مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

با مدیران محض یادآوری! از کسب و کار دیجیتال تا پیش ثبت نام تلفن ثابت در سراسر کشور

[box]مخابرات ما – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تلاش فراواني دارد بر  کسب و کار دیجیتال در حاليكه ثبت نام تلفن ثابت در سراسر کشور برای مردم مسئله ایجاد کرده است .[/box]

Slide3

مخابرات ما (محمد)- چندی پیش مهندس سرائیان پس از انتخابش به عنوان مدیر عامل مخابرات ایران در مورد  توسعه کسب و کار دیجیتال در شرکت مخابرات صحبت کرد و یکی از کارها و برنامه های خود را اهمیت دادن به حوزه کسب و کار دیجیتال عنوان کرد و البته  ایدۀ خوبی برای آینده شرکت مخابرات مطرح کرد ولی سوالی پيش مي ايد  ، اینکه با  مدیراني که در ثبت نام چند تلفن ثابت درمانده اند و برای مردم در سراسر کشور مسئله ایجاد کردند آیا میشود به توسعه کسب و کار دیجیتال در شرکت امیدوار بود یا نه ؟

 در آینده بیشتر در موردش خواهیم نوشت.

Slide1

 

    ولی صحبت ما دكتر سرائيان  این است که مدیران شما در ثبت نام تلفن ثابت و پاسخگویی به مردم ؛ مخصوصا در مورد ارائه قیمتها  چنان ناتوان و سردرگم عمل كرده اند که مردم در مراجعه به مراکز ثبت نام تلفن ثابت در سراسر کشور با عدم پاسخگویی درست روبرو شده انددر حالي كه پاسخگويي یکی از وظایف ذاتی مدیران است.

درد دل یکی از متقاضیان تلفن ثابت را در زیر بخوانید :

متقاضی تلفن ثابت در تهران (8780…0912) – او گفت – سلام روز گذشته پیش ثبت نام تلفن ثابت را در مرکز تلفن شهدای گمنام تهرانپارس انجام دادم و همین امروز صبح از شماره 77081040 تماس گرفتند و فرمودند با کارت ملی و کارت بانکی مراجعه کنید برای خرید قطعی بنده مراجعه نمودم و در جواب گفتند از وزارت به ما پیامک زدند که ثبت نام نکنید. ظاهراً میخان گرونش کنند.خب این چه برخوردی است که میگویند بیا ثبت نام کن و بعد جواب رد میدهند. و چندین نفر را در آنجا سرگردان کردند..نمیشد لااقل دعوت شده هارو ثبت نام میکردند.

Slide2

مدير عامل شركت مخابرات ايران بايد بداند كه:

  • مدیران عامل استانی  متقاضیان تلفن ثابت را سر در گم کرده اند
  • متقاضیان برای پیش ثبت نام تلفن ثابت،پاسخ درستی از مخابرات نگرفتند ،
  • پاسخگویی به مردم خیلی ضعیف بود.

هيچكس انتظار ندارد در حاليكه بخشنامه افزايش هزينه ثبت نام از 50 به 200 هزار تومان روي ميز است مخابرات با 50 هزار تومان ثبت نام نمايد اما بايد شركتي به بزرگي و عظمت مخابرات ، در هر لحظه براي هر واقعه و رخدادي يك پاسخ داشته باشد.

اين مسئله دو راه حل ساده داشت از آنجا كه وقتش گذشته ذكرش كمكي به كسي نمي كند .فقط اينقدر بدانيد كه هرگز نبايد مشتركين احساس كنند براي افزايش قيمت و طولاني شدن كار به بازي گرفته شده اند.

مدير عامل مخابرات  اهداف بلندی را برای مخابرات ترسیم کرده است  اما  آیا با این مدیران عامل سنتی که در پاسخگویی جزئی به مردم درمانده اند ؛ موفق به اجرای کسب و کار دیجیتال در شرکت  خواهد شد؟

***

 

629410cookie-checkبا مدیران محض یادآوری! از کسب و کار دیجیتال تا پیش ثبت نام تلفن ثابت در سراسر کشور

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. احمد می گوید

    وقتی بعدازماهاسپری شدن ازمدیرعامل واعضاهیت مدیره جدید هیچگونه تغییری درمدیران استانهاوحتی درایران داده نشده دیگه چه انتظاری میشه داشت دربعضی استانهامدیرعامل وهیت مدیره هایی هستندکه هنوز10درصدازتجهیزات مخابرات رونمیشناسندوبایک مدرک غیرفنی وزورنمایندگان و….مدیرشده اندوبعضیهابعدازسالهاماندن دیگه فسیل شده وهیچ ابتکاروخلاقیتی هم ندارنداینگارآقایان یادشون رفته اولین کاریک مدیرجدیدایجادتغییردرسازمان است

  2. كاوه رضايي می گوید

    متأسفانه حركت و رونقي در أمور شركت مخابرات مشاهده نميشود ،حكايت مخابرات مثل تيم فوتبالي هست كه هر چند ماه فقط مربي عوض ميشود ، بدون اينكه احتمال داده شود كه شايد بازيكنان كه همون مديران مخابرات هستند بايد عوض شوند يا تغييرات تاكتيكي داده شود ، اقاي سرااييان نيز تنها حركات شعاري را با جهت علمي شروع كرده و تيم و بازيكنان همان مهره هاي قبلي بدون تغيير هستند ، فقط چند مدير بازنشسته به هيات مديره مخابرات أضافه شد

  3. محمد می گوید

    پس از انتخاب جناب سراییان امیدهایی برای کارکنان ایجاد شد تا شاید شرکت نیمه مرده مخابرات دوباره جانی تازه کنه اما تاکنون حرکتی دراین جهت ندیدیم و تنها چیزی که بوده شعار بوده است و بس.

    1. ناشناس می گوید

      و چیزی هم نخواهیم دید!!!!

نظرات بسته شده است.