مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

از 4شنبه،در غياب سردبير دو هفته سايت در اختيار جوانان و تازه واردهاست.

[box]مخابرات ما- دو سه ماه است كه دوستاني بطور جدي به ما اضافه شده و مسئوليت پذيرفته اند.حالا زمان آزمون است.  [/box]

مخابرات ما(سردبير) – از روز چهارشنبه ، بمدت دو هفته سايت را مي سپاريم به دوستان جديد و تازه نفس.به همه افراد قديمي كه وجودشان باعث مي شد سايت به همان روال قديمي حركت كند مرخصي داده ام.يعني تيمي كه با من كار ميكردند كنار رفته اند و تيم جديد كه مدتهاست در كنار ما كار ميكنند با ايده ها و روش هايشان در خدمت خواهند بود.

اين امر بظاهر ساده نياز دارد به:

1- صبوري شما دوستان خوبم.با سعه صدر به تيم جديد اجازه بدهيد كارشان را بكنند.نسبت به هيچ چيزي برخورد تند و قهر آميز نداشته باشيد.بدانيد كه اين تيم جديد از شما روحيه مي گيرند.

2- صبوري تيم جديد.اين تيم بايد بداند صاحب و مالك اين سايت خوانندگان و اعضاي آن هستند. بعد از مدتها ما با اعضاي سايت به تفاهمي مناسب رسيده ايم.شما بايد هم به خودتان فرصت بدهيد ، هم به اعضاي سايت.

3- صبوري مديران- گروه جديد به تجربه بيشتري نياز دارد.همانطور كه به من و دوستان قديمي اين اجازه را داديد كه به مرور زمان به وضعيتي مناسب برسيم ، با تيم جديد هم مهربان باشيد.

 

اميدوارم پس از اين دو هفته، تيم جديد آنقدر اعتماد بنفس پيدا كند كه كار را خودشان ادامه بدهند.

كار سايت، بسيار سنگين، حجيم، وقت گير و انرژي بر است.اميدوارم خدا به همه ما توفيق دهد در راه رضايت او و بنده هاي خوبش قدم برداريم.

ضمن اينكه در اين دو هفته، قصد داريم ازتبريز شروع كنيم و نوار ساحلي را تا مشهد ادامه دهيم. گيلان (رشت و انزلي)، مازندران (ساري ،بابل و شهرهاي ساحلي) ، خراسان شمالي (بجنورد و آشخانه و …) ، مشهد (زيارت آقا علي ابن موسي الرضا ع). دو روزي زيارت و استراحت و …  سفر تموم ميشه.

در طي مسير هر جا خسته شديم يك روز مي مانيم. ضمن اينكه در هر يك از اين شهرها ، هر يك از دوستان مايل به ديدار و گفتگو باشند يا ما را به جلسه اي دعوت كنند حتما شركت مي كنيم.

فعلا تصميم داريم ، بياد زمان جواني همراه با سركار خانم جاده ها را گز كنيم تا ببينيم چه مي شود و به كجا ميرسيم.

اين روزها واقعا به دعاي خير شما نياز داريم.آنقدر روزهاي عجيب و پرفشاري را (اضافه كنيد به آن ، كارهاي سايت و …)  از سر گذرانده ايم كه واقعا به يك فاصله نياز داريم.فاصله از روش جاري زندگي، فاصله از كارهاي روزمره، فاصله از كار، فاصله از سايت و….فاصله از خودم و هر آنچه كه درست يا غلط ميدانمش!

هر موضوع ضروري كه پيش آمد با شماره سايت برايم پيامك بزنيد.چند وقتي گوشي سايت مشكل داشت حالا ديگه درستش كردم.09199868283 .

خوب و خوش و سعادتمند باشيد- سردبير

630070cookie-checkاز 4شنبه،در غياب سردبير دو هفته سايت در اختيار جوانان و تازه واردهاست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار می گوید

    خدا انشااله سردبیر ودیگران راحفظ کند امیدوارم این جوانان خبر های خوبی داشته باشند

نظرات بسته شده است.