مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازار در تسخیر کارتخوانهای جدید

[box]مخابرات ما- مدیر عامل شرکت پککو می گوید چهره بازار با کارتخوانهای جدید ما تغییر خواهد کرد.  [/box]

ghanbarianمخابرات ما (از بنکر)  –  روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ,پککو خبر میدهد که نسل جدید دستگاه کارتخوان را به بازار خواهد آورد که این نسل با آخرین استـاندارد های جهانی همخوانی دارد.

در همین رابطه  مهندس قنبریان مرد نام آشنای مخابراتی ها و مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به خبرنگاران می گوید : پککو  نماینده انحصاری محصولات Bitel کره در ایـران است و به منظور افزایش کیفیت خدمات و آرامش مشتریان خود تعداد قابل توجهی از پایانه هـای کانترتـاپ (ثابت) و سیار  نسل جدید خریداری نموده است که به بازار خواهد آورد.

این پایانه ها چه تفاوتی با گذشته دارد؟

قنبریان می گوید تعداد پورتهای کانال های ارتباطی نظیر شبکه LAN، شبکه Wi-Fi، شبکهPstn و  Nfc  در این دستگاهها افزایش یافته و بهره برداری از صفحه نمـایش لمسی ورنـگی و  نیـز high speed printer امکانپذیر شده است.

مدیر عامل پککو گفت : فرکانس ارتباطی پایانه های سیار نیز منطبق بر استاندارد های کشور طراحی شده  که با نرم افزار کاملا بومی بر اساس به روزترین Sdk های موجود آماده بهره برداری و ورود به بازار است.

روابط عمومی شرکت پککو میگوید   در حال حاضر با بیش از 840.000 دستگاه منصوبه سهم قابل توجهی از کل پایانه های کشور را به خود اختصاص داده ایم.

اینک کارت خوانها , در فروشگاههای رسمی و غیر رسمی , حتی در میان فروشندگان جاده های بین شهری حرف اول را میزند بطوریکه در هر معامله ای حضور نداشته باشد معامله دشوار است با پیشرفت این دستگاهها مشتریان و فروشندگان امیدوار می شوند که امکانات مناسب و توانائی های کافی در آن مشاهده کنند.

pakko-parsian

 

637170cookie-checkبازار در تسخیر کارتخوانهای جدید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. رسمی متعصب می گوید

    مدیر عامل این شرکت چقدر آدم رو یاد آقای قنبریان معاون سابق شرکت مخابرات ایران میندازه،جل الخالق.!!!!

نظرات بسته شده است.