مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارکنان بخش خصوصی مخابرات لرستان, حضور در جلوی استانداری برای دیدار وزیر.

مخابرات ما (به نقل از تابناک) – همزمان با حضور وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی در لرستان، کارکنان  بخش خصوصی شرکت مخابرات استان به دلیل آنچه عدم پرداخت حقوق مطرح شده، مقابل استانداری تحصن کردند.
کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات لرستان امروز با ورود وزیر کار به استان جلوی مخابرات شهرستان خرم‌آباد و روبروی درب استانداری تحصن کرده و خواستار پرداخت حقوق و مطالباتشان شدند.
تعداد زیادی از این نیروهای خصوصی شرکت مخابرات لرستان سابقه 5 تا 15 سال کار را در این شرکت دارند ولی ظاهرا مطالباتشان تاکنون پرداخت نشده است.
یکی از این کارکنان می‌گوید: پرسنل بخش خصوصی مخابرات تا قبل از اجرای خصوصی سازی قرارداد مستقیم با شرکت مخابرات داشتند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات مدیران وقت قرارداد بصورت یکطرفه و غیرقانونی به همین بهانه فسخ شده است.
یکی دیگر از این کارکنان اظهار کرد: به استناد مصوبه هیات محترم وزیران در خصوص ساماندهی نیروهای شرایط مختلف اعم از قرارداد مستقیم، شرکتی و پیمانکاری می بایست تبدیل وضعیت صورت گیرد که به دلیل عدم توجه و اجرا توسط مدیران موجب تضییع حقوق کارکنان شده است.
وی افزود: بخشنامه ها و دستور العمل ها همچنان برای پرسنل خصوصی شرکت مخابرات و روند اجرای آن نامعلوم بوده و همین موضوع موجبات نارضایتی پرسنل را به همراه داشته است.
او بیان کرد: با اجرایی شدن خصوصی سازی، اعتراضهای زیادی کرده ایم و مسئولین قولهای مساعد جهت رفع مشکل دادند اما تاکنون هیچکدام از آنها عملی نشده است.
یکی دیگر از این معترضین گفت: با توجه به اینکه موضوعات مطرح شده بخشی از مشکلات عظیم پرسنل بخش خصوصی شرکت مخابرات در استان و سراسر کشور می باشد همچنان مسئولین و مدیران کوتاهی کرده و سرگرم کردن و سرگردانی پرسنل بخش خصوصی را فراهم آورده اند.
وی تاکید کرد: بعد از این همه اجحافاتی که در این 10 سال در حق بخشی خصوصی شاهد بوده ایم، امیدواریم دولت تدبیر و امید چاره و راهکاری اساسی برای رفع مشکل ما داشته باشد و انصاف نیست با ما چنین برخوردی انجام شود و کسی هم پاسخگو نباشد.

624930cookie-checkکارکنان بخش خصوصی مخابرات لرستان, حضور در جلوی استانداری برای دیدار وزیر.
23 نظرات
  1. رسول می گوید

    همه باهم یک صدا ،فریادحق وعدالت سربدیم وجلوی بی عدالتی های آشکارمخابرات روبگیریم …نه یک استان …بلکه همه استانها….خواهشا،سکوت نکنید.مدیران پشت ندانم کاری وبی برنامه بودنشان وسوئ استفاده ازقشرزحمت کش کارگر قائم شدن واونوقت شماها…فقط سکوت ؟!!! کاملا قانونی وبدون ازهنجاروآشوب ..صداهایمان رو بالاوبالاترببریم تابلکه یکی به ندایمان جواب بده …به امید اون روز!!!

  2. خدمات اولی ازیاسوج می گوید

    سلام خدمت سردبیرزحمت کش بی مزدبی منت,,توراخداتورابه هرچه مقدساته تامیتونیداطلاع رسانی کنیدکه پای پیمونکارای ….بازنشه,,,به خدواندی خدا مانیروهای استان کهگلویه وبویراحمدقریب۱۲۰نیرو,مبلغ ۳۰۰ملیون ازپیمانکاری که قبل ازtctبودطلبکاریم,هرکاری شکایتی نبودکه نکنیم اماجواب نگرفتیم,تاالان هرنفرنزدیک۴۰۰تومن هزینه وکیل وکرایه ماشین کردیم امافایده نداشت,اگه قرارباشه بازم اونابیان خداییش مادیگه اولااعتقادمون به مسایل مذهبی راازدست میدیم هم امیدوآرزوویارا وتوان کارکردن راازدست میدیم,تورا ابولفضل عباس کل نیروهای کشوراعم ازرسمی شرکتی وخدماتی وتی سی تی و… بیایین باهم یکصدابشیم وهمه دریه وقت تعیین شده بریم ملاقات رهبرمستضعفین وشیعیان حیدرکرارامام خامنه ای,قطعا یه کاری برامون باعنایاتش انجام میده

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      ما مشهدی ها مانند شماهمکاران یاسوجی آرزو داریم پای پیمانکار باز نشه وکلا برچیده شودفکرش هم عذاب آوره قرار بود سردبیر به ما خبر بده وضعیت قرارداد جدید مشهد چگونه خواهد بود چون شایعه شده MDF رو میخوان دوباره به بخش پیمانکار محلی واگذار کنند شما رو به خدا دست بر دارید سردبیر اگر فقط شایعه بوده اعلام کنید تا دلها آرام بگیرد وخبر بگیریددر قرارداد جدید اوضاع چطور خواهد بود با تشکراز پیگیری شما.

  3. امید می گوید

    سلام-حذف تمامی پیمانکاران و نیروهای شرکتی – هزینه تحمیلی نیروهای پیمانکاری به مخابرات از نیروهای رسمی بیشتر شده

    1. بانوی شرکتی می گوید

      ماهی 1950 برای هر نفر هزینه پرداختی به پیمانکار هست که از این مبلغ تنها 904 هزار تومان (بدون فرزند) به هر فرد پرداخت میشه. و نهایت 200تومان هزینه بیمه و 200 تومان هزینه سنوات و عیدی می باشد. مابقی پول میره توی جیب پیمانکار. برای یک شرکت با 30 نیرو حدود 20میلیون سود در ماه و بدبینانه ترین شرایط اگر هر فرد دو فرزند داشته باشد که فکر نکنم پرسنل شرکتی مخابرات این شجاعت را داشته باشند سود ماهیانه 15 میلیون تومان می شود. آیا این انصاف است؟

  4. ناشناس می گوید

    چرا بچه های لرستان ، هیچ خبری از این قضیه تو سایت نمی ذارن و اطلاع رسانی نکردند ؟

  5. بانوی شرکتی می گوید

    اولین قدم ایجاد یه گروه تلگرام هست.

    1. ناشناس می گوید

      گروه تلگرام بایداجرا شود کسانی که وارد هستند دست بکار شوند از پیشنهاد شما ممنون.

      1. بانوی شرکتی می گوید

        یک نفر که فعال هست یک گروه بسازه و لینکشو اینجا بگذاره.

    2. حسین می گوید

      بسم الله. بسازید و ادرس را اعلام کنید تا عضو شویم

  6. کار شناس می گوید

    کارشناس
    تمامی مشکلات مخابرات در سراسر کشور ناشی از کار های موازی و پیمانکاری است . مثلا در شرکت مخابرات استان ها با داشتن پرسنل مجرب رسمی در بخش نصب سیستم ها که قبلا سیستم های زیر ساختی کشور توسط انها انجام شده و به طرز ماهرانه ای انجام می شد .اما مدیران با رابطه از پیمانکاران خارج از شرکت استفاده می کنند و هزینه های شرکت را بسیار بالا و به باد می دهند .بدنبال این امر پیمانکاران با احتساب بعضا قیمت های گزاف را به مخابرات تحمیل می کنند و بعنوان طلبکار معرفی شده و مخابرات را به زمین زده اند.
    راهکار:
    1- لغو تمام کار های پیمانکاری و واگذاری کارها به کارکنان و حذف چرخه پیمانکاری که متعاقب ان رانت در شرکت از بین خواهد رفت و کارکنان نیز سر وقت حقوق حقه را در یافت خواهند کرد.
    2- ورود به بازار های کلان شرکتی و تجارت در مقوله کلان b2b
    3- ورود در سرمایه گذاری در امور مختلف تجاری همانند بانک ها و سرمایه گذاری در بخش گردشگری که خود در ارتباط مستقیم با بخش ارتباطات است.
    4- ارائه خدمات ارتباطی و ورود به بازار های ارائه خدمات
    5- بهینه کردن املاک و تغییر کاربری انها به امور تجاری
    6- ضابطه مند کردن گزینش و استخدام و خارج کردن امور رابطه مند در ان
    7- کاهش اختیارات مدیران عامل و تشکیل اتاق فکر مدیریتی در سطح کلان

    1. ناشناس می گوید

      از پیشهاد شما ممنون امید دارم به گوش مسئولین برسد

  7. ناشناس می گوید

    هر وقت پرسنل رسمی به حقشون رسیدن شما هم میرسین……

    1. مریم شیراز می گوید

      آهان، متوجه شدیم، اصلا می خواین شرکتی ها دنبال هیچ حق و قانونی نباشن همش مال شما باشه، خدا کنه به این اندازه که……

  8. ناشناس می گوید

    دمتون گرم

  9. ناشناس می گوید

    پرسنل مشهدی توجه کنند قضیه سال قبل ماست کجاست آن همه وعده – دوباره دارن پیمانکاران محلی را وارد می کنند حرف همکاران ما در لرستان حرف همه ماست هر جا نیاز به تجمع شد خبر دهید نماینده ها خبر با شما باید وضعیت قراردادهای ما یکبار برای همیشه مسئله اش خاتمه پیدا کند اینکار نیاز به همبستگی دارد نه تنها مشهد ولرستان بلکه همه استانها بدانند در سایت مخابرات ما یک مدیر در گلستان طوری عمل نموده که پرسنل شرکتی آن استان همه راضی هستند چرا برای ما چنین نباشد برید تو سایت مخابرات ما ماجرا را بخوانید خواندنش ضرر ندارد سردبیر از شما خواهشمندم مسائل ما نیرو های شرکتی در مخابرات را تا هر جا که امکان دارد اطلاع رسانی کنیدتا مشکلات قراردادهای ما نیروهای شرکتی برای همیشه خاتمه یابد با تشکر.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما ابتدا براي اينكه كاري بكنيد بايد خبرهايتان در مجموعه حركت كند.هر وقت خبري ميشود (ممكن است خوب باشد يا نامناسب) بايد اطلاع دهيد تا رسانه اي شود.
      رسانه خودبخود اهرم فشار است.
      هرگز فكر نكنيد كه حرف زدن نتيجه اي ندارد.متاسفانه در اين بخش همكاران شما بسيار ضعيف عمل ميكنند.حتي بچه هاي لرستان هم همين ضعف را دارند.اطلاع رساني خلي مهم است.
      اطلاع رساني هزينه ها را كاهش ميدهد.از طرفي آدم هاي دلسوز زيادي هستند كه ميتوانند برايتان كاري بكنند اما خبر ندارند.
      در همين استان گلستان مگر همه را رسمي كردند تا رضايت نسبي فراهم شد؟
      شخصيت انساني ، رعايت اخلاقي، حرمت حقوقي و .. اينها بمراتب مهمتر از رسمي شدن است.
      اگر كاركنان حرمت نداشته باشند فرقي نميكند قرارداد داشته باشند يا نداشته باشند.
      شما هم گمان نكنيد حتما بايد از همان اول كار بزرگي انجام دهيد.
      صبور باشيد براي خودتان پله پله تعريف كنيد.از هيجانات و كارهاي هيجاني بپرهيزيد كه در اين شرايط كشور اصلا خوب نيست.
      مسئولان امنيتي امروز كارهاي بمراتب مهمتري دارند شما هم كارتان مهم است اما لزومي به كا رهيجاني نيست.
      ببخشيد.
      قصد دخالت در كار شما را نداشتم.
      اصلا.
      چون از من چيزي خواستيد سر حرف باز شد.
      من هر خبري دستم برسد منتشر ميكنم.
      خودتان بايد فعال باشيد ما خبرنگار نداريم در همه جا

      1. ناشناس می گوید

        سلام سردبیر
        ممنون از جواب قانع کننده شما پرسنل شرکتی بخوانید وعمل کنید فقط مقصر خودمان هستیم کلیه استانها توجه کنند( اتحاد و همبستگی – اقدام وعمل) یکبار برای همیشه انشاء الله اگر نتیجه دهد همه بخود خواهیم گفت کاش زودتر اقدام می کردیم و بیشتر سالها را از دست نمی دادیم سردبیر در سایت مخابرات ما – بخش خدمات اول – گفته های ما مشهدی ها را که تا کنون بیان شده بررسی کنید منتظر جواب شما هستیم همکاران گرامی چشمه های آب در دل کوه ها را تصور کنیدکه چطور با به هم پیوستن ویکی شدن حرکت شان زیباتر -بزرگترو قوی ترمی شود به طوری که با به هم پیوستن باعٍث آبادی بیشتر – سرسبزی بهترو…..حال بگویید نظر تان چیست هرچشمه ای برای خود بجوشد بهتر است یااینکه همه با هم بجوشندودر یک مسیر حرکت کنند وضعیت بهتری خواهند داشت ما نیرو های شرکتی مخابرات قصد آشوب نداریم درخواست ما وضعیت قراردادهای ماست که باید مشخص شود پای پیمانکاران محلی وقراردادهای کوتاه مدت برچیده شود وضعیت حقوقی مان طبق قانون ومقررات پرداخت گرددتضادطبقاتی بین پرسنل رسمی – قراردادی وشرکتی برداشته شود چرا باید با نیروی شرکتی با سابقه کار بالا حتی در بخش های فنی همیشه به عنوان کارگر ساده نگاه کرد دین ومکتب ما در قوانین کار چه جایگاهی دارد چرا فرق می گذارند رتبه کاریمان که یکی می باشد مطالب زیاد سردبیر خواهشمندم به گوش مدیران ومسئولین برسانید. شاید طبق گفته شما این مطالب تابه حال برایشان بیان نشده باشد به امید یکی شدن – همبستگی – پیشرفت در راه توسعه – رضایت مندی مدیران – همکاران ومشترکین مخابرات سردبیر بخاطر پیگیری شما کمال تشکر را دارم والسلام .

  10. ناشناس می گوید

    کاش همه استانها این کاروکنن

  11. ناشناس می گوید

    دمتون گرم بچه ها

  12. حسین می گوید

    دمشون گرم

    1. ناشناس می گوید

      قرارداد مستقیم حق مسلم ماست

      1. حسین می گوید

        درود بر تو همکار

نظرات بسته شده است.