مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام میکند- تازه واردها! عالی بودید ؛ (همه اتاق من این است!)

مخابرات ما (سردبیر) – ابتدا سلام میکنم به همه.بویژه به دوستان جدیدی سلام میکنم که همه زحمت سایت افتاده روی دوش اونها. از وقتی رفتم سفر سه چهار نفر از بچه ها سعی کرده اند جای خالی مرا پر کنند.انصافا دست مریزاد می گویم و تشکر میکنم.بار بسیار سنگینی را از روی دوش من برداشته اند تا من بتوانم به امورات اساسی تر از جمله پیگیری موارد درخواستی شما بپردازم.

دبیر بخش خبرهای داخلی- رسانه ها  آنقدر کار میکند که حضور مرا کم رنگ کرده است.

دبیر بخش کامنتها, آنقدر سرعت عمل دارد که شما فکر میکنید آنلاین کامنتها تایید می شود.

نویسنده و تهیه کننده خبرهای رسانه ای , نویسنده بخش حقوقی و قانون می گوید , همینطور …..

دوستان قدیمی تر هم که دیگر لازم به ذکرشان نیست.آثارشان را روزانه می بینید.

خوشحالم که همه جا افتاده اند.

اما با این همه ,

دوستان خوبم, عزیزانم,

دلم میخواهد سایت به بزرگی دلخواه شما باشد, آرزو میکنم سایت به عظمت مطلوب شما باشد,  دلم می خواهد پیگیری مشکلات و درخواستهای شما سرعت بیشتری پیدا کند ,

فقط یک عکس برای شما منتشر میکنم تا بدانید من چه مشکلاتی دارم.همه اتاق کار من این است, یک اتاق 3 در 3 ,  و دو نفری , که دو تا میز بسختی بهم چسبانده ایم.

با یک پارتیشن یک متری از بقیه جدا شده است!

sardabir-1-web

تازه من خوشبخت تر از دیگران بوده ام , یعنی قطعا همه همکارانم مرا بسیار دوست می داشته اند که همین را هم اجازه استفاده داده اند!دیگران در یک فضای یک سره , کنار هم با شلوغی کار میکنند!

هر  زنگ تلفنی تعادل دیگران را بهم میزند.

هر صدایی دیگران را از کار می اندازد.

با این همه , همکارانم مرا با صبوری تحمل کرده اند. با صبوری!

البته من هرگز در طول ساعت اداری هیچ کاری برای سایت انجام نداده ام, یعنی اصلا فرصتش را ندارم, اما دیگر گاهی اوقات تماس های تلفنی را نمی توانم کاری بکنم.

اینها را می گویم تا بدانید که با این امکانات ناچیز در سیستم اداری روبرو هستیم.بطوریکه هرگز هیچکس بیاد ندارد من از تلفن مستقیم اداری با او تماس گرفته باشم.فقط از خط سیارم استفاده میکنم.

اما در مقابل , در منزل همه چیز دارم! همه چیز!

مهربانی , به حد آبشار نیاگارا, خوش خلقی و خوش ذوقی به حد وفور, لپتاپ, تبلت, اینترنت و …. اینها همه به لطف  خانواده و دوستانی چون شما فراهم شده است.

از وقتی هزینه های سایت را همکاران متقبل شده اند من با ارامش بیشتری کار و هزینه می کنم.

اینها را برای ثبت در تاریخ این سایت می گویم تا همه بدانند که سردبیر این سایت , در این شرکت, هرگز از هیچ امکان فیزیکی و حتی زمانی برای سایتش استفاده نمی کند.بدانند که وامدار هیچکسی نیستیم.هیچکس  از من بابت کم گذاشتن در کار اداری طلبکار نیست , چرا که چند برابر هر انسان دیگری کار اداری انجام میدهم و از این بابت بسیار خرسندم.

هر از چند گاهی , باید این حرفها را بزنم , تا افکار با واقعیت سازماندهی شود نه با افکار و نظرات مسموم برخی دیگر!

مخابرات ما, وامدار هیچ امکان اداری و شرکتی نیست! فقط روی توان سردبیر , اعضا و کارکنانش استوار است.

شاد و سربلند باشید

برادر شما- سردبیر

 

 

642710cookie-checkسردبیر سلام میکند- تازه واردها! عالی بودید ؛ (همه اتاق من این است!)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. شریفی می گوید

    سلام بر دبیران ومسولین سایت وزین مخابرات ما که بهتر از تالار گفتو گوی پیام تونسته اهداف همکاران را دنبال و پیگیری کنه .واما عزیزانی که دل به معجزه جناب سراییان در کسوت مدیریت کلان مخابرات بسته اند عرض میکنم ایشان هم مثل بقیه امتحان خود را در مدیریت مخابرات پس داده و قبلا هم مدیر عامل بوده وخیلی بدتر از بقیه در این کشور که مدیریتها ارث پدری تعداد خاصی در کل هست و هراز گاهی جابجا میشوند تا با هم تقسیم قدرت کنند و هیچ نیروی جوان تازه کار با شهامت ونیروی جوانی را هم بین خودشان راه نمی دهند تنها مدیره از اینها پیرمردها بازم ابراهیمی صدر آبادی بود که خود از بدنه مخابرات و تمام خدمتش را در اینجا بوده و دردآشنا تر از بقیه میباشد .که شما بهتر از من میدانید چرا زود تعویش کردند .بهر حال ما باید دعا کنیم یکی پیدا بشه در کل کشور فکری بحال مدیریت مورثی بکنه و از نیروهای تازه نفس تحصیل کرده و شجاع استفاده کنه نه اگر هم جوان گرانی بشه بخوان داماد فلانی واز خانواده شهید پرور امریکا را یکشبه مدیر کنند و جوانان تحصیل کرده و با دانش ما یا بیکار باشندیا فرار کنند .وسلام به امید موفقیت زحمتکشان و دلسوزان مخابرات

    1. س. می گوید

      هیچکس به ایشان دل نبسته بلکه ایشان درحال حاضر مدیریت کل هستند واگر بخواهندخودرانیز نجات دهندبایدبه ضعفهایی که مطرح میشود برای بقای موقعیت خودچاره اندیشی کنند.لطفا ازجوانگرایی صحبت نفرمایید که ..
      آخروقتی کسی جزییات امور را هنوز واقف نشده وگیرم خلاق باشد بایدحتما رو زاول به او پست داد ؟؟پس تکلیف قدیمی ها ی باتجربه چه میشود.انها نباید ارتقا پیدا کنند؟؟

  2. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر محترم سایت انشا الله پیروز وسربلند باشیدمن هر روز روزی چند بار به سایت شما والبته سایت خودمان سر میزنم وهربارکه میام امیدم اینکه پایان سردرگمی ما شرکتیا باشه انشاالله بلاخره ماهم از بلاتکلیفی در بیایم وانتشار کننده خبر شما باشید

  3. م می گوید

    مدیریت یعنی استفاده از حد اقل امکانات ، برای رسیدن به حداکثر، از هدف تعیین شده، و حال شما خوب است!

  4. درانتظار بازنشستگی می گوید

    سلام سردبیر محترم

    میفرمودین الان همه در گیر پالس هستند الحمداله آنهم که حل شد از بازنشستگی چه خبر لظفا

    یه خبر خوب بدین ممنون

  5. محمد می گوید

    باسلام بر سردبیر خستگی ناپذیر و صبور
    سردبیر محترم !
    ما با شما چیزی هستیم ، چون در کنار شمائیم خوبیم، لفظ سر دبیر که بوی خدمت از آن به استشمام می رسد با یاری خداوند جلو برندۀ کارهاست ،و …
    ما همه دوستدار سردبیر محترم هستیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دبير داخلي عزيزم
      شما پشتوانه من و مخابرات هستيد.
      مخابرات ما هم كه ديگه مال شما همكاران است.
      دستتون درد نكنه.

نظرات بسته شده است.