مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بقایی رئیس هیئت مدیره ی سیار در برنامه ره نگاشت چه گفت

[box]مخابرات ما- پس از صحبتهای مهندس قنبری و دکتر سرائیان  سخنان بقایی رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار در باره برنامه ره نگاشت پنج ساله خدمت خوانند گان به شرح ذیل ارائه میشود در این صحبتها ریزش مشتری،زمان،قیمت، و هزینه های تحقیق و توسعه ، تهدیدات و فرصتهای برنامه مورد بحث است.  [/box]

khabar2-150x80

مخابرات ما (محمد) – بقایی صحبتهای خود را به شرح ذیل در برنامه ره نگانشت شرح داد:

  • همگرایی که ضرورت ارایه سرویس های دیجتال است ، فرصتی برای شرکت مخابرات ایران محسوب می شود اگر ریسک های آن که ریزش مشتری، قیمت و R&D است  را مدیریت کنیم.
  • در دنیای دیجیتال همگرایی، FMC ، ارایه سرویس های دیجیتال ، پیش نیاز ها و ریسک هایی در حوزه های مختلف مالی، منابع انسانی ، مشتریان و استراتژی دارند که باید با پرورش آنها آماده ورود به مرحله اجرای تحول شد و اگر این الزامات اجرا فراهم شود، همگرایی به عنوان یک فرصت برای ما تلقی خواهد شد.
  • حفظ و چسبندگی مشتری و R&D مهمترین و اساسی ترین ریسک در دنیای دیجیتال می باشند.
  • برخی از سرمایه گذاری ها یا بازدهی ندارند یا در دراز مدت بازدهی خواهند داشت ومدیران باید به این مساله به عنوان یک ریسک توجه خاص داشته باشند و درهمین رابطه باید مشخص کنند که چند درصد از درآمد شرکت صرف R&D می شود.
  • همه به دنبال نگه داشت مشتری هستند اگر دراین مسیر نارضایتی مشتری و از دست دادن او را داشته باشیم همگرایی به جای فرصت ، به عنوان تهدید مطرح خواهد شد.
  • ریسک قیمت که مربوط به استراتژی تجاری شرکت است در دنیای دیجیتال بسیار بالاست و درحوزه قیمت گذاری ، منابع انسانی و تربیت نیروهای متخصص این حوزه بسیار مهم است، با توجه به این موارد باید بتوانیم این ریسک را به خوبی مدیریت کنیم.
  • زمان در مدیریت استراتژی بسیار اهمّیّت دارد لذا برای تشخیص اینکه زمان تحول در شرکت فرا رسیده است یا نه، باید دوعامل مهم  سهم بازار و پیچیدگی سازمان مشخص و بررسی شود.

khabar2-150x80

638760cookie-checkبقایی رئیس هیئت مدیره ی سیار در برنامه ره نگاشت چه گفت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    گیلان هم حقوق نداده است

  2. همدانی حقوق نگرفته می گوید

    سلام سردبیر عزیز امیدوارم که سفری خوبی داشته بشین و لذت ببرین
    در همدان حقوق ندادن، ماه های قبل تقریبا تا یک ام برج می دادن ولی الان واقعا شده یک معضل که 3 یا 4 یا 5 ام هر ماه یا بیشتر از 5 ام ، حقوق میدن و خبری هم از پاداش و بهره وری ، حق ماموریت ، پاداش موردی و … نیست ، فقط برای یک دسته از دوستان که خیلی قدرتمند هستند حق ماموریت و پاداش موردی داده میشه ، در جلسه چهارشنبه آقای قنبری با استان ها گفتند که از 95/6/1 قراره چارت جدید اجرایی بشه و هیئت مدیره استانی حذف بشه، یعنی واقعا اجرا میشه یعنی دیگه در استان ما هیئت مدیره نداریم باور بکنین اگه هیئت مدیره حذف بشه و اون آقایی که بازنسشته هیئت مدیره هست ولی هنوز نرفته بره من جشن می گیرم و شیرینی میدم

  3. همدانی می گوید

    آخه شما بگین ما که در مراکز شهرستان هستیم چه جوری به جلسات بیاییم؟ باید رئیس قسمتان اجازه بدهد درسته؟

    1. کار شناس فناوری (تجارت الکترونیک) می گوید

      سلام
      خیر

  4. اکبر می گوید

    درهمدان اصلا بالای 27 ساله جایی ندارد دروغه

    1. همدانی می گوید

      میخای اسم مدیرانی که بالای 27 سال و حتی بالای 38 یال سسابقه دارند را بگم لطفا یک ایملی بدهید تا بگویم

  5. همدانی می گوید

    دوستا عزیز فردا جلسه ایتام مخصوص آموزش برای تعالی سازمانی هست، به مدت 20 ساعت در تمامی استان ها برگزار خواهد شد، که در استان ما همدان، مدیران عزیز از جوان ها استفاه نکرده اند ، و تقریبا میانگین سن شرکت کنندگان 48 سال می باشد با سابقه بالای 27 سال ، حالا سوال ما این هست مگر قرار نیست که دوستانی در این آموزش ها تربیت بشوند برای کارایی بهتر سازمان ، پس چرا از نیروهایی که قرار هست برای سازمان به مدت 28 سال کار بکنند و تازه نفس هستند اسنفاده نمیشه؟

  6. همدانی مظلوم می گوید

    در استان همدان برای جلسات تعالی که واحد کیفیت داره انجام میده از نیروهای بالای 28 سال سابقه دعوت میشه و همشون دیگه سال های آخر خدمتشان هست و به جوان ها میدان داده نمیشه، نمیدونم چرا مدیران اجازه ورود جوان ها به کلاس های تعالی را نمیدن و هر چی سن بالا هست را به کلاس می فرستند ، سردبیر عزیز شما یک اطلاعیه مهم بزنین که آقایان شما باید جوان نخبه را هم آموزش بدهید در استان ما اصلا به جوان ها بها نمی دهند

    1. کار شناس فناوری (تجارت الکترونیک) می گوید

      سلام
      عزیزم کدام فرد با سابقه ای جای تو را تنگ کرده که اینطور شکایت داری بد نیست صبح هنگام یه کمی زود تر بیدار بشی و شرکت کنی هیچ کسی را بخاطر سابقه محدود نکردن و بهتره دست از مغلطه کاری برداری و به کارت برسی.

      1. همدانی مظلوم می گوید

        شما از کجا میدونی مغلطه می کنم که دارای تعمت و افترا می زنی ، برای حضور در کلاس باید رئیس قسمت معرفی بکنه که نمی کنه و هر چی سن بالا هست را به کلاس می فرستن تا بعد از دو سال این ها کار بکنن که اون هم بازنشست شده اند، پس لطفا کمی شما ه مزود بیدار شین و شرح صدر داشته باشین

        1. کار شناس فناوری (تجارت الکترونیک) می گوید

          سلام
          هیچ رئیس قسمتی کارکنان را معرفی نکرده برای هر قسمتی یک زمان خاص در نظر گرفتن که ان قسمت هم محدودیت سابقه ای نداره بابت همین میگم مغلطه می کنی . دل به خواه نیست که یک قسمت با قسمت دیگه اداره با هم برن هر چند باز هم روی این مورد سخت نمی گیرن شما بیا اگه رات ندادن بعد قلمت رو بر دار و بنویس.

  7. م می گوید

    خب، حالا چه طور این مشکلات را رفع می کنیم؟کلی گویی و طرح مشکل ، بمعنی حل مشکل نخواهد بود، گنده تر از “سیمرغ” هم نظریه بدیم ، تا یه کم آب مرغ ازش در نیاد ، جواب نمیده.

نظرات بسته شده است.