مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامۀ یکی از کارکنان مخابرات – آقای مهندس قنبری! چرا مشکل رفاهیات همکاران حل نمیشود؟

[box]مخابرات ما- گروه مخابرات ما – رسمی – بهرام شجاعی – چرا مشکل رفاهیات همکاران حل نمیشود و چرا دستورالعملها شفاف نیست؟  [/box]

مخابرات ما – محمد – در زیر عین نامه یکی از همکاران به مهندس قنبری در زمینه رفاهیات آورده شده است لازم به ذکر است که مسئله رفاهیات همکاران تاکنون حل نشده است.

400-bamodiran-3
✍? ریاست محترم هیئت مدیره شرکت مخابرات جناب قنبری , سلام

     قبل از اینکه مطالب ذیل را برای شما بنویسم به آقای پوررنجبر , به جناب سیدهاشمی و اخیرا هم به جناب سرائیان نوشته و اوقات پربرکت این بزرگواران را گرفته ام ! حتما حاصلی نداشته که نوک قلم را به سوی شما اشاره کرده ام . گفتند آقای قنبری حق جلسه نمی گیرد , همین امیدوارم کرد که به آدم متفاوتی روبرو هستیم , شاید از نسل ستارخان و باقرخان . غیور مردی از خطه مردان راستگوی و درست کردار آذری . جناب قنبری شنیده ام هر جا با بحران مدیریت مواجهه بوده اند دست به دامان شما دراز کرده اند . شنیده ام که اگر حرف کسی را بشنوید بی تفاوت از کنارش نمی گذرید . میدانم نگرانیم بی مورد است , اما نگرانم ! که صندلی قبلی آقای سید هاشمی داستان سریال کت جادوئی را داشته باشد که پراز سود مادی بود ولی جایگاه اخلاق را خالی میکرد ! بلانسبت شما , ترواش ذهن خسته است , ببخشید و برویم سر اصل موضوع :

  • جناب قنبری میدانم دیرزمانی نیست که سکان کشتی این سفینه خصوصی را بدست گرفته اید و باز میدانم که خدا با صابران است . خوب! بعضی می گویند به مدیران بنویسید شاید خبر ندارند اما من با شناختی که از جنابعالی بدست آورده ام , می گویم از همه چیز اطلاع دارید !کوتاه سخن اینکه چرا مشکل رفاهیات همکاران حل نمی شود ؟ چرا باید کارکنان مخابرات با سابقه زیاد رنج اداره کار و محاکم را بکشند تا به حقوقی که به ناحق مقفولش کرده اند برسند .

400-bamodiran-3

  • چرا دستور العمل ها شفاف نیست ما کارکنان مخابرات از کدام قانون و بیمه تبعیت می کنیم ؟! هر جا که به نفع مخابرات بوده قانون تغییر کرده و این نه تنها مخابرات که قانون را زیر سوال برده است ! خطای اول که دولتی بود و بنددال ماده 21 بخاطر هزینه دار بودنش عوض شد و باعث گردید بیمه کشوری , بازنشستگی کارکنان کشوری را با استفاده از مرخصی ها نپذیرد و بگوید قانون کار بر مخابرات حاکم است و غائله انتهای سال 94 رغم خورد ! بازنشستگان دوگونه دریافتی دارند ! چرا ؟ مخابرات که با قیمتی ناچیز به اعتمادمبین واگذار شد !!

 

  • دستورالعمل ستاد نیروهای مسلح که در واقع فرمان مقام معظم رهبری است در خصوص جبهه نظام کارکنان ندیده انگاشته و با بهانه رد میشود !دستورالعمل دارندگان گردان عاشور از مزایای یک گروه بالاتر به قانون مندرآوردی مبلغ ناچیز تغییرداده شده است , این چگونه نظام کارگری است که برای کارکنان در همه جا بهانه آفریده و قانونی ساخته که نه دولتی است و نه غیر دولتی !!!از ما طرح دلنامه از شما شنیدن و عمل کردن یا رویه سایر دوستان !ناظر نهایی خداست و وجدان تنها محکمه ای است که پروردگار برای همه انسانها , فارغ از دین و مذهب در نهاد انسان قرارداده است . شما را به حضور در این محکمه دعوت می کنم . خدانگهدار

بهرام شجاعی

***

632880cookie-checkنامۀ یکی از کارکنان مخابرات – آقای مهندس قنبری! چرا مشکل رفاهیات همکاران حل نمیشود؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    امروزه کار بیشتر کارکنان مخابرات پرس وجو درباره چگونگی پرداخت حقوق و مطالبات میباشد و انهایی هم که ارباب رجوع دارند به پیروی از رفتار مدیران ارشد سعی میکنند با وعده های دروغ آنها را بچرخانند

  2. ناشناس می گوید

    سلام و خسته نباشید اگر واقعا نمیتوانند و نمی صرفد که بیمه کارکنان کشوری را تبدیل به بیمه اجتماعی کنند حداقل پیگیری نمایند تا از رفاهیات بیمه کسر شود تا موقع بازنشستگی بدرد بخورد وگرنه بین کارکنان کشوری و تامین اجتماعی فرق گذاشته شده و از عدالت و انصاف بدور است که بخواهند با 30 سال سابقه پاداش یکسان بدهند . ضمنا در کشور ما هیچ کاری نشد ندارد و قانون را راحت مثل فلکه دور میزنند .

  3. م می گوید

    بایدآیین نامه ی سال 89 تهران در مورد مسایل پرداختی مخابرات از طریق ادارات کار مورد بررسی قرار گرفته ، تناقضاتش رفع شود و شورای عالی کار آن را بپذیرد ، همه چیز،گیر ابهامات اداره ی کار نسبت به این آیین نامه ی نزدیک به 190 صفحه ایست که بسیاری از ادارت کار از آن بی خبرند!در مورد مشکل خودم کپی این آیین نامه را برای اداره ی کار تهیه کردم، همه ،جا خورده بودند که: این چیه؟

    1. ناشناس می گوید

      میشه لطفا در مورد این ایین نامه بیشتر توضیح بدهید یا اونو بفرستید همین جا همه ببینند؟متشکرم

      1. م می گوید

        آیین نامه استخدامی و پرسنلی و سیستم حقوق و دستمزد شرکت سهامی مخابرات ایران ،،، را در شبکه جستجو بفرمایید. ارسالش به اینجا با 189 صفحه، ممکن برای من نیست.با پوزش.

  4. ناشناس می گوید

    افرین به شما ولی برادر من کو گوش شنواااااااااااااا

  5. در انتظار بازنشستگی می گوید

    سلام

    جناب مهندس قنبری عزیز لظفا دستور فرمائید رفاهیات ومشکل بازنشستکی تشویقی حل شود

    تا کارکنان با آسوده خاظر وبدون تشویش روحی زندکی کنند چون بعد از 30 سال خدمت دیگر

    حوصله واقعا باقی نمانده بیشتر از این کارکنان را در دو راهی نگذارید بایک جواب آری یا نه کار

    راتورا خدا تمام کنید با تشکر

  6. بوشهر می گوید

    با سلام
    اقای قنبری بعد ازچندین ما حتی یک جلسه در مورد بازنشستگان مخابرات شهرستانها از جمله بوشهر نگرفته نزدیک به یک سال است که بیچاره باز نشستگان بوشهر تو اداره کار و دادگاهها ولو هستند تعدادی هم حکم به بستن حسابهای مخابرات گرفته اند اخه اقای قنبری باید بداند که بین کارکنان بوشهر واستانهای برخوردارنباید تفاوتی باشد اینکه بی عدالتی است اونها بعد از بازنشستگی فوری تمام مطالباتشون گرفتن ولی بوشهریها تعدادی از یک سال هم گذشته
    ممنونم تشکراز سردبیر عزیز ومخابرات ما

  7. گرگانی می گوید

    95/5/17
    گزارش تحلیلی فـارس از:
    سود 60 میلیاردی مخابرات و درآمد 144 میلیارد تومانی دولت از افزایش تعرفه تلفن/ به نام مخابرات به کام دولت .
    تحلیل مصوبه افزایش تعرفه مکالمات شهری و پروانه مخابرات نشان می دهد سهم دولت از درآمد مخابرات متناسب با افزایش 50 درصدی تعرفه رشد می‌کند که در نتیجه سود نهایی دولت از افزایش تعرفه تلفن ثابت بیشتر از مخابرات خواهد بود.
    خبرگزاری فارس، فاطمه سامعی، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 237 مورخ 22/03/1395 با توجه به درخواست شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه خدمات تلفن ثابت را اصلاح کرد.
    به این ترتیب از اول مردادماه قیمت خرید یک خط تلفن ثابت 200 هزار تومان با امکان پرداخت اقساطی تعیین شد. تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی از 30 ریال به 45 ریال (معادل 50 درصد) افزایش یافت که به دقیقه گرد می شود. مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه نیز به ثانیه محاسبه و برای کارکردهای زیر 30 ثانیه به نیم دقیقه گرد و محاسبه می‌شود. همچنین حداقل کارکرد ماهانه هر خط تلفن ثابت برای مشترکان روستاها 200 دقیقه مکالمه درون استانی و برای سایر مشترکان 330 دقیقه مکالمه درون استانی تعیین شده است.
    اولین نتیجه‌ای که از این مصوبه به ذهن متبادر می‌شود افزایش درآمد شرکت مخابرات ایران با افزایش تعرفه‌ها است که بررسی خبرنگار فارس نتایج جالبی را نشان می‌دهد.
    در مصوبه اخیر بند دیگری نیز وجود دارد که شاید در ظاهر چندان مهم به نظر نرسد اما مهم‌ترین نکته در جنجال سه ساله افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت است.
    در این بند آمده: مبلغ تسهیم درآمد خدمات تلفن ثابت با توجه به بند 3 این مصوبه (افزایش تعرفه داخل استانی به 450 ریال) و تبصره ذیل بند 11.2.1 موافقتنامه پروانه شرکت مخابرات ایران محاسبه، اصلاح و توسط سازمان به دارنده پروانه ابلاغ می‌شود.
    اگرچه این مصوبه برای اجرا به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شده اما درباره مبلغ تسهیم درآمد هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.
    بند 11.2.1 موافقتنامه پروانه شرکت مخابرات ایران درباره مبلغ تسهیم درآمد بین دولت و مخابرات برای 7 سال شمسی است که برای خدمات ثابت 8 درصد است.
    نکته مهمی وجود دارد که در تبصره ذیل بند 11.2.1 موافقتنامه پروانه شرکت مخابرات ایران آمده: میزان حق السهم تعیین شده با افزایش نرخ هزینه مکالمات شهری به نسبت مستقیم افزایش پیدا می‌کند.
    معنی این تبصره این است که با افزایش 50 درصدی تعرفه مکالمه داخل استانی سهم دولت از درآمد تلفن ثابت مخابرات نیز 50 درصد افزایش می‌یابد. به این ترتیب سهم 8 درصدی دولت از درآمد با 50درصد افزایش به 12 درصد خواهد رسید.
    در سال گذشته مجموع درآمد مخابرات ایران از تلفن ثابت حدود 3 هزار میلیارد تومان بود که از این مبلغ 400 میلیارد تومان درآمد شهری بوده و مابقی به برون استانی و موبایل اختصاص داشته است. بنابراین سهم دولت از درآمد تلفن ثابت (3 هزار میلیارد تومان) در سال گذشته 8 درصد از حدود 3 هزار میلیارد تومان معادل 240 میلیارد تومان بوده است.
    پیش بینی می شود در سال 95 درآمد شهری با افزایش 50 درصدی از 400 میلیارد تومان به 600 میلیارد تومان افزایش یابد. به این ترتیب مجموع درآمد مخابرات نیز با200 میلیارد تومان افزایش نسبت به سال قبل به 3 هزار و 200 میلیارد تومان در سال 95 افزایش خواهد یافت. مخابرات 200 میلیارد تومان سود خواهد کرد.
    طبق تبصره بند 11.2.1 در همین زمان سهم دولت نیز از مجموع درآمدهای تلفن ثابت (3 هزار و 200 میلیارد تومان) با افزایش 50 درصدی از 8 درصد به 12 درصد افزایش خواهد یافت که معادل 384 میلیارد تومان می شود. دولت 144 میلیارد تومان سود خواهد کرد.
    به این ترتیب مخابرات از سود 200 میلیارد تومانی ناشی از افزایش تعرفه‌های شهری، 144 میلیارد تومان را به دولت می‌دهد که در نهایت مخابرات 60 میلیارد تومان و دولت 144 میلیارد تومان سود می‌کند.
    بنابراین اگر مصوبه 237 درباره مبلغ تسهیم درآمد تصمیم صحیحی اتخاذ نکند، این افزایش تعرفه تاثیری به حال شرکت مخابرات ایران نخواهد داشت.

  8. همکار می گوید

    سلام

    امیدوارم مهندس قنبری عزیز به این موضوع پایان بدهند

  9. سیروان می گوید

    این همه درآمد شرکت مخابرات و.سیار میره تو جیب کی خدا میدونه سالی راحت ده بیست هزار میلیارد تومن درآمد کجا میره ماموریت استان ایلام از برج یک پرداخت نشده هزینه پزشکی کامندان معوقات بازنشستگان هم قسمتی ازش مونده دیگه کم کم خودمون هم باور کردیم که نباید حق و حقوقمون سر موقع باشه

  10. pejvak می گوید

    درود به شجاعتت مرد بزرگ . آقای شجاعی .
    اشاالله با یاری و همت همگی این حقوق تضییع شده مان برمیگردد .و همه مدیران قانونمند عمل خواهند نمود.
    واقعا مایه خجالت است که کارمند رو با بیمه دولتی به بخش خصوصی واگذار میکنند . و هیچکس هم پاسخگو نیست که چرا قانون را دور میزنند. مگر ما تصمیم گرفتم اموال دولت رو مفت بفروشیم به بخش بی مسئولیت خصوصی واگذار کنیم !!!!! واقعا مسبب این مشکلات چرا محاکمه نمی شود .

  11. علی بیغم می گوید

    با سلام
    اینکه آقای قنبری به فکر ما باشند یا نه برمی گرده به صاحبان سهام. تا حالا که بفکر کارکنان نبودند پس نتیجه می گیریم اگه آقای قنبری به کارکنان کمک کنند می شوند مثل آقای ابراهیمی و بعد عزل شون می کنن چه دولت ، چه اعتماد مبین. نه ّّّّّ ّ شجاعی جان اینطور نیس فک کنم هس

  12. ناشناس می گوید

    چرا مخابرات در مورد حق و حقوق مدارک تحصیلی همکاران کوتاهی می کند؟

  13. کارمند می گوید

    آقای سید هاشمی که صراحتا گفتند ما که بدهی نداریم ( تفسیر قانون از دید ایشون) امیدوارم ایشون هم تفسیر شخصی نفرمایند

    1. م می گوید

      ایشان “طلبکار” هستند!

  14. قاسم می گوید

    سلام
    با تشکر از آقای شجاعی و دل نوشته ایشان و در تاییدیه فرمایش ایشان ، اینجانب تا زمانی که شاغل بودم با 22 ماه سابقه جبهه سربازی ایثار گر شناخته نشدم ولی الان بخاطر استخدام فرزندم کارگزینی سازمان مربوطه کارت ایثار گری مرا با روی باز پذیرفتند-بماند گذشت و رفت بالاخره خدایی هم
    هست،از حق و نا حقها متاسفانه در مخابرات بسیار دیدیم همه میدانند احتیاج به تکرار مکررات نیست .

  15. حرف حق می گوید

    با سلام خدمت اقای قنبری
    اینجانب ضمن تایید فرمایشات همکار دلسوزمان اقای شجاعی پیشنهاد و درخواست دیگری هم از جنابعالی دارم و امیدوارم با سعه صدر و از سر دلسوزی در موردش بررسی نموده در صورت نیاز از کارشناسان خبره نیز نظر خواهی کنید و اگر به ضرر مخابرات بود عمل نکنید و اما اگر به نفع کارکنان و شرکت مخابرات باشد و عمل نکنید بالطبع در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهید بود
    چنانچه میدانید بازنشستگان سال 96 و 97 و 98 تعداد زیادی را شامل می شود که اکثرا در واحد های فنی و تخصصی مشغول بکار می باشند و عنقریبا موعد باز نشستگی انها فرا می رسد و چنانچه مستحضرید هر چند شرکت مخابرات پرسنل زیادی دارد اما ساختار ان بگونه ای است که در صورت بازنشستگی پرسنل فوق شرکت با کمبود شدید نیروی متخصص مواجه خواهد شد و لذا نخواهد توانست پرسنل فوق را بازنشسته نماید و این خود هزینه زیادی بر شرکت متحمل خواهد کرد یعنی برای هر نفر ماهانه حد اقل 7 میلیون تومان باید هزینه شود و هر ساله نیز بر مقدار ان افزوده می شود و از طرفی چون تعداد زیادی از این پرسنل خواهان بازنشستگی می باشند در صورت ادامه کار با افت شدید کیفیت و نارضایتی مواجه خواهند شد و این نیز به ضرر شرکت است پس راه چاره چیست؟
    بنده پیشنهاد می کنم ان پرسنل شناسایی شده و چند ماه قبل از بازنشستگی انان جوانان جویای کار و تازه نفس و تحصیل کرده را نه بصورت رسمی که با رویه نیروهای قراردادی و پیمانی و غیره که بار مالی زیادی هم برای شرکت نداشته باشد اموزش داده و جایگزین انان نمایند و کارکنان نیز با استفاده از پاداش تشویقی بازنشسته شده و امورات شرکت نیز بخوبی بچرخد
    اقای مهندس قنبری باور بفرمایید این هم به نفع کارکنان و هم به نفع شرکت خواهد بود فقط کافیست اندکی تصمیم گیرندگان اینده نگر باشند و با شناختی که از شما داریم مطمئنا اینگونه خواهد بود و اینده شرکت و کارکنان برای شما اهمیت دارد
    انشاالله

  16. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت جنلب سردبیر و همکار محترم به نوشته به حق همکار محترم فقط یک جمله میگویم ( تبارک الاه احسن الخا لقین ) واما با ارشاره به بند آخر همکارم لازم میدانم یاداوری کنم که در رابطه باحق ایثارگری سربازان وظیفه جبهه رفته شرکت مخابرات اصلا به 1- دستور مقام معظم رهبری 2-مصوبه هیات وزیران 3- بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح 4- ابلاغ هیات دولت به دستگاههای اجرایی 5-ابلاغیه استانداریها به ادارات وشرکتها 6-قانون جامع ایثارگری مصوبه مجلس و دولت 7- ماده چهار قانون کار مصوبه مجلس و دولت ) توجهی نکرده وفقط به مصوبات هییت مدیره شرکت مخابرات اکتفا می نماید بنده نیز جهت اطلاع مدیر عامل محترم شرکت مخابرات و اعضای هییت مدیره وکلیه همکاران معنای رزمنده و ایثارگررا عینا طبق قانون جامع ایثارگرران و طبق سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان رامصوبه 24/04/94 اقای جهانگیری معاون محترم ریاست جمهوری را به میرسانم (رزمنده وایثارگر= دراین قانون به کسی اطلاق میشود که برای استقرار وحفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و در راه تکوین ودفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران – استقلال وتمامیت ارضی کشور ومقابله با تهدیدات وتجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب انجام وظیفه نموده وشهید یامفقوالاثریاجانباز یااسیر یا ازاده ویا رزمنده شناخته شود وبا تایید مراجع ذیصلاح حضور فعال ان تایید شود ) رزمنده وایثارگر شناخته میشود و رزمنده به 4 گروه تقسیم میشود 1- رزمندگان کادو سایر کارکنان دولت (موظفی)2-کارکنان و سربازان وظبفه (موظفی)3-بسیجیان وجهادگرانونیروهای مردمی شاغل در دستگاههای اجرایی یا سازمانها یا نهادها ویا تحت پوشش قانون کار 4-بسیجیان وجهادگران ونیروهای مردمی دارای شغلهای ازاد و اصناف —– که رزمندگان دوران دفاع مقدس در بهره مندی از خدمات این سند در اولویت میباشند (استخراج شده از سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان که ازسوی جناب اقای دکتر جهانگیری در مورخه 24/04/1394 به دستگاههای اجرایی ابلاغ گردیده است ) به امید پیروزی رزمندگان — رازی

  17. ترشيز كهن می گوید

    باسلام خدمت همه عزيزان خودم :اميدواريم مديران متدين وامين باشنيدن صداي زيردستان حق را به حقداربرسانندوصداقت خود رانشان داده تا ديواربي اعتمادي برداشته وهمگي دركنار يكديگربامهرباني ودرك متقابل مدينه فاضله اي راباآينده اي روشن داشته باشيم%انشاا…(خصوصاباسابقه بالاي همكاران وتامين هزينه هايي همچون تحصيل وازدواج فرزندان فاقدشغل كه جاي بسي تامل دارد)

  18. ناشناس می گوید

    کارشناس:درود وسلام برشجاعت وگفتارنیک شماجناب آقای شجاعی!

  19. ناشناس می گوید

    ببخشید کمی کلاهتونو قاضی کنید….مخابرات هنوز نتونسته با بازنشستگان تا پایان آذر تصفیه کنه ودر ضمنانچه که شما میفرمایید اگه داشته باشند حتما” تا حالا این پولو میدادند شفافیت مدیران فقط جای سوال داره و از ان طرف خود کارکنان مخابرات هم همچنین خدایی توی هر اتاق که میری میبینی کولر روشنه و دارند یا روزنامه میخونند یا دارند با با اینترنت مشغولند وکار زیادی دیگه نمانده که همین کارمندان هم انجام بدن شما فکر میکنید خیلی عرق میریزید خدایی وجدان خودتونو قاضی کنید چه کار هر کدام از بچه های سازمان دارند انجام میدهند حتی مدیران هم بیکار هستند…فقط شفافیت مالی وجود نداره و شما باید اول شفافیت مالی رو از مدیران بخواهید تا بتوان معادله رو حل کرد به جای این کارها همه باید شفافیت مالی رو رو از بالا تا پایین بدون هر نوع بغضی درخواست کرد وبعید میدونم که با این مدیریت بتوان این درخواست و اجرا کرد…..

    1. ناشناس می گوید

      شاید شما خودتون بیکارید . کافر همه را به کیش خویش پندارد

    2. ناشناس می گوید

      جناب این حقوق و امکاناتی که مخابرات در اختیار کارکنانش گذاشته همین حضور فیزیکی رو فقط جوابگوست.

    3. ناشناس می گوید

      ببخشید وقتی شرکت هیچ هزینه ای در توسعه شبکه و سایر موارد نمی کند فکر می کنید کارکنان چکار باید بکنند. اینها همان کارکنانی هستند که در زمان دولتی بودن هر روز تا دیر وقت و حتی روز های تعطیل را مشغول کار بودند. بدون مصالح میشود کار کرد؟

    4. همكار می گوید

      سلام همكار محترم فكرميكنيدآنهائيكه آذر بازنشسته شده اند كار انجام ميدادند كمي هم واقع بين باشيد و اينكه شما مگه همه قسمتها رفتيد كه اينجوري ايمانتون را ميسوزونيد والا درست نيست قضاوت كردن اگه مخابرات حق وحقوق كارمنداشو نميده شما بايد كل سازمان ومديريت وكاركنان رو زير سئوال ببريد فكركنم شما بازنشسته شده ايد كه اينجوري صحبت ميكنيد
      پس مخابرات با اين بيكاري كاركنان ومديران ومسئولان اين همه درآمد وسود كسب كرده خيلي خوبه خدائي بايد بقيه شركتها بيان ازش يادبگيرن
      كمي منصف باشيد ممنونم

      1. ناشناس می گوید

        جواب همه شما بله هستش هر وقت شما متوجه شدید مدیرتون چقدر درآمدداره انوقت مطالبه چیزهای نگرفته رو بکنید….

  20. همكار می گوید

    سلام باتشكر ازشجاعت و جسارت جناب آقاي بهرام شجاعي همكار محترم
    اميدوارم جناب آقاي مهندس قنبري هم بادقت و بانظر مثبت اين مطالب رو مطالعه بفرمايند و پيگير حق تضيعع شده همكاران تاحصول نتيجه باشند .

نظرات بسته شده است.