مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تفاهم نامۀ شرکت مخابرات و صدا و سیمای استان گیلان

[box]مخابرات ما- سایت شرکت مخابرات استان گیلان –  شرکت مخابرات و صدا و سیمای استان گیلان تفاهم نامه با یکدیگر امضاء کردند هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از توانمندیهای هر دو سازمان جهت رفع نیازهای مردم ، و سازمانها و شرکتها در بخش فن آوری اطلاعات می باشد.[/box]

khabar2-L

 

      مخابرات ما – محمد –  بر اساس این تفاهم نامه که با حضور جمعی از مدیران دو مجموعه فوق به امضاء مهندس خضردوست مدیرعامل  مخابرات گیلان و دکتر علی طلوعی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان رسید، مقرر شد جهت بهره مندی نظام مند از خرد جمعی و به منظور ارتقاء کمی و کیفی برنامه ها و معرفی توانائیها و خدمات در این دو حوزه ، برنامه ریزی منسجم انجام گیرد.

       بهره گیری از توانائیهای علمی و عملی و توسعه همکاریهای مشترک و استفاده درست از توانمندیهای موجود در ارتباط با یکدیگر و رفع نیازهای مشترک از اهداف دیگر این تفاهم نامه هست.

       براساس بعضی از بندهای این تفاهم نامه ، مقرر شد همکاری و برنامه ریزی جهت پایداری ارتباطات موردنیاز صداو سیما بر بستر های اینترنتی و اینترانتی ، راه اندازی و توسعه رسانه های نوین ارتباطی از قبیل  IPTV ،برپایی نمایشگاه های علمی و فناوری ، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک ، ترویج فرهنگ صحیح استفاده از ملزومات و خدمات ارتباطی با برنامه سازی های هدفمند،جهت ارتقاء سطح آگاهی آحاد جامعه اقدام شود.

khabar2-L

***

632970cookie-checkتفاهم نامۀ شرکت مخابرات و صدا و سیمای استان گیلان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. م می گوید

    ببینیم چی میشه ، ساختمان اداره ی مرکزی مخابرات گیلان قرار بود با سازه ی بتونی در 11 طبقه اجرا شود ، به صورت 3+2 جمعاً 5 طبقه ساخته شد ، خب بهتره تئوری و طرح رو توی اجرا ببینیم.

  2. ناشناس می گوید

    باسلام واحترام
    سردبیرمحترم ماقراردادی های گلستان بعد از یکسال از امتحان استخدامی وقبولی در آزمون هیچگونه تغییری در جهت استخدام ما انجام نگرفته لطفا باتوجه به همت والای شما در جهت تحقق خواسته های بجای کارکنان این مقوله تا تا انتها پیگیری نمایید
    باتشکر فراوان
    لازم بذکر است که در زمان برگزاری آزمون آقای مهندس باطنی فرمودند که در صورت عدم قبولی هیچ اخراجی در کارنیست

    1. ناشناس می گوید

      سلام سردبیر
      ماروفراموش کردی یااخبار گلستان دیگه جذابیتی نداره نفرمودید پیگیری میکنید؟

نظرات بسته شده است.