مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقای وزیر! آقای دکتر واعظی! چرا؟!

[box]مخابرات ما- وزیر ارتباطات در خراسان رضوی هیچ حالی از کارکنان نپرسید.هیچ حالی! اما برای کارگزاران سنگ تمام گذاشت.[/box]

VAEZI-SOAL

این نوشته اصلا ارتباطی به وضعیت کارگزاران ندارد.آنچه به آنان رسید اگر حق بود باید برای دیگران هم تکرار میشد

 

مخابرات ما(نادری 80) – وزیر ارتباطات در خراسان رضوی برای افتتاح حضور پیدا کرد.از عمر مدیریت آنان بر مخابرات چند ماهی میگذرد , اما دریغ از یک دیدار ساده با کارکنان! چه جناب وزیر که اینک مخابرات را در سایه خود نگه داشته, چه مدیر عامل منصوبش , چه معاونان و مدیرانش!

دریغ از یک نشانه ساده در کلام و سلام که نشان دهد وجود 80 هزار نفر کارکنان این شرکت برای جناب وزیر اهمیتی دارد!

اما پیوسته و د رهر جا , نگران وضعیت نیروهای کارگزار است؟ چرا؟

در خراسان بزرگ, نه احوالی از هراران نیروی رسمی پرسید و نه حالی از هراران نیروی شرکتی که با 800 هزار تومان روزگار میگذرانند!اما بی دریغ نگرانی خود را از وضعیت کارگزارانی نشان داد که با مدارک زیر دیپلم, قرارداد مستقیم با شرکت مخابرات ایران بسته اند و هیچ مدیر و مسئولی را به حساب نمی آورند!

از ایشان می پرسم: چرا؟

[box]آقای وزیر!

چرا وضعیت نیروهای کارگزار با هزاران مشکلی که برای سیستم آفریده اند برایتان مهم است , اما وضعیت جوانان شرکتی این سرزمین برایتان هیچ ارزشی ندارد؟

چرا وضعیت نیروهای رسمی را بهیچ می گیرید؟ وقتی که در راهرهای دادگاهها و وزارت کار و ادارات کار بدنبال حقوق اولیه خود پول وکیل میدهند؟

چرا وضعیت نیروهای بازنشسته برایتان مهم نیست در حالیکه یک سال است بازنشسته شده اند ولی ریالی پاداش سنوات نگرفته اند؟

چرا وضعیت نیروهای شرکتی استان هرمزگان برایتان مهم نیست که سه ماه است حقوق نگرفته اند؟

چرا وضعیت کارکنان رسمی استانهای کم درآمد برایتان مهم نیست که حقوق قسطی می گیرند؟

چرا اصلا وضعیت مدیران مخابرات برایتان مهم نیست که در زیر چرخ بی پولی و ناداری در حال خرد شدن هستند و تمام آبرو و حیثیت خود را در گرو افزایش تعرفه قول داده شده شما می بینند ولی هنوز حکمتان به دیوار است؟

چرا د رمقابل وضعیت افرادی برایتان مهم است که بخاطر آنان مخابرات را مدیون مجلس کردید و هر روز از طریق محلس به مخابرات فشار وارد کردید؟

چرا؟

[/box]

 

یک پاسخ بیشتر ندارد!

شما سیاسی کاری می  کنید! از نمایندگان مجلس می ترسید.از استیضاح و سوال ناراحت می شوید!شما از حضور نمایندگان و پرسش و پاسخ آنان نگران هستید!

ای کاش بازنشستگان مخابرات هم  نماینده ای را حامی خود می دیدند!

ای کاش کارکنان رسمی یکی دو تا نماینده را با خود همراه میکردند!

ای کاش کارکنان شرکتی یک نماینده را به مجلس می فرستادند!

ای کاش مدیران عامل استانها قدری جسارت داشتند و با نمایندگان لابی میکردند!

تا امروز شاید مورد لطف جناب وزیر قرار گیرند!

نه آقای وزیر! این رسم روزگار نیست! شما زیادی به امروز خود اعتماد کرده اید!

باز سالی دیگر , زمان رای دادن خواهد رسید! شکر خدا اینجا سرزمین آزادی است و انتخابات , سرنوشت مردم را رقم میزند نه ارتباطات سیاسی!

******

VAEZI-SOAL

622260cookie-checkآقای وزیر! آقای دکتر واعظی! چرا؟!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
51 نظرات
  1. همراه اولی می گوید

    سلام آقای محترم سردبیر
    بنده از قبولیهای ارتباطات سیار بودم ولی بنا به مسایلی نتوانستیم جذب بشیم از دلایلش شخص جنابعالی بودید همه ما امیدمان را در این سایت و حرفای شما می دیدیم ولی افسوس ………. به غیر از چند نفری که مدام تحصن کردند و هروز مراجعه می کردند نزد آقای احمدیان و… ولی شما با اون حرفهای … مارا از پیگیری و انداختید کارگزاران از همان ابتدا مردانه خود سایت زدند حرف دلشان را زدند و خیلی دقیق با ثبت انجمنهای کارگری و خیلی قانونی خواسته های خود را مطرح و دارند به نتیجه می رسند .
    کارگزاران مردان بی ادعای روستای که تا امروز خود را فدای مردم بی بضاعت روستا نموده اند و خداوند اجر شان را خواهد داد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      تمام قبولی های سیار , حدود 200 نفر بودن که جزو قبولی ها بودن,
      70 نفر حذب همراه اول شدن , 130 نفر هم حذب استانها شدن
      تا نفر آخر هم پیگیری کردیم تا سر کار برن
      حالا شما اکه جزو قبولی ها نبودین یا مورد خاصی بوده, نمیدونم ….
      گذشته از اون! به کدومتون گفتم برین خونه تون بشینین منتظر دعای بارون باشین؟
      یه زنگ بزن به نماینده هاتون اینقئر ناشکر نباشید. تاشکر مخابرات, تاشکر کار …
      احتمالا شما قبول نشدین!

  2. ناشناس می گوید

    ناشناس – اين وزير واقعا چقدر مرد خوبي است کت و شلوارش را نگاه کن با اون لبخند زيبايش – بابا اينقدر به اين وزير گير نديد چکار کنه وقتي مديران حرفش و گوش نمي کنند اون چه تقصيري داره مگه وزيرهاي ديگه چکار کردند او نکرد بنده خدا زورش نميرسه هر سال گاز – آب – برق حداقل 20 درصد بالا مي برند کسي حرف نمي زند ولي وزير ما يک کاري ميخواست انجام بده جلويش را گرفتند اون تقصيري نداره . سر دبير دوستت داريم در مورد اين رفاهيات واقعا جنابعالي خبر نداريد کي ميدهند در اسلام داريم که عرق کارگر خشک نشده بايد پولش را داد الان چند سال گذشت اين معوقات رابدهيد ترا به خدا جواب بده منتظرمچون يکبار فرستادم جواب نداديد .

  3. علي..خراسان می گوید

    سلام خدمت سردبير محترم وهمه دوستان وهمكاران خانواده مخابرات… خودم كارگزار هعستم و مدركم فوق ديپلم دارم و حدود 16 سال از عمرم را در مخابرات روستايي گذرانده ام دوستان هم سن خودم الان در ارگانهاي ديگه الحمدالله بهترين امكانات و بالاترين مزايا وحقوق را ميگيرند بنده تا اخر سال 93 با چهار فرزند 170 هزار تومان از مخابرات ميگرفتم نه زميني دارم و نه درامد ديگري كه بتوانم از ان استفاده نمايم من خودم الان با 16 سال كار در مركز مخابرات روستا از مفصل بندي بگيريد تا كارهاي سويچ را انجام ميدم و در كار خودم”اگاهيم به اندازه يك كارشناس مخابرات بيشتر نباشه كمتر از ايشان نيست.اگه توهيني هم به شما شده از طرف دوستان پوزش ميطلبمم شايد اگه كسي بعنوان كارگزار حرف يا توهيني كرده از كجا معلوم كارگزار بوده است .التماس دعا يا علي خدانگهدار

  4. کارگزار ۲۲ سال سابقه می گوید

    جناب سر دبیر سلام
    بنده به نمایندگی از کارگزاران کشور از کامنت تعدادی از دوستان که بی احترامی است عذرخواهی می کنم. این نشان از بی ادبی همه کارگزاران نیست و حتی همین افراد هم از درد دل خود این چنین کامنت گذاشته اند.
    یکی از کارشناسان محترم ذکر کرده اند که اکثراً کارگزاران مدرک دیپلم هم ندارند. بنده خدمت شما عرض کنم در بین کارمندان رسمی نیرو داریم که هنوز فرق بین سیم دوبل و فیبر، مرکزی pcm و بوخت mdf و… نمی دانند در حالی که اداره آموزش ساعت‌ها کلاس برای نیروهای رسمی در طول سال برگزار کرده است، اما برای کارگزاران چه کلاسی در این مدت گذاشته شده است بخدا کارشناس سوییچ به مرکز مراجعه کرده طوری رفتار می کنه تا نکنه کارگزار چیزی یاد بگیره و فردا مشکلات را حل کنه و از ماموریت وی کم شود. وقتی مخابرات برای یادگیری کارگزاران هیچ قدمی بر نداشته توقع دارین تخصصی در مرکز کار کنند ؟ اما بگویم که اکثر کارگزاران مشکلات مراکز خود را حل و فصل می کنند. بنده هر آنچه یادگرفته ام تلاش خودم بوده و با پیگیری خودم بود که یاد گرفته ام و حتی بگویم که در سه ۳ مرکز روستایی واحد ۱۱۸ راه اندازی کردم که همکاران توانستند از طریق سیستم بجای دفتر ۱۱۸ استفاده کنند و این نشان بی سوادی ما نیست لطفاً از روی احساس سخن نگویید.

  5. کارگزار فارس می گوید

    واقعا متاسفم برای سایتی که سردبیرش این است کابرانش ان

    1. دبیر -دوم می گوید

      خوب حالا سردبیر درسته پیر هست اما پر حوصله هست و کمی خوشتیپ ولی انصاف داشته باشیم کاربران فهیم وصد البته شریفی دارد

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        چیه! نپسندیدی نیوسردبیر؟!
        این همه کمالات و خوش تیپی تا حالا خدا یه جا به کسی نداده که به من داده! حسود!

نظرات بسته شده است.