مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دکتر سرائیان در مازندران, ساده, صمیمی و از ته دل حرف زد!

[box]مخابرات ما- دکتر سرائیان در مازندران , جلسه ای داشته است با کارکنان و همکاران این استان..در ابتدای جلسه از ایده ها, نظرات, طرح ها و الگوهایش گفت که بسیار جالب بود.بی کم و کاست آنچه می خوانید دقیقا از روی نوار صدا و تصویر ایشان پیاده شده است:  [/box]

دکتر سرائیان گفت:

[box]

علت حضور ما دراستانهای مختلف, هم انتقال اطلاعات خودمان به شماست , هم برداشتن فاصله بین ما, شنیدن و دیدن  دغدغه ها و راهکارهای شماست.

110 روز است کار را شروع کرده ام.می خواهم گزازشی تقدیم کنیم.

خود شما بهتر از هر کسی شرایط دو سه سال اخیر را میدانید:

شرایط سخت مالی, بازار رقابت, شرایط سخت بدلیل رکود و عدم تولید پول.

مشکلات کسب و کار ما علاوه بر سختیها ی کل کشور, افزایش رقابت است.قبلا مردم برای تلفن ثابت ثبت نام میکردند تا زمان تولید امکانات صبر میکردند  برای سیم کارت هم همین بود.اما حالا ما باید برویم دنیال مشتری.رقبا هم فعالیت میکنند.

فشار اقتصادی از یک سو, فضای رقابت فشرده از سوی دیگر , از سویی هم نیازهای مردم مسیری برایش ایجاد شده که مردم بدون پرداخت پول نیازشان را رفع می کنند.(مثل همین شبکه های اجتماعی)  همه اینها یک پیام اساسی دارد:

اگر بخواهیم شرکت مخابرات ایران را به جایگاه مناسب برسانیم باید دو کار بکنیم:

 

اول- داشتن برنامه مطمئن و هدفمند تا در راستای برنامه ساماندهی کنیم

دوم-همه بدنه مخابرات یک پارچه برنامه را حمایت و آن را اجرا کنند.

photo_2016-08-23_09-37-54

مخابرات امروز, میراث 50 سال گذشته است ما هم باید این بستر را به فرزندانمان برسانیم.

اشتغال دغدغه اصلی شما  شده.از سویی تورم نیرو و … اتفاق افتاده.

برای اشتغال باید توسعه بدهیم باید بازار جدید ایجاد کنیم.

برنامه تدوینی ما 5 ساله است.

دو سال اول از مرداد 95 دو سال سختی است.اگر همه تحمل کردیم و سختی هایش را چه در کار چه در منافع تحمل کردیم به لطف خدا افقش روشن خواهد بود.اگر همه برای بهتر شدن مخابرات  تلاش کردیم به تناسبش رفاهیات افزایش حقوق و امکانات هم پشتش می اید.

ولی اگر مشتری , که محور اصلی کسب و کار ماست حاضر نشود به مخابرات پول بدهد,برود از رقبا سرویس بگیرد, کم کم درآمد کاهش یافته, شرکت خصوصی است, سود و درآمد کاهش و محدود می شود.مطمئن باشید جوانان ما مخابرات نخواهند داشت.

از اردیبهشت شروع کردیم امروز در این استان و استانهای هم جوارش  کنترل برنامه  میکنیم افق روشنی هم داریم.

دو سال سخت داریم, ضمن احترام به نیازهای شما, همه باید گذشت کنند همه باید ایثار کنند تا مخابرات استان را اولین شرکت از جهت ارائه خدمات کنیم.

تک تک سفیر مخابرات در میان اقوام ودوستان باشیم.

کافیه بگویم قبض خودتان را زودتر بدهید.چرا ای دی اس ال مخابرات را استفاده نمی کنید!؟

اگر قرار باشد هر کسی خودش را ببیند و گذشت نکند آینده ضربه اش را خواهیم خوردو  فرزندانمان ضربه خواهند خورد

ما هیئت مدیره جدید خادم کوچکی خدمت شما هستیم آمده ایم نقش مخابرات را در کشور برجسته کنیم.

برکت الهی این است  که ما عامل رفع نیاز مردم باشیم و همچنان مردم سراغ مخابرات می ایند.اگر قدر دانستیم  خداوند برکاتش را زیاد خواهد کرد.

لذا درآمد, حقوق, رفاهیات, سطح زندگی …میتواند افزایش یاید. و می توانیم میراثی بگذاریم که فرزندمان را جای خودمان بگذاریم.

انشا الله همه کمک کنیم این اتفاق بیفتد.

در برنامه تدوینی (برنامه تحول ) همه باید نقش داشته باشند.

در طرح تحول , همه قطعات پازل هستند.اگر کسی دید نقشی ندارد یا مدیرش اشکال داشته یا خود ش مشارکت نکرده.

نقض : کسانی که مراجعه بهشون هست: مشتری را دو دستی بچسبند.

وگرنه : کارمند محترم ممکنه سر ماه حقوق نگیره ها!

مشتری میرود سراع دیگری! کسی که پاسخگویی میکنی بدان سر ماه حقوقت به تاخیر می افتد ماه بعد هم شاید نتوانی حقوق بگیری.

ما وظیفه داریم:

1-مشتری را جذب کنیم

2- تک به تک بدنیبال تشویق و ترغیب مردم به استفاده از سرویس باشیم

3- برنامه ای اعلامی را با جان و دل با عشق با اراده و تعهد و تعصب اجرا کنید.

 

اطمینان دارم با سابقه ای که از همکاران دارم مجموعه ای که بالای 50 درصدش ایثارگرند مخابرات را بجا ی خودش میرسانند و مخابرات ر ا به روزهای خوبش برمیگردانند. آنگاه درمخابرات امکانات بیشتر و حقوق بیشتر بتوانیم ایجاد کنیم تا در جامعه و خانواده سرافراز باشیم.

برنامه تخول که استانی شد همراهی کنید.جز همدلی , وحد ت, کار با ته قلب کار را نجات نخواهد داد.میدانم سال قبل اذیت شدید اما سال آینده جبران میشود.

موفق باشید.

[/box]

 

641260cookie-checkدکتر سرائیان در مازندران, ساده, صمیمی و از ته دل حرف زد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. شرکتی مازندران می گوید

    ما نیروهای بخش خصوصی سالهاست که وظایفمان را به نحو شایسته ای انجام داده ایم و می دهیم. جناب سرائیان شما برای بهتر شدن حال و روز کارکنان شرکتی چه کرده اید؟ اصلا فرصتی برای شنیدن صدای آنها داشته یا در ادامه خواهید داشت؟؟؟ اینهمه اعتراض، اینهمه تجمع. دلیلش را آیا نبود شنونده دلسوز و همدل در مخابرات نمیبینید؟

  2. ناشناس می گوید

    باسلام جناب اقای سرائیان انشاالله که بتوانید ناعدالتی که ازنظر پرداختی بین مدیران ومسولین وکارکنان ایجاد شده راپایان دهید

  3. بوشهر می گوید

    اقای سراییان مخابرات ورشکسته بوشهر را کی باید نجات بده من یک ساله بازنشسته شده ام یک ریال از حق وحقوقم را نداده ای خدا را شما می شناسید پول بیمه تکمیلی از ماکسر ولی به شرکت بیمه پرداخت نشده خدا انتقام همه بازنشستگان بوشهر را ازتان بگیرد امین

  4. ناشناس می گوید

    باسلام

    اقای مدیرمدیران میانه حق وحقوق زیزدستان بخصوی شهرستان ها را مورد تاخت تازخود قرارداده اند وانگیزه هارا از بین برده اند باید به خواستهای انهاگوش دهید چرا باید برای خواستهای خود شکایت کنند پس نماینده های بفرستید

  5. مهدی می گوید

    با سلام
    قابل توجه آقای سرائیان:
    جنابعالی حرف مشتری مداری زدید این را نگفتید که چرا نیرویی که در صف اول پاسخگویی به مشتری است آنهم در تهران در سردار جنگل بیخ گوش خودتان هنوز حقوق نگرفته ولی کلیه کسانی که به هیچ وجه هیچ ارتباطی با مشتری ندارند حقوق خود را به موقع دریافت می کنند
    اگر باور ندارید بروید و مرکز تماس را بنگرید!
    مسلما جنابعالی و همکارانتان در منابع انسانی و مالی در ابتدا بر کوس بد عهدی نواختند!!
    خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج

  6. م می گوید

    در شرکت سرمایه گذاری تعطیل شده، سرمایه گذاری سنگین !مورد نیاز ، امروز لازم است!
    منابع سرمایه گذاری موجود بایدفوراً معرفی شوند. فردا دیر است.
    در حالت فعلی آورده های شرکت ، پاسخگوی هزینه های جاری هم نیست.

نظرات بسته شده است.