مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قیمت پالسهای مخابراتی هم واقعی شد حالا نوبت معشیت کارکنان است

[box]مخابرات ما- دستور العمل آفزایش تعرفه های مخابراتی از یک شنبه آینده  هشتم مرداد ماه اجرا خواهد شد [/box]

مخابرات ما (مغان) – تلفن ثابت از 330 ریال به 450 ریال ، آبونمان ثابت برای روستاها 220 پالس یعنی برای هرماه 9000 ریال وبا آبونمان قبلی 1000ریال برای هردوره 20000 ریال وآبونمان متغیر برای روستا صفر ، آبونمان ثابت برای شهرها 330 پالس وبرای دوماه یا یک دوره 28000 ریال به اضافه 4000 ریال قبلی می شود 32000 ریال برای یکدوره ، در ضمن مکالمه داخل استان کمتر از یک دقیقه ، یک دقیقه کامل و در مکالمه بین استانی زیر 30 ثانیه ، 30 ثانیه حساب می شود . آبونمان متغیر نیز برای مشترکین به ازای میزان مکالمه پابرجاست یعنی هرکه بیشتر صحبت می کنه بیشتر پرداخت می کند.

حالا که راه برای اعتلای شرکت مخابرات ایران هموار شده است باید برای معیشت نابسامان کارکنان شریف این شرکت  نیز فکری کرد.

ghanb

628040cookie-checkقیمت پالسهای مخابراتی هم واقعی شد حالا نوبت معشیت کارکنان است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    سخنانی که آقای فیضی زمان اجرایی خصوص سازی مخابرات به کرات می گفتند خصوصا در مورد معیشت کارکنان به حقیقت نپیوست و بعد از اجرای خصوصی سازی کارکنان به مراتب وضعیت بدتری نسبت به قبل از خصوصی سازی دارند و این موضوع به شدت انگیزه را در کارکنان پایین آورده و اکثر کارکنان منتظر اتمام خدمت و بازنشستگی هستند البته با وضعیت کنونی و در صورت عدم اختصاص پاداش تشویقی( و نه با سقف قبلی که با افزایش تورم طبیعتا سقف آن نیز باید افزایش یابد) تا 35 سال کسی تمایلی به بازنشستگی نخواهد داشت و طبق قانون هم شرکت نمی تواند در صورت عدم رضایت کارکنان آنها را با سی سال بازنشسته کند و این امر به واسطه عدم انگیزه و رضایت مندی کارکنان از شرکت تبعات ناگواری برای شرکت خواهد داشت و قبل از هر چیز از نظر مالی به نفع شرکت نخواهد بود و بنظر می رسد مدیران قبلی حداقل این موضوع را درک کرده بودند و با همه کج سلیقگی ها و کاستی ها و نبود در آمد و مشکلات نقدینگی شرکت تعداد زیادی از کارکنان را با رضایت خودشان بازنشسته کردند و بار خیلی زیادی از دوش شرکت برداشتند این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست که تعداد کارکنان بیش از نیاز شرکت بوده و هست و با تعداد بسیار کمتری از پرسنل کنونی میتوان شرکت را اداره کرد و حتی با تشویق های مالی و بهبود معیشت پرسنل مورد نیاز واقعی که به مراتب کمتر از این تعداد خواهد بود انگیزش ایجاد کرد و شرکت را با بهره وری بالا اداره نمود مدیران تصمیم گیرنده عزیز بیایید همت کنید و شرکت را از این وضعیت نامناسب با تصمیمات درست در بیاورند که هم شرکت منتفع خواهد شد و هم کارکنان بعد از سی سال خدمت صادقانه با رضایت و طیب خاطر بازنشسته شده و جای خود را به جوانان با انگیزه. و با انرژی خواهند داد حتی با کم شدن پرسنل میتوانید نیروهایی جوان که رسمی نیستند را هم ساماندهی کرده و معیشت آنها را هم بهبود ببخشید و از فکر و نیروی جوان آنها بیشترین استفاده را ببرید بنده سراغ دارم در ام دی اف مراکز افراد با سواد و کاری با مدرک کارشناسی ارشد مشغول بکار هستند که کار آنها را یک نفر با مدرک دیپلم هم میتواند براحتی انجام دهد و اگر کارکنان رسمی را با شرایطی که عرض شد بازنشست کنید همین جوانان با سواد و با انگیزه میتوانند کار بازنشسته ها را بواسطه نیرو و هوش جوان براحتی انجام دهند و نیازی هم به نیروی جدید نخواهد بود و با بهبود وضعیت آنها که در حال حاضر با حداقل حقوق کارگری انجام وظیفه می کنند انگیزه آنها بالا رفته و با جان و دل خدمت خواهند کرد و هم خدا راضی خواهد بود و هم خلق خدا
    مدیران عزیز از شما تقاضای عاجزانه دارم فقط جلو پای خود را نبینید و نگاه کلان به شرکت داشته باشید باور کنید شما مسئول اعمال و کردار خود هستید و این سرمایه عظیم انسانی را به هرز ندهید یک جوان با هزار امید و آرزو سخت ترین رشته تحصیلی (الکترونیک) و دیگر رشته های فنی را با ضریب هوشی بالای خود خوانده به امید خدمت و معیشت بهتر ولی با حد اقل حقوق حتی کمتر از دریافتی یک کارگر ساده در یکی از کارخانه های معمولی با حد اقل تخصص و سواد و مدرک در انتظار روز های بهتر است بیایید امید جوانانمان را نا امید نکنید
    شما در پیشگاه خدا و خلق خدا مسئولید و باید فکری اساسی بکنید و یکی از راهها همانی بود که عرض شد ای کاش مدیران این مطالب سایت را یا خودشان می خواندند یا مشاورینشان به سمع آنها می رساندند
    اقایان تعلل تا کی؟
    روزمرگی تا کی؟
    بی مبالاتی و امنیت ندادن به نیروی انسانی تا کی؟
    چون آن جوانان با سواد به واسطه نبود کار مناسب شان آنها به اینجا پناه آورده اند و بالاجبار به هر کاری با هر در آمدی تن می دهند شما باید هر جور میخواهید با آنها و سرنوشت آنها رفتار کنید؟
    آیا با کارکنان رسمی تان که دستشان از خیلی جا ها کوتاه است و زورشان به شما و تصمیمات نا عادلانه شما نمی رسد باید اینگونه رفتار کنید؟
    آیا این همه اجحاف که در حق کارکنان کردید و می کنید که نمونه اش رفاهیات و تبدیل بیمه و خیلی چیزهای دیگر روزی در همین دنیا و گر نه در روز حساب تقاصش را پس نخواهند داد؟
    البته اگر زورمان به زورتان برسد حقمان را خواهیم گرفت ولی در غیر اینصورت یاس و بی انگیزگی کمترین نتیجه آن خواهد بود

  2. ناشناس می گوید

    نیروی شرکتی
    این همه مزایا برای مخابرات و سود آوری دیگر وقت آن رسیده برای پرسنل شرکتی قدمی برداشته شود تا ازاین قراردادهای کوتاه مدت نجات یابندو فکروذکر خود رابه کارشان بدهندتابتوانندبا آرامش خاطر برای محلی که در آنجا مشغول بکار هستندوبرای زندگیشان برنامه ریزی کنند اگر چنین نشود مثل 15 سال گذشته باید فکر وذکرهر کدام از نیروهای شرکتی در محل کاردائم باقی بماند نه برای پیشرفت کار بلکه بدنبال گرفتن حق وحقوق از پیمانکاران محلی واسترس اینکه پیمانکار جدید چگونه شخصیتی است وبا قراردادش با ما چطور رفتار خواهد کردپرسنل از هم دگیر سوال می پرسند شما اورا می شناسید وضعیت حقوق دادنش چگونه است خلاصه ماجراهای ما شرکتی ها بسیار می باشد ما آرزو داریم با برنامه ریزی صحیح مسئولین انشاء الله به اوضاع ما پرسنل شرکتی هم سروسامانی داده شود تا بفهیم درکجا کار میکنیم ونیروی کدام شرکت هستیم .تا به حال که ما پرسنل شرکتی فقط اسم شرکت مخابرات را به دوش کشیده ایم درعوض هر کاری که توانسته ایم واز ما خواسته شده انجام داده ایم حتی گاهی اوقات در ساعات غیر اداری وبدون اضافه کاری ماجرای فیش حقوق هم که کلا از زمان وارد شدن شرکت خدمات اول به ما تعلق گرفته است همچنین اجرا شدن طبقه بندی مشاغل بین پرسنل خدا خیرشان دهد طبق گفته یکی از پرسنل شرکتی وقتی شرکت خدمات اول سال 94 باوریز کردن حقوق ومزایای آخر سال که کلا پرداخت شده بودبعد از سالهامتوجه شده بود که شب عید با دستان پر به خانه رفتن وخوشحالی افراد خانواده را دیدن یعنی چه -مهمان بیاید یخچال پر باشد یعنی چه – برای عید با خانواده به بازار رود خرید کند کارت را راحت بکشد یعنی چه- برای رفتن به مهمانی استرس کرایه ماشین نداشته باشد یعنی چه . این مطالب که بیان شد درد اکثر پرسنل شرکتی یا به قول خودمان برده های شرکت مخابرات میباشد ببخشید از این اصطلاح برده که بکار برده شد دلیلش مشخص چون در یک شرکت هستیم ولی بین مان فرق می گذارند چرا نمی دانم.

    1. ناشناس می گوید

      با سلام درد شما را فقط همدر داتون میفهمن من الان  میدونم چی کشیدی پسرم دندونش کیس کرده بخدا جرات ندارم ببرمش دکتر انشا الله اوضاع سامان پیدا کنه وما رو هم فراموش نکند

  3. ناشناس می گوید

    باز حال وروز شاغلین خوب است ولی متاسفانه زندگی اکثر بازنشستگان بسختی میگذره و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند کاش هیات مدیره عنایت خاص و ویژه ای به این گروه داشته باشه.الهی امین.

  4. ناشناس می گوید

    سلام سردبیرجان اجرا از ۹۵/۰۵/۰۱ درست است یا از روز یکشنبه هشتم مرداد؟ با تشکر از زحمات شما و دوستان

  5. علی از مخابرات ایران می گوید

    عزیزم کلا محاسبات و اعدادی که نوشتی غلطه
    1_ پالس به تاریخ پیوست الان مبنای محاسبه دقیقه است
    2_ همینطور که در مصوبه هست حداقل مکالمه روستایی 200 دقیقه یعنی 9000 تومان و شهری 330 دقیقه یعنی 14850 تومان تعیین شد
    3_هزینه هر دقیقه مکالمه داخل استانی از30 ریال به 45 ریال افزایش یافت 330 ریال مربوط مکالمات برون استانی بود که هنوز هم همونه تغییر نکرده

  6. درانتظار بازنشستگی می گوید

    سلام

    انشا اله برای بازنشستگی نیز فکر بهتری بکنند تا مشکل بازنشستگی نیز حل شود

نظرات بسته شده است.