مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تعامل بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی با مراجع قضائی

[box]مخابرات ما-  ایرانا : معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با مراجع قضائی همکاری کامل دارد و در این رابطه ٢٣ هزار و٣٢٣ مورد تعامل از سوی این سازمان با مراجع قضائی و شبه قضائی در سال گذشته انجام شده است. [/box]

500-khabar-23مخابرات ما (حسین ) – تاج الدین گفت:

  • در سال جاری تا پایان مرداد ماه ۵١٧۰ مورد ارتباط با نهادهای قضائی کشور ایجاد شده است.

 

  • در سال ٩٣  نیز  ٢٣ هزار و ٢٩٨ مورد ارتباط با مراکز قضائی کشور انجام شده است.

 

  •  از سال ٩٢ تاپایان مردادماه سال جاری ٣۵ بار شورای حقوقی تامین اجتماعی به منظور پاسخگویی به مسائل و موضوعات کلان سازمانی تشکیل شده است.

 

  • در سال گذشته ١٢۰ مورد اظهارنظر در خصوص پیش نویس بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری تامین اجتماعی از لحاظ انطباق با قوانین از دفتر قوانین سازمان اخذ شده است.

 

  •  معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، تعداد لوایح و طرح های مرتبط با این سازمان که در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال گذشته مطرح شده اند را ٢٢ مورد اعلام کرد و افزود: در مجموع از سال ٩٢ تا پایان مردادماه سال جاری، ۶٧ طرح و لایحه مرتبط با این سازمان در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

 

  • تاج الدین اظهار داشت: ٣۴۰ مرتبه واحد امور مجلس تامین اجتماعی در جلسات کمیسیون های مجلس و دولت که موضوعات مرتبط با این سازمان را بررسی می کردند شرکت و گزارش جلسات را به سازمان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کرده است.

***

642680cookie-checkتعامل بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی با مراجع قضائی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. بیگ می گوید

    ایا تبدیل بیمه 9 درصد به بیمه 7درصددرمخابرات امکان دارد باسابقه 30 سال در مشاغل سخت کارکردم ولی بیمه مشاغل سخت واریز نشده است بیمه 9درصد هستم اگر حساب نکنند 35 سال می مانم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بیمه خودش به اجبار از حساب مخابرات برمیدارد.

  2. م می گوید

    دقیقاً در مورد تبدیل 9% به 7% ِمعطل مانده در مخابرات ، چه شده؟

نظرات بسته شده است.