مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تست 100 گوشی برای کارمندان هر اپراتور

[box]مخابرات ما- ایرانسل طرح رجیستری را دیروز برای 100 شماره از کارمندان خود اجرا کرد و امروز و فردا هم هم رایتل و «همراه اول» برای 100 شماره اجرا می‌کنند.   [/box]

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اعلام جزئیات‌ آغاز آزمایشی «رجیستری» گوشی موبایل گفت: ایرانسل طرح رجیستری را دیروز برای 100 شماره از کارمندان خود اجرا کرد و امروز و فردا هم هم رایتل و «همراه اول» برای 100 شماره اجرا می‌کنند.

قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره تست گوشی برای کارمندان هر اپراتور گفت: نخستین مراحل اجرای رجیستری گوشی موبایل از آذرماه سال گذشته آغاز شده و اجرای پایلوت این طرح از روز گذشته برای یکی از اپراتورها اعمال شده است.
وی توضیح داد: در اجرای پایلوت تعداد 100 گوشی متعلق به کارمندان اپراتور زیر بار خواهد رفت.

خورشیدی گفت: روز گذشته اپراتور ایرانسل رجیستری را برای تعداد 100 شماره اجرا کرد. امروز رایتل 100 شماره و فردا همراه اول برای 100 شماره رجیستری را اجرا می‌کند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: مدت اجرای پایلوت حدود 2 ماه خواهد بود و سپس به صورت کامل زیربار خواهد رفت.

627770cookie-checkتست 100 گوشی برای کارمندان هر اپراتور

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. همکار می گوید

    با سلام و خسته نباشد

    با افزایش نرخ مکا لمات وهزینه نصب تلفن ثابت امیداست که به معیشت وباز نشستگی نیز

    فکری بهتر واساسی تری بکنند وهرچه زودتر به این موضوع نیز خاتمه دهند انشااله تعالی

  2. ناشناس می گوید

    سردبیر گرامی ضمن تشکر از اطلاع رسانی در اکثر موضوعات درخصوص اینکه افزایش گروه هاو ارتقاع مدارک ارجاع شده به کارگزینی وهمچنین درخصوص یک مقطع ارفاقی درمورد جانبازان که به انها تعلق نگرفه اطلاع رسانی فرمایید دوستار همیشگی شما یک کارمند درمانده از اردبیل -سراب مشکینی

نظرات بسته شده است.