است هنوز هم که هنوزه از گفتن از نوشتن و از پیشنهاد می ترسیم یا حال حوصله این کار را نداریم .در نهایت ما مردم بیچاره ای هستیم فرهنگ خاص خودمان را داریم . اگه یه چیزی را نگفته باشی شنونده ای هم ندارین. پس چه بهتر حد اقل از وجود این سایت استقبال کنیم و مشارکت خوب و سازنده داشته باشیم جایی که نیازه انتقاد کنیم تا شاید درس بشه ودر جایی که لازم تشکر کنیم تا قوت گرفته و پیشرفت داشته باشیم. بلاخره چاراه ای نداریم باید از اونی که داریم خوب مواضبت کنیم و با همبستگی دنبال خواستهای خود باشیم. بنده در یکی از کامنت ها گفتم سایت یه مقدار بهم ریختها ست راحت نمیشه مطلب را پیداکرد همکاران درد دل خود را در همه جا می نویسند این به هم ریختگی باعث میشه کسی یا مسئولی نتواند تمامی مطالب را مطالعه نمایدف و نتیجه خوبی گرفته نمی شود.
    یا بهتره برا ورود همکاران رسمی و غیر رسمی از کد پرسنلی و در طبقه بندی خود استفاده شود. چون هر کس دنبال مشکل خود و طرح آن واینکه انشا الله بشود یه مسئولی آن را مطالعه و در حل آن قدم بر دارد،اینجا وظیفه ما و سردبیر عزیز اینه که آن را چطوری بصورت مکرر به گوش اقایون بهتر ما برسانیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرفهای اولتون,
      باهاش موافقم
      حرفهای آخرتون, … نمیشه ! همینجوری بدون کد و نام, جرات حرف زدن ندارن! تا برسه به اینکه بخوان کد بدن!

  2. همکار می گوید

    زمانی موثر است که -نقش اطلاع رسانی را اقعی اجرا کنی.حتی نظرات تکراری رو درج کنی- وقتی نظ کارشناسی ومنتقدانه ات نترسی- نقش لیدر رو بازی کنی- تو ایجا کمپین فعال عمل کی- ملتمسانه صحبت نکنی معترضانه مطلب بنویسی!- کامنت ها رو دست بندی کنی-وهزار تا چیز دیگه .

  3. حسام می گوید

    سلام
    بیان میشه اینجا ممنونیم ولی کسی از متن های شما برا ما کاری نکرده
    ضمنا تمام یا حداکثر مراجعه کنندگان به سایت شما شرکتی های بیچاره هستیم
    که جایی برای داد زدن نداریم
    میایم اینجا شاید یه ذره سبک بشیم.
    ضمنا سه ماه حقوق امسال و 9ماه بیمه طلب داریم
    هرمزگان هستیم.

    1. دبیر -دوم می گوید

      خوشحالیم تا این حد هم توانستیم مفید باشیم

  4. بانوی شرکتی می گوید

    من منفی دادم.
    چون برای شرکتی ها هیچ اثری نداشته. حتی یه گروه تلگرام هم نداریم

  5. امید می گوید

    با سلام
    البته که در بیان مشکلات موثر بوده اما در اثر گذاری روی مدیران شک دارم هر چند نمیشه گفت بی تاثیر هم نبوده اما در هر حال در تنویر افکار عمومی و روشن ساختن کارکنان به حقوق خود بخوبی عمل کرده و تا جایی که می توانسته از حق و حقوق کارکنان دفاع و روشنگری کرده است اصولا مخابرات ما سایت مردمی است که هر یک از کارکنان میتوانند از هر دری و از چیزی و در مورد هر کسی خصوصا مخابرات سخن بگویند و اگر این سایت صنفی نبود و جهان شمولی داشت مطمئنا در میان عامه مردم هم محبوبیت زیادی داشت و بنده رصد کرده ام مدیران میانی اکثرا سایت رو میشناسند و به ان سر می زنند اما مدیران ارشد را اطلاعی ندارم اما فکر میکنم برای کنجکاوی هم شده حتما یه گوشه چشمی به ان دارند و برای کنجکاوی هم شده احتمالا سرکی می کشند و چندان هم نمی توانند در مورد مطالب ان بیخیال باشند هر چند تصميم گیران اصلی شرکت هستند که باید بیایند و نقطه نظرات کارکنان را ببینند و از ان مظلع شوند و در تصمصم گيری ها به افکار عمومی ارزش داده و رضایت کارکنان را در نظر بگیرند از اصول اولیه علم مدیریت که اولین سرمایه را نیروی انسانی میداند غافل نباشند مخابرات انچنان با مشکلات گوناگون گره خورده که مدیران عالی نمیدانند با کدام علم به جنگ مشکلات بروند از یک طرف سنگ بزرگی چون وزارت پیش روی انهاست از طرف دیگر عادلانه نبودن تعرفه ها و هزینه های سنگین نگهداری و توسعه و هزینه های جاری و علی الخصوص سیاست های غلط و انباشت شده مدیران قبلی البته از مدیران فعلی هم فکر نکنم ابی گرم بشه و با این رویه کاری از پیش ببرند
    باید طرحی نو در انداخت و فکری اساسی کرد تا مخابرات از بن بست کنونی در بیاید
    و مخابرات ما به عنوان صدای کارکنان بخوبی می تواند شرکت را یاری رسانده و ان را از نظرات کارکنان منتفع سازد البته اگر مدیران عالی بدانند که بدنه هر شرکت است که میتواند ریشه را در جا نگهدارد ریشه برند مخابرات است و بدون ان کارکنان شریف و زحمتکش و کاربلد و متخصص شرکت هستند که شک دارم مدیران به این امر مسلم مطلع نباشند اما دانستن یه چیزی است و عمل به دانسته چیزی دیگر

  6. م می گوید

    تعداد رای ها را 14 تا می بینم، آیا با این تعداد رای می شود به نظر سنجی کارکنان دلخوش کرد؟
    شب گذشته یک جور رای دادم، اوروز رای دیگری دادم، هردو را پذیرفت!!!
    کلاً با قبول رای تکراری از یک طرف ،و تعداد رای دهنده از سوی دیگر، آیا نظر سنجی عنوان صحیحی برای این تلاش است؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تنظيماتش لابد مشكل داشته.درستش ميكنم عزيز.
      اشتباها در تنظيمات به هر كسي سه بار اجازه راي دادن داده شده بود.خوشبختانه هنوز كسي شركت نكرده درستش كردم.
      تعداد كم است؟ در حال حاضر يك ساعت از نظرسنجي گذشته انتظار داريد بيان توي صف بايستن؟
      بطور كلي هم ميزان مشاركت همكاران در هر نوع عملياتي ، بسيار پايين است مگر عكس العمل هاي زباني.يعني در جا حرف زدنمون خوبه، چون زحمتي نداره.ولي خب نظر سنجي دو تا كليك داره!
      ببينم!
      شما چرا هر دفعه يه جور راي ميدي؟ ما جلوي راي تكراري رو ميگيريم …! بگذريم! زياد شوخي كردم ممكنه كسي دلخور بشه.عذر ميخوام.

      1. م می گوید

        فکرت عالی بود باید نظر های زیادی دست بیاری که به جمع بندی خوبی برسه و امکان اشتباهات سیستمی به حداقل برسه . پس کلاً کار با ارزشی بود.

  7. استخدام 92 می گوید

    با سلام
    به نظر بنده این سایت نهایت تلاش خود را جهت بهبود وضعیت کارکنان انجام داده است
    با تشکر از زحمات سردبیر گرامی

  8. همکار می گوید

    سلام ما به روشنی میبینیم که سایت مخابرات ما نظرات کارکنان را مینویسند و اهمیت می دهند

    ولی احتمالا مدیران یا به سایت سرنمی زنند یاتوجهی بن نظرات همکاران ندارن وکرنه نتیجه میداد

  9. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام
    سردبیر عزیز
    با تقدیر و تشکر از زحمات جناب عالی و آرزوی بهروزی و سربلندی . امید است
    سایت مخابرات سالیان سال صدای رسای همکاران عزیز باشد . فرصت را مغتنم شمرده از
    هیئت مدیره در خواست می نمائیم سکوت خود را شکسته و به ندای همکاران عزیز در این
    سایت گوش فرا دهند .

نظرات بسته شده است.